menu

De Site / Gebruikers / Wat is jouw music, boek of moviemeter gebruikersnaam?

zoeken in:
Squall Lionheart (moderator)
Leidenaar187 schreef:
Op gamesmeter gedraag ik me veel beter...

Nou... Op het randje hoor .

Niet iedereen is gediend van jouw soort humor, maar zolang je niet moedwillig lui beledigd of te extreem taalgebruik bezigd, is er niets aan de hand. Anders ben ik bang dat hier ook een ban zal volgen, dus probeer het ietsje in te dimmen.

BoordAppel (moderator)
Onzinberichten verwijderd. Het begint steeds meer op een kleuterschool te lijken hier.

BoordAppel schreef:
Onzinberichten verwijderd. Het begint steeds meer op een kleuterschool te lijken hier.

Door wie zou dat nou toch komen .

Ik zit vanaf vandaag op Boekmeter maar ik lees alleen maar nu.nl

jellecomicgek72 Boekmeter A...

Wel makkelijk te onthouden :
Ilikemusic

Ilikemovies

Ilikebooks

Je mag zelf bedenken welke naam bij welke site hoort

gamesmeter : rockgamer
musicmeter : joeri_musicfreak
moviemeter : joeri_moviefreak

alhoewel ik veel meer met muziek en films heb dan met games vind ik gamesmeter toch verreweg het leukst, als ik iets schrijf word er op gereageerd etc. op music en movie meter verveel ik best snel

Daarom post ik daar niks .

Nee dat vind ik niet waar, hier kun je lang wachten op je antwoord op moviemeter kun je beter discussieren. Hier is het de laatste tijd zo dood

Overal hetzelfde, behalve op boekmeter want dat heb ik niet...

Ben trouwens meest actief op GM, dan MoMe en dan MuMe...

Feyenoord100jaar schreef:
Nee dat vind ik niet waar, hier kun je lang wachten op je antwoord op moviemeter kun je beter discussieren. Hier is het de laatste tijd zo dood

Ik kan op Movie- en Musicmeter niet zo goed mee praten want ik heb niet zoveel verstand van al die dingen. Vooral bij muziek vind ik het lastig iets nuttigs te posten aangezien dat echt alleen maar smaak is.

solidKevin schreef:
Vooral bij muziek vind ik het lastig iets nuttigs te posten aangezien dat echt alleen maar smaak is.

Net als films en games toch?

Pastichio Rocker
Overal Pastichio Rocker, behalve op Music- en MovieMeter aangezien ik daar een ban 4 life heb vanwege het pesten van een bepaalde moderator. Maar heb ook geen behoefte meer om daar te zijn. MusicMeter is vooral kliekjesgedrag waar je als electronic liefhebber zwaar in de minderheid bent en MovieMeter zit tegenwoordig vol met slowchatters en welles-nietes discussies. Nee dank u zeer.

Buiten music en movie blijft toch alleen gamesmeter over pastischo rocker??

Ja, want wat moeten we met boeken ?

RomeX
Brains schreef:
Ja, want wat moeten we met boeken ?

Lezen ?

Pastichio Rocker
RomeX schreef:
(quote)

Lezen ?

Je zei eerst wat anders (wat veel leuker was).

rockgamer schreef:
Buiten music en movie blijft toch alleen gamesmeter over pastischo rocker??

En tmf.nl waar die dagelijks zit op de chat,maar voor de rest qua meters wel ja.

Pastichio Rocker
TMF.nl is anders een prima site om breezahsletjes op te pikken hoor.

Ik eindigde de zin ook niet met een want heb zelf vroeger (want in de tijden van Menthal Theo enz nog op TMF was het zeker een vijver van gewillige hitsige meiden) ook weleens gebruik ervan gemaakt.

RomeX
Pastichio Rocker schreef:
(quote)

Je zei eerst wat anders (wat veel leuker was).

Ik zei eerst verbranden , maar dankzij boeken verschillen wij ons van de mensapen.

Ik zat eerst ook op Boekmeter maar heb mezelf uitgeschreven daar omdat het daar nog doder is als op een begraafplaats. D'r worden misschien 20 berichten in 1 week gepost daar.

Pastichio Rocker
Leidenaar187 schreef:
Ik eindigde de zin ook niet met een want heb zelf vroeger (want in de tijden van Menthal Theo enz nog op TMF was het zeker een vijver van gewillige hitsige meiden) ook weleens gebruik ervan gemaakt.

Die 17-jarigen zijn dezer dagen gestoord. Ze zijn in voor alles. Zelfs ATM vinden ze geen probleem!

Haha Clerks,briljant.

Brains schreef:
(quote)

Net als films en games toch?

Games kun je nog beoordelen op design en verhaal en andere aspecten waar ik meer van snap dan bijvoorbeeld acteer prestaties.

Klopt, maar je stelde dat muziek alleen maar smaak was maar daar zou je kunnen beoordelen op zangtechnieken, teksten en beheersing van zekere instrumenten. Neemt niet weg dat zowel games, film als muziek allemaal grotendeels smaak gebaseerd is.

Ik heb ook nooit gezegd dat er geen smaak aan te pas komt.

wolly

René. op GM en MuM.
GGMM op MoM.

Musicmeter: Marciano Coffie

Moviemeter: Sjano1244

Gamesmeter: Youngtick

Moviemeter: dominion (geband)
Musicmeter: dominion
Gamesmeter: dominion

Gast
geplaatst: vandaag om 21:50 uur

geplaatst: vandaag om 21:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.