menu

De Site / Gebruikers / Game vrienden gezocht!

zoeken in:
avatar van Grovonion
grovonion feel free to join!

Ik zou ook niet rouwig zijn om wat meer Playstationvriendjes

ID: Rode_Zomerzon
Wel graag vermelding van wie je bent op Gamesmeter, zou wel zo handig zijn.

Beetje laat op dit forum maar ik heb ook een vraagje

Hey, Ik ben Rogier, 37 jaar, getrouwd, 3 kids en gek op gamen. Ben opzoek naar iemand die het ook net zo tof vind om te gamen ik hou eigenlijk wel van alle genres Maar mijn favo games zijn toch wel de moeilijke uitdagende games zoals soulslike, bloodborne en competitieve shooters en gewone fps.

Als je zin hebt stuur mij gerust een friend request via steam want 9 van de 10 keer speel ik op de pc. Maar uiteraard PS5 komt er ook wel voor de exclusives
Tagname is BamBoozle en mijn friend steam nummer is 406816987

Hopelijk dat iemand dit leest na zoveel jaar terug
Laters en misschien tot snel.

Rogier

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Welkom op Gamesmeter! Ik speel hoofdzakelijk op PS4, als je en PSN hebt,voeg me maar toe, leuk! ID: Duisternis81

Voeg me maar toe op Playstation BamBoozle. Hoe meer zielen hoe meer vreugd!

ID: Rode_Zomerzon

Bij De Site > Gebruikers > Game buddy gezocht:

goede middag gamers,
mijn naam is Felix en ben op zoek naar een game buddy.
ik ben 41 jaar ,vader van een 6 jarig monstertje en hou ontzettend veel van gamen.
aangezien mn leeftijd gezien word als volwassenen,zie ik dat mn oude game buddies het opgeven en ik steeds meer die ene lonewolf aan het worden ben.
Ik mis het samen zijn,het lachen,de tactics en gekloot.
Ik woon in noord brabant en zoek ook het liefst een paar maatjes in omgeving brabant (breda,tilburg)waar ik iets leuks en gezelligs mee op kan bouwen.
I frigging need it yeeeeeeet hahahahahaha.
Ik speel voornamelijk shooter en survival/Zombie games.
kan af en toe lekker ragen,maar zet wel door.
kan een goede teamplayer zijn en hou wel van wat uitdaging.
ook ben ik bezig met het proberen te creeeren van content voor streams en clips,dus lijkt het je leuk,ben jij ook die lonewolf ? of zoek je game maatjes,jullie zijn van harte welkom,ongeacht leeftijd (liefst 16+),geaardheid,geloof,huidskleur etcetc, i really dont care about those.
iedereen is gelijk en iedereen verdient een kans.
oh ja...no politics,bullying and/or shaming,want daar heb ik een onzettende hekel aan.

Gamertags is T3rroristCat79 op alle platformen behalve xbox

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Welkom op GamesMeter, T3rroristCat79! Zal je toevoegen op PSN, leuk! Meeste mensen hier zijn twintigers, dertigers, veertigers - by all means, meng je op de forums en in de discussies bij de games!

avatar van Rujar
Gek genoeg gamende mijn vrienden helemaal niet (op een paar na maar dan ook vooral casual)

Als je vroeger veel veel gamede vind ik dat raar dat je het nu opgeeft. Moet ik wel zeggen (ook 40 gepasseerd en kinderen) dat er ook minder tijd is om te gamen.

Het is dat ik de switch nu heb (onderweg naar werk) en dat ik - als er geen corona is - echt veel meer uren kan spenderen aan gamen. Anders is het op zaterdag of zondag een halve dag gamen. Gamen vind ik lastig om er even bij te doen.

