menu

De Site / Gebruikers / Wat is jouw music, boek of moviemeter gebruikersnaam?

zoeken in:
Musicmeter = Brains

Ik doe niet aan aan Movie en Boekmeter.

spelfreak
wiiplayer schreef:
(quote)

Hee, jimcarrey gek ik wist niet dat jij Spelfreak was xD
hoe bedoel je wist je niet dat ik gek was op spellen wist je niet dat dat mijn naam is op gm

spelfreak schreef:
(quote)
hoe bedoel je wist je niet dat ik gek was op spellen wist je niet dat dat mijn naam is op gm

Ja, wat denk je nou zelf.

spelfreak
wiiplayer schreef:
(quote)

Ja, wat denk je nou zelf.
ik denk dat je niet wist dat ik gek was op spellen

Mijn namen op Music en Moviemeter zijn hetzelfde .

gamelord
Heb me vandaag ingeschreven bij Musicmeter, is ook wel oke daar.
Mijn username daar is Hardcoremaster..kunnen mensen mijn top 10 qua muziek eens bekijken.

MovieMeter: Kevin13
GamesMeter: Kevin15
BoekMeter: Brother Mouzon
MusicMeter: Brother Mouzon

Voordat gamesmeter er was ben ik begonnen op MuMe..daar heet ik; Freekje. Hou ook meer van muziek dan gamen ben ik bang

En terecht.

musicmeternaam is kingofrock

Joeri_000
Gebruik voor alles Joeri_000
Wel zo makkelijk

Dr. Salvador
Dr. Salvador!

Ik zit nu ook op MM

MovieMeter.nl - de filmsite voor liefhebbers

Dr. Salvador

Ik zat op MM.....

Niks Haalt het bij Gamesmeter!!!!!!

Waarom dan meteen uitschrijven?

Dr. Salvador
Ik vond de sfeer niet zo leuk, en ik heb veel meer met Games toch wel, maar je kan me altijd een pm sturen he Jeroen, ook via Gamesmeter

De sfeer was zo kill op MM, hier kent iedereen elkaar, altijd leuke gesprekken, en veel hechtere sfeer.

Ik kreeg alleen pm van mensen die ook op GM zitten, en die mogen mij ook allemaal gerust een pm sturen, graag zelfs!

Haha oke, dat heb je denk ik altijd in het begin wel. Zit er al haast 2 jaar en dan merk je dat niet echt meer, weet je goed met wie je wel en met wie je niet de discussie leuk aan kan gaan etc. Je gaat het nog wel missen...

Nu is je 0,5 voor planet terror iig ongedaan kidding.

Dr. Salvador
Het was 1,0 ster!

Op mume ook "gewoon" fabblwaps.

Musicmeter: jellecomcigek72

Moviemeter: clockwork72

Boekmeter doe ik niet aan, ik haat lezen.

War-Ultima
Moviemeter: Imperial Figure

Musicmeter: War-Ultima

De handleiding boekjes van computer games lees ik vaak wel door maar een boek kost mij te veel tijd en het brengt mij alleen maar op ideeën (zodat ik het boek bij de eerste pagina's al beëindig) om een game te gaan spelen of een film te gaan kijken.
Ik heb veel fantasie maar om een bestaand verhaal te beleven met mijn gedachten/beelden is mij te saai.

War-Ultima schreef:
De handleiding boekjes van computer games lees ik vaak wel door maar een boek kost mij te veel tijd en het brengt mij alleen maar op ideeën (zodat ik het boek bij de eerste pagina's al beëindig) om een game te gaan spelen of een film te gaan kijken.
Ik heb veel fantasie maar om een bestaand verhaal te beleven met mijn gedachten/beelden is mij te saai.
Kortom, je hebt geen Boekmeter account.

War-Ultima
fabblwaps schreef:
(quote)
Kortom, je hebt geen Boekmeter account.

misterwhite
Op al de sites vind je me gewoon onder de naam misterwhite

Pastichio Rocker
Op alle sites heet ik Pastichio Rocker.

Op Music- en MovieMeter heb ik me jammer genoeg gedwongen moeten registreren onder een andere naam, dus die hou ik voor mezelf anders kan ik vanavond niet meer inloggen.

Pastichio Rocker schreef:

Op Music- en MovieMeter heb ik me jammer genoeg gedwongen moeten registreren onder een andere naam, dus die hou ik voor mezelf anders kan ik vanavond niet meer inloggen.

De site zal vanaf vandaag weer druipen van het sarcasme

MovieMeter - Timmy757
MusicMeter - Timmy757
BoekMeter - Timmy757

Ben ook maar eens op musicmeter gaan kijken, al is er weinig aanbod in m'n genre, ik kan er nog wel wat leuks vinden .

MusicMeter.nl - de muzieksite voor liefhebbers

Musicmeter: LDeVries
Boekmeter: LDeVries
Moviemeter: LDeVries

Pastichio Rocker schreef:

Haha ja dankzij mij,enne je naam is Clint Minsall ofzo,maar je bent ook inmiddels met die geband

Ik ben zelf voorgoed geband op moviemeter,en had dezelde nickname daar,en 10 andere.
Op gamesmeter gedraag ik me veel beter en dat is te merken,want hier zien ze me graag en mag iedereen me.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:03 uur

geplaatst: vandaag om 00:03 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.