menu

De Site / Gebruikers / Game vrienden gezocht!

zoeken in:
grovonion feel free to join!

Ik zou ook niet rouwig zijn om wat meer Playstationvriendjes

ID: Rode_Zomerzon
Wel graag vermelding van wie je bent op Gamesmeter, zou wel zo handig zijn.

Beetje laat op dit forum maar ik heb ook een vraagje

Hey, Ik ben Rogier, 37 jaar, getrouwd, 3 kids en gek op gamen. Ben opzoek naar iemand die het ook net zo tof vind om te gamen ik hou eigenlijk wel van alle genres Maar mijn favo games zijn toch wel de moeilijke uitdagende games zoals soulslike, bloodborne en competitieve shooters en gewone fps.

Als je zin hebt stuur mij gerust een friend request via steam want 9 van de 10 keer speel ik op de pc. Maar uiteraard PS5 komt er ook wel voor de exclusives
Tagname is BamBoozle en mijn friend steam nummer is 406816987

Hopelijk dat iemand dit leest na zoveel jaar terug
Laters en misschien tot snel.

Rogier

centurion81 (moderator)
Welkom op Gamesmeter! Ik speel hoofdzakelijk op PS4, als je en PSN hebt,voeg me maar toe, leuk! ID: Duisternis81

Voeg me maar toe op Playstation BamBoozle. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

ID: Rode_Zomerzon

Bij De Site > Gebruikers > Game buddy gezocht:

goede middag gamers,
mijn naam is Felix en ben op zoek naar een game buddy.
ik ben 41 jaar ,vader van een 6 jarig monstertje en hou ontzettend veel van gamen.
aangezien mn leeftijd gezien word als volwassenen,zie ik dat mn oude game buddies het opgeven en ik steeds meer die ene lonewolf aan het worden ben.
Ik mis het samen zijn,het lachen,de tactics en gekloot.
Ik woon in noord brabant en zoek ook het liefst een paar maatjes in omgeving brabant (breda,tilburg)waar ik iets leuks en gezelligs mee op kan bouwen.
I frigging need it yeeeeeeet hahahahahaha.
Ik speel voornamelijk shooter en survival/Zombie games.
kan af en toe lekker ragen,maar zet wel door.
kan een goede teamplayer zijn en hou wel van wat uitdaging.
ook ben ik bezig met het proberen te creeeren van content voor streams en clips,dus lijkt het je leuk,ben jij ook die lonewolf ? of zoek je game maatjes,jullie zijn van harte welkom,ongeacht leeftijd (liefst 16+),geaardheid,geloof,huidskleur etcetc, i really dont care about those.
iedereen is gelijk en iedereen verdient een kans.
oh ja...no politics,bullying and/or shaming,want daar heb ik een onzettende hekel aan.

Gamertags is T3rroristCat79 op alle platformen behalve xbox

centurion81 (moderator)
Welkom op GamesMeter, T3rroristCat79! Zal je toevoegen op PSN, leuk! Meeste mensen hier zijn twintigers, dertigers, veertigers - by all means, meng je op de forums en in de discussies bij de games!

Gek genoeg gamende mijn vrienden helemaal niet (op een paar na maar dan ook vooral casual)

Als je vroeger veel veel gamede vind ik dat raar dat je het nu opgeeft. Moet ik wel zeggen (ook 40 gepasseerd en kinderen) dat er ook minder tijd is om te gamen.

Het is dat ik de switch nu heb (onderweg naar werk) en dat ik - als er geen corona is - echt veel meer uren kan spenderen aan gamen. Anders is het op zaterdag of zondag een halve dag gamen. Gamen vind ik lastig om er even bij te doen.

Ik zie wel een flink verschuiving van het type games. RPG altijd gespeeld en nu nog steeds, maar shooters, sport en adventure games echt nauwelijks meer. De focus ligt vooral op rpg en rts games. Ik twijfel ook om de nieuwe generatie console aan te schaffen. Eigenlijk nu vanaf PC en switch ... ook omdat ik dan ook echt rustig kan zitten

Hallo mede gamers,

Mijn naam is Rindert, 35 jaar en speel nu sinds een tijdje vrij veel CoD Warzone. Heb zelfs mijn vriendin aan het spel gekregen (en ja ze is beter dan ik, helaas). Zelfs een 2e PS4 aangeschaft voor haar. Ik mis alleen wel wat vrienden op de PS en ben dan ook op zoek naar wat mensen die net als ik, naast hun werk, familie en leven ook houden van een lekker casual potje warzone met wat geklets tussendoor over hoe we dit keer weer zijn afgeknald. lol

Ook op zoek naar een casual game buddy en met name voor Warzone voeg mij dan aub toe?
PSN = Paracietos

Hoop dat er wat gelijkgestemden zijn.

Iedereen die mij wil toevoegen mag dat doen.

PSN: xXZZTop97Xx

centurion81 (moderator)
ZZ TOP schreef:
Iedereen die mij wil toevoegen mag dat doen.

PSN: xXZZTop97Xx

Heb je geadd, Duisternis81!

Gast
geplaatst: vandaag om 20:37 uur

geplaatst: vandaag om 20:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.