menu

De Site / Gebruikers / Wat eerst? (Wat ging eerst) Huiswerk of games?

zoeken in:
avatar van LimeLou
Coopertest

avatar van DarthSolidKevin
Vrij nutteloos dat je voor gym punten moet halen. Als je er heel slecht in bent staat er zo'n leuke onvoldoende op je rapport naast misschien wel hele hoge cijfers.

avatar van wo2-freak
Ik was ook niet goed, maar ook weer niet slecht in gym. Coopertest weet ik niet meer wat dat is, is dat zoveel mogelijk rondjes in een 10 minuten of zo? Shuttle-run deed ik het gewoon normaal, er waren altijd mensen met veel trappen hoger, maar de meesten, waaronder ik, zaten gewoon op een lijn. Mijn conditie was toen nog niet zo heel goed, nu wel, want ga nu wel eens naar de sportschool met mijn neef (Thai Box) en ga soms mee hardlopen. Helpt wel. In turnen ben ik altijd slecht geweest, vind het niet echt een van de basisbehoefte om touw te kunnen klimmen of om een handstand of iets dergelijks te kunnen.

Maar voor nu: ik zit in het examenjaar, havo 5.
Volgende week dinsdag mijn 1e CE, Nederlands. Ik sta een 8 voor Nederland, dus als ik een 3 haal ben ik al geslaagd. Verwacht niet dat het heel moeilijk word, alleen zeg ik dat maar niet te hard op, straks valt het vies tegen.

Wie moeten er ook CE's gaan maken over een week of eerder?

O ja, misschien dat PSN-down op dit moment wel goed uitkomt voor de meesten. Overal ter wereld zie je misschien een (lichte)stijging in de schoolresultaten, behalve bij de mensen die een xbox 360 bezitten.

avatar van LimeLou
Jep, mijn examens (4TL) zijn over een weekje. Besluit nogal weinig te leren (behalve de dagen er net voor) omdat ik er niks mee opschiet eigenlijk, behalve om achter te komen dat ik het meeste al snap en dat het leren voor wat ik niet snap niet werkt, omdat ik het toch na een paar uur weer vergeet

En tja, conditie verbeteren doe ik dan wel later, nu wil ik eerlijk gezegd nog niet de 'moeite' doen om naar de sportschool te gaan en als een soort Jack Wouterse tussen al die jockey's staan

avatar van jirachi04
Succes. Ik heb volgende week een PCP. Alweer !

avatar van jirachi04
Morgen 100 min-proefwerk van Scheikunde. Zes hoofdstukken over de bouw van stoffen , rekenen in de chemie , zouten en koolstofverbindingen. Het is niet lastig ,maar wel een lang en saai werk.

avatar van LimeLou
Jep, de examens zijn begonnen Merk het nu ook. Duits toets ging dramatisch maar Biologie goed Economie komt morgen Jij ook veel succes, jirachi

Pastichio Rocker
ik haat sgool

avatar van LimeLou
Arme jongen toch

avatar van jirachi04
Thanks. En jij ook , hé. ( Ik heb wel geen examens nu,maar de beruchte PCP )

En wat ging er mis bij Duits? Naamvallen , teksten? Schrijven? En wat ga je doen/deed je bij Biologie en Economie?

avatar van LimeLou
Nee, bij Duits moest je gewoon heeeeel lange teksten lezen die nergens over gingen. En om te zeggen wat ik ga doen/deed bij economie en biologie duurt echt veel te lang Gewoon alles wat ik dit jaar heb geleerd.

avatar van jirachi04
Ze maken het nog erger!
Van 9:25-12:15 zitten te ploeteren op Engels- en Bioproefwerk en dan lessen vanaf 12:45-16:15.
En de dag erna eerst het geweldige wiskundeproefwerk daarna Duitse les, een tussenuur waarna ik even twee uur in de gymzaal rondjes moet gaan rennen. Hadden ze gym niet gewoon uit laten vallen zodat ik eerder uit school ben en de tijd nuttig kan besteden voor woensdag?

avatar van LimeLou
Da's mooi klote Na woensdag heb ik lekker vakantie

avatar van jirachi04
Ik heb pas weer in juni/juli vakantie.

spelfreak
ik 23 juni tot 1 september:D

spelfreak
wat ik net besef: NOG PRECIES 1 MAAND YEAH

avatar van jirachi04
Game- , film- en eettijden die vakanties! Yay!

avatar van jirachi04
Morgen een tas van 12 kilogram. Moet alles weer meenemen vanwege afloop PCP.

avatar van LimeLou
Gecondoleerd met je armen

spelfreak
ik maar halve week deze week (maandag t/m woens en zit in belgie dus heb sowieso woensdagmiddag vrij):D en vandaag ziek thuisgebleven (uitzieken:P) maar morge ook weer zware tas op dinsdag:(

avatar van jirachi04
Ik ben vandaag ook ziekjes. De BBQ lag zwaar op de maag.

avatar van jirachi04
LimeLou schreef:
Gecondoleerd met je armen

Ben blij dat ik vandaag ziekjes ben. Dan lijk ik ook niet op Cronos met zijn rots .

avatar van wiiplayer
Lol, die Kronos opmerking

Ik maak amper huiswerk. Ik zie altijd wel hoe die lui reageren als ik op school ben. Gewoon lekker gamen en films kijken

Gstyle
Games sowiezo.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:09 uur

geplaatst: vandaag om 16:09 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.