menu

De Site / Gebruikers / Jouw "Favoriet en of Pareltje" uit je verzameling?

zoeken in:
Dr. Salvador
Batman Arkham Asylum!

avatar van Awake78
Ja maar daar zaten ook best irritante stukken in.
In BioShock ook, in Half Life 2 ook. Maar op de een of andere manier bedek je die toch met de mantel der liefde, omdat het in je herinnering gewoon een geweldige ervaring was.

Dr. Salvador
Awake78 schreef:
Ja maar daar zaten ook best irritante stukken in.
In BioShock ook, in Half Life 2 ook. Maar op de een of andere manier bedek je die toch met de mantel der liefde, omdat het in je herinnering gewoon een geweldige ervaring was.


Ik vond geen één stuk irritant of vervelend, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen! . Elke seconde was ik met stomheid geslagen hoe meesterlijk dit spel is. BioShock is ook echt een topper, maar daar vond ik in de vijanden niet genoeg variatie zitten, en de laatste boss ( en helaas ook de enigste ), was veel te makkelijk, en niet bijzonder.
Dat had ik bij Batman AA helemaal niet. Alleen de bosses waren soms héél iets te makkelijk, maar ik speelde ook op Normal.

avatar van kaholiic
[quote]Dr. Salvador schreef:
(quote)


Er waren volgens mij meerdere bosses die je niet echt bosses kunt noemen. Je hebt die dokter die vrouwen martelt. En natuurlijke de tussen bosses= Big daddy!

Dr. Salvador
Die dokter was echt vet!, dat vond ik ook het beste level van het hele spel!. Het begin van de game ( ongeveer de eerste 3-4 levels ) vind ik echt GENIAAL!. Zo ontzettend spannend, en prachtig mooi die wereld. Tegen het einde toe vond ik het een klein beetje te veel actie worden, en was de game ook niet meer eng, en niet meer zo spannend. Big Daddys zijn inderdaad tussenbosses, en elke confrontatie met een Big Daddy kon fataal zijn, dat was telkens weer spannend. Die dokter was volgens mij een gewone vijand. Dit is echt zon originele game, vol onvergetelijke momenten. De omgevingen waren keer op keer prachtig, en verbluffend te noemen. Alleen de normale vijanden, waren alleen maar Splicers. Die zijn natuurlijk supervet, maar de hele game lang is wel iets minder. Tijdens het spelen hoopte ik soms wel erop, dat er een monster, of een gemuteerd beest tevoorschijn sprong, alleen dat gebeurde helaas nooit. Die laatste boss vond ik teleurstellend. Dan vind ik een game als RE4+5 toch wel iets vetter, met zijn hele assortiment aan allerlei mutanten, en geniale monsters!. Batman heeft gelukkig wel een aantal erg vette, en gevarieerde bosses, wel een heel klein beetje makkelijk soms, maar het merendeel is precies goed kaholiic .

avatar van DarthSolidKevin
De game box: Star Wars: The Best of P.C . Met een paar geweldige spellen erop.

avatar van Naomi Watts
Mijn Queen's Blade: Spiral Chaos Gekitou pack voor de PSP. Enorm toffe editie, mooie artwork ook. Sowieso maken ze er in Japan wel wat van, zelfde geldt voor dvd's.


(afbeelding)

All Seeing Fish


Gast
geplaatst: vandaag om 16:19 uur

geplaatst: vandaag om 16:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.