menu

De Site / Gebruikers / Wat eerst? (Wat ging eerst) Huiswerk of games?

zoeken in:
Voorlopig gaat gamen bij mij voor.als ik huiswerk mee krijg zit ik er 5minuten na te kijken en dan doe ik de rest van de tijd dat ik zou moeten leren niets.

Op de basisschool slaat huiswerk ook werkelijk nergens op. Zie geen reden om het wél te maken, begin daar maar mee wanneer het 'serieuzer' is.

Ik zit nu in m'n laatste jaar en heb me nooit echt bezig gehouden met het maken van huiswerk. Ligt ook een beetje aan de persoon, sommige hebben het nodig (of hebben het liever voor de zekerheid). Zelf zie ik het nut er absoluut niet van in.

Gamen (hobbies in het algemeen) dus altijd voorrang bij mij.

misterwhite
Huiswerk
In het weekend stel ik het uit tot op het laatste moment.
Gewoon door de week maak ik het snel af dat ik er vanaf ben en kan doen wat ik wil.

Bij mij op school controleren ze ook niet of je je huiswerk wel of niet gedaan hebt. Zo moet ik nu bv nog 50 pagina's volschrijven die al 5 weken geleden af hadden moeten zijn.

misterwhite
Als ik dat doe bij mij op school zullen ze niet echt goed gezind zijn

blackhawk500 schreef:
alleen nerds make huiswerk.

Welk niveau doe je ???

TL met leerweg ondersteuning ??

Skychanger
Ilikegames schreef:
(quote)

Welk niveau doe je ???

TL met leerweg ondersteuning ??

Nee, toevallig niet. Technisch onderwijs. Wat doe jij ? Buso ..

Heb afgelopen jaar serieus geen één keer huiswerk gemaakt. Dus ja, heb alleen maar gegamed. Dit jaar zal dat wel anders zijn.

Skychanger
jellecomicgek72 schreef:
Heb afgelopen jaar serieus geen één keer huiswerk gemaakt.

Ik schud je een hand.

Ik 0x afgelopen jaar.

Skychanger
Leidenaar187 schreef:
Ik 0x afgelopen jaar.

High five.

Mhm, ik verdeel gaming en huiswerk maken gelijk. Komt denk ik door een stof in mn hersens die bang is voor onvoldoendes

waarom zou je huiswerk maken..

shadowmaster100
LimeLou schreef:
Mhm, ik verdeel gaming en huiswerk maken gelijk. Komt denk ik door een stof in mn hersens die bang is voor onvoldoendes

dat stof in je hersenen heet NERD.

Dus geen onvoldoendes halen is nerd-achtig? Er bestaat ook zo iets als logica.

shadowmaster100
LimeLou schreef:
Dus geen onvoldoendes halen is nerd-achtig? Er bestaat ook zo iets als logica.

haha nee iedereen is weleens een nerd

shadowmaster100

equalizersound schreef:
waarom zou je huiswerk maken..

Ja, inderdaad zelf zie ik er het nut ook niet van in.

shadowmaster100
ik heb in mn leven geen 1 keer huiswerk gemaakt en toch was ik voor vwo geslaagd ...mijn voorbereiding was gamen.

Ook dit jaar weer geen huiswerk maken. Maakwerk oke, maar ik moet een uurtje reizen naar school dus dan kan ik dat mooi in de tram/bus maken. Ook leren doe ik altijd op de dag van de toets zelf.

Ik hoef eigenlijk niet zoveel meer te leren nu ik op het MBO zit .

Huiswerk

En mijn loopbaanbegeleider zei toch al dat je geen aandacht moest schenken aan huiswerk ,maar aan je hobbies , want door ervaringen leer je meer door alleen voor de boeken te hangen.
En mijn school geeft nu alleen maar theorie. Wat heb je aan alleen theorie? Je moet het ook in de praktijk kunnen brengen, of niet soms? Je weet alleen hoe het moet ,maar of je er handigheid in hebt?

Starmaster501 schreef:
(quote)

Maar als je alleen maar gamed ben je toch ook een (game)nerd

Sorry hoor maar als mensen hun toekomst belangrijker vinden dan hun xbox360/ps3/wii dan zijn het toch nog geen nerds?

Zelf is het wisselend, leren voor toetsen vind ik belangrijker dan monster afschieten
Maar af en toe laat ik huiswerk achterwege omdat ze bij ons behoorlijk soft zijn

Wat nou als je toekomst zit in reviewschrijver voor de beste gamebladen?

Nog geweldiger. Ik had als enigste van de klas een vraag goed op het proefwerk , omdat ik gegamed had. De andere die niet deden gamen , wisten het niet.

01. Muziek
02. Film
03. Gamen
04. Eten
05. Hersenloos tv-kijken
06. Bij vrienden gaan of ontvangen
07. Slapen
08. Opstaan
09. Naar school gaan
10. Tijdens de les mijn huiswerk maken.

ga zo door

Ik maak alleen mijn CKV-opdrachten met plezier.
Maar CKV is ook één grote onzin waarin ze denken dat wij een cultureel niveau van een vis hebben.

Trouwens de examennorm is zwaarder geworden en we hebben een extra vak in ons pakket vergeleken met die van vorig jaar.
Je kan voor alles een 10 staan , maar als je voor wiskunde , Nederlands of Engels een 4 hebt, ben je gezakt.

Mhm, bij ons moet je een voldoende staan voor gym Ben een van de slechtste in mijn klas, heb toch een voldoende omdat 'ik mijn best deed'. Vreemde wereld, ach ja ben dankbaar.

Ik ben ook slecht in gym. Soms zit er wel een uitschieter in ,maar niet vaak.
En zeker niet tijdens de Shuttle Run of de Coopertest. Daar kan ik echt niet tegen en haal er steeds diepe onvoldoendes mee.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:46 uur

geplaatst: vandaag om 23:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.