menu

De Site / Gebruikers / Game vrienden gezocht!

zoeken in:
Imperial Figure
Welk programma gebruik jij voor het zoeken naar vrienden of voor het toevoegen van nieuwe gamers?
Er zijn programma's zoals XFIRE die het allemaal makkelijker maken om elkaar direct op te zoeken voor het spelen van een game(een soort van systeem dat ook voor ps3 en 360 wordt gebruikt).

Ik maak gebruik van RAPTR= Download Raptr Client • Raptr en mijn account naam is Jack_Savage (kon zo snel niks anders bedenken )

In De Site > Gebruikers > Game vrienden gezocht:

Dag allen,

Ik vroeg me af, bestaat er een online dienst, zoals Facebook, speciaal gericht op gamers? Dat lijkt mij wel erg handig. Ik ben 27 jaar en heb maar één vriend(in) waarmee ik online Dark Souls speel. De rest van mijn vriendenkring speelt of geen spelletjes of op een ander platform. En samen gamen is immers vaak leuker dan alleen.

Nu heb ik gezocht naar een 'facebook' voor online games via google maar dat kon ik niet vinden. Je hebt natuurlijk wel fansites of forums per spel ( "COD clan gezocht", "Minecraft maatjes gezocht") maar ik ben benieuwd naar een site waarop je een profiel kan aanmaken en kan zoeken op de volgende criteria:

1. (profiel)naam, leeftijd etc.
2. Frequentie van gamen + tijdstip ( bijvoorbeeld 'meestal savonds een uurtje")
3. Spellen & platformen (PS3: Dark Souls, GTAIV, GT5, RDR, Twisted Metal, SRIII e.a., PC: Battlefield 3, CIV V, L4D e.a)
4. Benoem eventueel ook beschikbare DLC, is ook handig voor matchmaking
5. Wel / geen voicechat
6. Speelwijze: competitief / casual

Nouja dat soort informatie dus? Bestaat zoiets eigenlijk? Of gebruikt iedereen daar toch gewoon facebook voor?

*edit* en uiteraard je PSN/XBOX/STEAM ea ID

Geen idee of zo een dienst eigenlijk bestaat. Ik heb bijvoorbeeld wel Raptr op mijn pc, maar dat is voornamelijk voor mijn uren en achievements over de verscheidene consoles e.d te tracken (vind ik overigens erg leuk). Kan je eventueel eens naar kijken (http://www.raptr.com). Mocht er iemand zijn die dat gebruikt mag die me trouwens altijd adden, mijn profiel is Sinner2579, is altijd wel leuk om tussen iemand zijn collectie te neuzen of zijn achievements te bekijken.

Is trouwens misschien sowieso wel leuk om die info hier ook te zetten:

Online gamen doe ik zelf trouwens relatief weinig, en voornamelijk met bekenden. Maar ook daar, als iemand me wil adden op een van de diverse platforms mag dat altijd en als er iets tussen mijn games zit om zo af en toe een uurtje te spelen en er de zin voor is dat altijd wel mogelijk. Mijn profielen zijn alvast:

PSN: sinnerd2579
Xbox: sinnerdk25
Steam: sinner2579

Overigens speel ik alles wel redelijk casual.

Ow...en wat ook leuk mocht zijn voor de retro gamers / collectors - op de site RetroCollect - Retro Games & Collectors Community kan je ook je verzameling ingeven.

Bedankt voor de tip, zal er straks eens naar kijken. Mijn PSN en Steam ID zijn allebei kiekendief1986

AvMerode
Mijn raptr profiel naam is: AVM1986
Mijn xfire account naam is: avm1986
Mijn PS3 account naam is: Jack_Savage
Mijn Steam account naam is: avmerode

Over retro gesproken, check: RetroGaming with Racketboy
Ken ook retro download websites met speciale forums, maar gamesmeter is daar te gevoelig voor en zelfs verwijzen naar prive berichten mag niet, dus ja, laat het hier bij.

Mijn PS3 account naam is: JustMike112
Mijn Xbox live gamertag is: JustMike112

AHWA
Xbox Live: RetroLeaves

In Platforms > PC > PC game vrienden gezocht:

Zoek iemand die net zo geïnteresseerd is in gamen als mij.
(PC)Games doe ik op dit moment doe:

Battlefield 1
Dota 2

Andere games die co-op vet zijn om te doen sta ik natuurlijk open voor.
20+ (zelf ben ik 30 jaar oud)
Bezit van Teamspeak of Discord.
Heb een youtube channel waar ik af en toe filmpjes op gooi zoals funny montages.

