menu

De Site / Gebruikers / Game vrienden gezocht!

zoeken in:
Rode Zomerzon schreef:
Ik zou ook niet rouwig zijn om wat meer Playstationvriendjes

ID: Rode_Zomerzon
Wel graag vermelding van wie je bent op Gamesmeter, zou wel zo handig zijn.

Hey, ik heb nog een playstation3 staan ik ik heb hetzelfde probleem, ik kan je wel toevoegen als je dat wilt...

avatar van Grovonion
het zou helpen als jullie wat actiever zouden zijn op de site. Ik denk dat het helpt de mensen tenminste op het forum wat beter te leren kennen eer je samen speelt.

All Seeing Fish
Grovonion schreef:
het zou helpen als jullie wat actiever zouden zijn op de site. Ik denk dat het helpt de mensen tenminste op het forum wat beter te leren kennen eer je samen speelt.


Misschien wat oude topics laten rouleren.

In Games > Spelletjes > Rise of Kingdoms:

Hoi gamers!

Ik speel een tijdje Rise of Kingdoms (google play /apple store) leuk, makkelijk en gevarieerd spel. Echter zou ik het nog leuker vinden om met Nederlandse spelers in contact te komen en samen een alliance te starten. Dus ben je net zo'n fanatieke speler als ik in RoK laat dan een berichtje achter!

Heren, ik ben 38 jaar en zoek leuk gezelschap die ook gewoon maf is van gamen. Leuke Coop games checken, nieuwtjes volgen en ouwehoeren. Ben positief fanatiek en ga nooit een uitdaging uit de weg. Liever op Hardest diff spelen en 10 keer dood gaan dan op easy of normal om het met 2 vingers in je neus halen.
Platforms waarop ik speel is pc en ps5. Als je wilt voeg mij toe op tagname iiTz_Ro
Genres van games kan echt van alles zijn. Van tactische shooters, competitieve shooters, tot soulsborne tot sport en racing games tot action/rpg whatever you like.
Misschien tot snel.

avatar van Grovonion
iiTz_Ro schreef:
Heren, ik ben 38 jaar en zoek leuk gezelschap die ook gewoon maf is van gamen.
Dan ben je op deze site ook goed terecht gekomen. Ook een puike plaats om de online vriendschappen te laten ontluiken.

avatar van Sinner
Je hebt helemaal geen game vrienden nodig. In tegenstelling tot wat 10-5 jaar geleden stellig beweerd werd zijn we niet opgeschoven naar een online-only gaming community. Solo is still where it's at. Het bespaard je ook nog eens een hoop roebels tegenwoordig om niet overal mee online te willen gamen.

Solo forever.

Erydin schreef:
In Games > Spelletjes > Rise of Kingdoms:

Hoi gamers!

Ik speel een tijdje Rise of Kingdoms (google play /apple store) leuk, makkelijk en gevarieerd spel. Echter zou ik het nog leuker vinden om met Nederlandse spelers in contact te komen en samen een alliance te starten. Dus ben je net zo'n fanatieke speler als ik in RoK laat dan een berichtje achter!


Hey vraagje wat speel je allemaal op welke console of pc en wat is je leeftijd. Misschien dat we elkaar kunnen toevoegen als we wat raak vlakken hebben. Mvg iiTz_Ro

Hoi, ik zoek iemand om een keer two player mode te spelen voor o.a. de retro games:

Streets of Rage 2 en 3 (Sega Megadrive)
Turtles in Time (SNES)
Contra Force (NES)
Turtles III The Manhattan Project (NES)

Geinteresseerd? Reageer dan even, kunnen we daarna even kennismaken om te kijken of we raakvlakken hebben. Misschien tot binnenkort!

hallo mijn naam is zeonzapper,

ik ben 22 jaar en heb basicly geen vrienden probeer dit voor de zoveelste keer contact op te leggen om zo een eventuele vriendschap aan te sluiten.

mijn game smaak is rpg strategy history (soms sci fi als het echt heel goed is meestal geen fan van) fps tps ben eventueel geintereseert om mmo's te proberen hou van rp enz.

mijn discord is ZeonZapper #8461

avatar van -marco-
Peeps die Destiny spelen en een relaxte clan zoeken, PM

avatar van MrLanos
Jo gamers ik ben MrLanos 39 jaar en zou het leuk vinden om wat meer vrienden te hebben om te gamen game op de pc sinds paar jaar en speel van alles van minecraft tot warzone en alles daar tussenin.
Ben geen supergoede competitive gamer of e-sporter speel vooral voor de lol.
Lijkt het je leuk om samen een keer te gamen stuur me een berichtje.

Jooo mensen,

Ik ben opzoek naar pc gamers, maakt niet uit wat je speelt, ik ben overal wel voor in.
Voeg me toe op discord.

Eagle Nebula#1101

Laterrr

Hoiii,
Ik ben opzoek naar gezellige mensen om mee te gamen en nieuwe vriendschappen mee op te bouwen. Ik game vooral in de avond/nacht. Ik ben een vrouw, ben niet super goed ofzo, maar vind het wel heel leuk om te gamen. Ik speel heel veel verschillende spellen en ben ook altijd in voor wat nieuws. Wat ik op dit moment veel speel is oa valorant, overwatch, cod, phasmofobia, smite, heb heel veel co-up games, schooters, survival games echt van alles. Ik speel op pc. Lijkt het je gezellig? Voeg me toe op discord Jiggely#0504

-marco- schreef:
Peeps die Destiny spelen en een relaxte clan zoeken, PM


Hey ik speel destiny vanaf dag 1 en zoek nog een clan. Vaak wel in een clan gezeten maar was daarna snel weer dood als een pier.
Ik hoor het wel

Groetjes

In Platforms > PlayStation > game vriendenn gezochttttt:

hoooi ben 24 jaar en ik zoek mensen op mee te gamen ben nieuw hier
mocht je intresse hebben dan laat weten

psn: pmcjesse

King1985!
Hallo

Ik ben Walter en ik ben 38 jaar.
Ik heb een xbox one met Gamepass Ultimed. Ik zou het leuk vinden om wat nieuwe mensen te ontmoeten, om zo regelmatig samen te kunnen gamen. Ik kan vaak in de avond.

Ik zie dat deze forum niet zo vaak wordt gebruikt.

Mijn gamertag is Globalwarmin9
Voeg mij gerust toe.

Goedemiddag
Ik ben opzoek naar mensen die graag call of duty en/of warzone spelen.
Mocht je hiervoor spelers nederlandse spelers zoeken kan je terecht op de server: Discord
We zijn snel groeiend voor nieuwe en skilled spelers.
Je bent welkom om je erbij te voegen!

Gast
geplaatst: vandaag om 13:02 uur

geplaatst: vandaag om 13:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.