Ik zie wel een flink verschuiving van het type games. RPG altijd gespeeld en nu nog steeds, maar shooters, sport en adventure games echt nauwelijks meer. De focus ligt vooral op rpg en rts games. Ik twijfel ook om de nieuwe generatie console aan te schaffen. Eigenlijk nu vanaf PC en switch ... ook omdat ik dan ook echt rustig kan zitten

Hallo mede gamers,

Mijn naam is Rindert, 35 jaar en speel nu sinds een tijdje vrij veel CoD Warzone. Heb zelfs mijn vriendin aan het spel gekregen (en ja ze is beter dan ik, helaas). Zelfs een 2e PS4 aangeschaft voor haar. Ik mis alleen wel wat vrienden op de PS en ben dan ook op zoek naar wat mensen die net als ik, naast hun werk, familie en leven ook houden van een lekker casual potje warzone met wat geklets tussendoor over hoe we dit keer weer zijn afgeknald. lol

Ook op zoek naar een casual game buddy en met name voor Warzone voeg mij dan aub toe?
PSN = Paracietos

Hoop dat er wat gelijkgestemden zijn.

avatar van ZZ TOP
Iedereen die mij wil toevoegen mag dat doen.

PSN: xXZZTop97Xx

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
ZZ TOP schreef:
Iedereen die mij wil toevoegen mag dat doen.

PSN: xXZZTop97Xx


Heb je geadd, Duisternis81!


In Overig > Algemeen > Gezellige gelijkgestemden gezocht om te gamen:

Hey aangenaam ik ben DNJ_FreXx 37jaar. Ik speel al een tijd games alleen maar ik zou graag in contact komen met ongeveer dezelfde leeftijdgenoten en gelijkgestemden om mee samen te gamen.

De games die ik speel is eigenlijk wel alle genres maar ik heb uiteraard favo's. Ik speel nu momenteel veel competitieve shooters maar ik hou ook ontzettend van uitdagende games zoals Nioh 2. Hou ook erg van looter shooters zoals Destiny2, borderlands 3 en division 2. Maar ook sport games vind ik op zn tijd wel lachen.

Ben een relaxte gozer in omgang maar kan wel bloed fanatiek zijn maar op een positieve manier uiteraard.

Lijkt het je leuk en vind je het ook lastig om gelijkgestemden te vinden voeg mij toe op steam en stuur me een berichtje. Lijkt me erg leuk! En hopelijk tot snel. Ben dagelijks online

Steam: DNJ_FreXx

Groetjes en ieder een fijne dag gewenst

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Nog maar weer even Switch friend code delen
SW-6994-3179-1978

Hallo!

Even een topic bump van mij..

Ook ik ben op zoek naar wat gezelschap. Heb de laatste 4-5 jaar eigenlijk voornamelijk Rust gespeeld met een vaste duo, maar krijg langzamerhand toch de behoefte wat andere (co-op / PVE) games te spelen.
Ben zelf 32 jaar, papa van een 5-jarige, niet de snelste in shooters, voornamelijk een tacticus. De meeste multiplayers vermijd ik vanwege de toxic communities die zijn ontstaan (5 jaar Rust is dan eigenlijk een wonder...)

Heb een uitgebreide game bibliotheek op Steam, Uplay etc. Games als FarCry in co-op vind ik leuk. Valheim wil ik nog proberen. The Forest.. Dying Light.. genoeg om op te noemen, maar om mijn smaak wat aan te geven.

Verder praat ik graag over van alles en nog wat. Of het nou wat politiek geneuzel is, alledaagse dingen, 'intellectuele' topics, filosofie, van veel markten thuis!

Ik zoek dus iemand met een beetje dezelfde interesses om een leuk game-team te vormen en regelmatig een spel te spelen online. Wel een volwassen persoon, liefst iemand die begrijpt hoe het is om een kind te hebben die zo nu en dan de kamer binnenstormt of daar geen moeite mee heeft.

Steamnaam: EGxD
Vriendcode: 78579226

Groetjes!

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
EGxD schreef:
Hallo!

Even een topic bump van mij..