Gewoon gamen en beetje slap lullen/geinen. Perfect.

Even voor de duidelijkheid, ik zoek geen relatie haha.

Origin: Asbak-NL
Email: [email protected]

Hallo,

Ik ben Martijn ben 14 jaar oud, ik ben opzoek naar mensen die met mij willen gamen, ik speel vooral GTA V, COD Infinite Warfere en Battlefield 4. Ik heb wel vrienden om mee te game, maar die kunnen haast nooit door school/werk enzo. Als je interesse hebt hieronder staat mijn steam pagina voeg me toe als je wilt.

Steam Community :: Martijn12367 - steamcommunity.com

In Platforms > PC > ik zoek vrienden om mee te gamen:

hallo ik ben jamy en ik speel vaak GTA 5 of call of duy infinite warefare of call of duty black ups 3 maar ik heb niemand om online mee te spelen willen jully dat schrijf in de commands welke van deze 3 games je speelt en je nickname en ik voeg je toe

All Seeing Fish
Nee.

All Seeing Fish
?

In Platforms > PC > Gta V vrienden gezocht voor PC:

Hey, ik zoek wat vrienden voor GTA V( ik heb ook dying light en miss nog wat andere) die graag samen met mij wat lol kunnen beleven. leeftijd maakt mij niet veel uit ben zelf ook 16,5. Dus als je graag wilt zet dan je username of iets ander er neer.
Groet, Ik.

In Platforms > PC > Pc game vrienden gezocht:

Hey, ik zoek vrienden om mee te gamen. Ik ben zelf 16,5 jaar dus rond die leeftijd graag maar ik hoop dat we samen wat leuks vinden op te gamen.

In Platforms > PC > ik zoek vrienden om mee te gamen:

hoi ik ben jamy 13 jaar en ik zoek vrienden om mee te gamen ik speel deze games
GTA 5
call of duty black ups 3
call of duty infinite warefare
en,modern combat 5
als jully intresse hebben voeg me dan toe op skype mijn maan is jamyes5

centurion81 (moderator)
Wie het leuk vindt om me op de Switch toe te voegen als vriend:
friend code: SW-6994-3179-1978

centurion81 (moderator)
centurion81 schreef:
Wie het leuk vindt om me op de Switch toe te voegen als vriend:
friend code: SW-6994-3179-1978

*bump* ivm meer Switchgebruikers hier

aanvraag gestuurd! comrad

nog switchers hier?

Winkelwagentje (moderator)
Ja hoor voeg maar toe

SW-4901-7850-6509

centurion81 wij zijn al een tijdje switch-vrienden

Andere mensen, voeg mij ook vooral toe

SW-0901-9926-3596

centurion81 (moderator)
Brains schreef:
centurion81 wij zijn al een tijdje switch-vrienden

Andere mensen, voeg mij ook vooral toe

SW-0901-9926-3596

Yes I know ? andere nickname maakt lastiger onthouden, dat wel ?

effe wennen aan jullie nieuwe nick-names, allemaal split personalities?

centurion81 (moderator)
haha idd zat gister al te denken wie is wie ook alweer

Hier is alvast mijn code: SW-2796-3618-6971

Ik zal jullie straks ook toevoegen

Grovonion schreef:
effe wennen aan jullie nieuwe nick-names, allemaal split personalities?

Haha ojeej, inderdaad! Die van jou is in ieder geval makkelijk te herleiden. Misschien kunnen we een apart topic aanmaken in het Nintendo gedeelte van het forum. Om zo even een lijst te maken van de Switchcodes met bijbehorend de Nintendo nicknames en welke Gamesmeter user er dan bijhoort.

Jeuj ik heb vrienden.

Nintendo krijgt het toch maar weer mooi voor mekaar.

vrienden voor minecraft PC gezocht en server voor met 2 en mods

centurion81 (moderator)
Yuhu, PSNid: Duisternis81, voeg me maar toe als je dat leuk vindt of zeg even wie je bent en dan voeg ik je toe

centurion81 (moderator)
sinner en justmike toegevoegd

Squall Lionheart (moderator)
Sweet, done sent ya one...

Oh ja zal mijne ook ff sharen hiero: The_Wavemaker, add away!

Gast
geplaatst: vandaag om 20:36 uur

geplaatst: vandaag om 20:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.