Ook ik ben op zoek naar wat gezelschap. Heb de laatste 4-5 jaar eigenlijk voornamelijk Rust gespeeld met een vaste duo, maar krijg langzamerhand toch de behoefte wat andere (co-op / PVE) games te spelen.
Ben zelf 32 jaar, papa van een 5-jarige, niet de snelste in shooters, voornamelijk een tacticus. De meeste multiplayers vermijd ik vanwege de toxic communities die zijn ontstaan (5 jaar Rust is dan eigenlijk een wonder...)

Heb een uitgebreide game bibliotheek op Steam, Uplay etc. Games als FarCry in co-op vind ik leuk. Valheim wil ik nog proberen. The Forest.. Dying Light.. genoeg om op te noemen, maar om mijn smaak wat aan te geven.

Verder praat ik graag over van alles en nog wat. Of het nou wat politiek geneuzel is, alledaagse dingen, 'intellectuele' topics, filosofie, van veel markten thuis!

Ik zoek dus iemand met een beetje dezelfde interesses om een leuk game-team te vormen en regelmatig een spel te spelen online. Wel een volwassen persoon, liefst iemand die begrijpt hoe het is om een kind te hebben die zo nu en dan de kamer binnenstormt of daar geen moeite mee heeft.

Steamnaam: EGxD
Vriendcode: 78579226

Groetjes!


Welkom.op GamesMeter! Voel je ook vooral welkom om hier te praten en discussiëren over games en van alles en nog wat!

Hoi

Mijn naam is Mitchell, ik ben 27 jaar en game op een pc.
Ik heb veel games, maar soeel op het moment veel dark souls 3 en total war warhammer.
Ik zou graag casual te gamen en een beetje slap ouwehoeren.

Mijn steam naam is wapenbroeder.
Feel free to add me

Oude Observator
Welkom!

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Welkom op GamesMeter!

hey hoi,

ik ben Florian, 26 jaar oud en game op pc.
door het ouderworden zijn mijn meeste game maatjes gestopt of zinweg willen ze er geen tijd meer voor vrijmaken. ik ben dus opzoek naar een leuke groep waar ik af en toe lekker in kan gamen / kletsen / slap auwehoeren etc. etc. werk zelf in de 5 ploegen dus dat maakt het ook niet makkelijk maar qua type games speel ik van alles. van factorio tot battlefield 5 en sea of thieves.

dus stuur me gerust een uitnodiging als je ff potje wil gamen of wat dan ook. en hopelijk kunnen we met een paar man een hechte en leuke groep maken!

gamer tag overal: wubbel4
steamcode: 86308939

avatar van Grovonion
Welkom, met wapenbroeder en wubbel4 zijn er iig geval 2 pc gamers bijgekomen, dus misschien kunnen jullie elkaar vinden.

avatar van Manny Calavera
Wubbel4 schreef:
hey hoi,

ik ben Florian, 26 jaar oud en game op pc.
door het ouderworden zijn mijn meeste game maatjes gestopt of zinweg willen ze er geen tijd meer voor vrijmaken. ik ben dus opzoek naar een leuke groep waar ik af en toe lekker in kan gamen / kletsen / slap auwehoeren etc. etc. werk zelf in de 5 ploegen dus dat maakt het ook niet makkelijk maar qua type games speel ik van alles. van factorio tot battlefield 5 en sea of thieves.


Je bent sowieso op deze site welkom als je mee wil babbelen over games in een informele sfeer

avatar van PCgamer4Life
Wubbel4 schreef:
hey hoi,

ik ben Florian, 26 jaar oud en game op pc.
door het ouderworden zijn mijn meeste game maatjes gestopt of zinweg willen ze er geen tijd meer voor vrijmaken. ik ben dus opzoek naar een leuke groep waar ik af en toe lekker in kan gamen / kletsen / slap auwehoeren etc. etc. werk zelf in de 5 ploegen dus dat maakt het ook niet makkelijk maar qua type games speel ik van alles. van factorio tot battlefield 5 en sea of thieves.

dus stuur me gerust een uitnodiging als je ff potje wil gamen of wat dan ook. en hopelijk kunnen we met een paar man een hechte en leuke groep maken!

gamer tag overal: wubbel4
steamcode: 86308939


Hoi Wubbel4,

Ik heb je een steaminvite gestuurd. Wie weet treffen we elkaar eens online.

Groetjes,

PCgamer4Life (Vassago)

avatar van PCgamer4Life
Hoi,

Ik ben 38 jaar en game inmiddels alleen nog op mijn PC. Naast al mijn andere hobbies vind ik het leuk om af en toe met iemand online (exclusief co-op) te kunnen gamen. Ik ben dus zeker niet elke avond online, maar ben mede daardoor mijn game-netwerk aan het uitbreiden. De mensen met wie ik nu game hebben immers ook een eigen agenda en soms sluit dat niet zo goed aan. Dan kun je beter een wat grotere groep hebben

Ik ben een casual gamer die graag survival games speelt, maar ook graag puzzelt. Heb heel wat uren in Terraria gestoken en de laatste tijd speel ik vaker Prison Architect en State of Decay 2. Sea of Thieves staat in mijn lijst, maar heb ik nog nauwelijks gespeeld, omdat niemand van de mensen met wie ik speel die game heeft. Rimworld staat nog op de wishlist en ik vermoed binnenkort Stellaris nog eens in te duiken.

Ik heb geen oog voor geslacht, leeftijd of culturele herkomst. Iedereen is gelijk. Ik zoek gamers met dezelfde instelling die tegen zwarte humor kunnen en die een maatschappelijk debat zo nu en dan niet uit de weg gaan.

SteamID: Vassago
Steamcode: 111577354

Hallo iedereen ik zoek mensen om mee te gamen vooral op xbox en pc maar ook op ps4

Hallo iedereen,

Ik zoek gezellige mensen om een leuk potje mee te gamen. Ben zelf 32jaar, zou leuk zijn om met 20+ mensen in contact te komen met ongeveer dezelfde game interesses. Ik game zelf op de PS5, maar tegenwoordig kunnen de meeste games cross play gespeeld worden, dus een invite naar iedereen.
Speel het liefste co-op games. Shooters of RPGs etc..

avatar van Grovonion
je kunt heel wat PSN gamer-tags vinden op de desbetreffende topics hier op GaMe

avatar van ZZ TOP
Iedereen die mij wil toevoegen op Steam, ga je gang

SteamID: MrBlues

Heey Mensen,

Mijn naam is Michael, ben net 21 jaar oud en zoek maatjes om mee te gamen. Ik game voornamelijk op de pc. Heb wel een vaste baan, vriendin en huis die ik aan het verbouwen dus ben maar een avond of 3 in de week beschikbaar.

Ik speel diverse genres, nu veel bezig met ECO. Verder speel ik Europa Universalis IV, Euro Truck Simulator 2, Factorio, Crew 2, GTA V en nog een aantal andere diverse games. Zouden jullie het leuk vinden om met mij te gamen dan kunnen jullie mij toevoegen op discord: TheOnlyMich-L#2806

Ik hoor graag van jullie

Laatste bericht oktober dus toch maar even proberen. Ik ben Martin 33 jaar en zoek mensen die samen via microfoon willen gamen. Tactical, shooters. Speel nu Apex Legend, Fortnite, Tom clan's series, sniper elite etc. Vind alles wel leuk zoalang het coop is.

Ben niet de snelste maar ook niet slecht. Vooral het samen spelen en lachen vind ik belangrijker dan winnen. Ik speel op PC en gebruik vaak discord voor voice chat.

Zit voornamelijk thuis helaas dus overdag ook tijd om te gamen.

Voeg me maar toe op Steam
nr 313050308
Naam: Knorretje(NL)

Gast
geplaatst: vandaag om 13:19 uur

geplaatst: vandaag om 13:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.