menu

De Site / Gebruikers / Met welk spel / spellen ben je op dit moment bezig

zoeken in:
Xbox One:

-Gears of War 4 (Story)
-CoD: Modern Warfare Resmasterd (Online)
-Yooka-Laylee

Klaar om te spelen:

-Resident Evil 6 Remasterd wil ik nog even spelen voor deeltje 7.
-Beyond Good and Evil HD

Gestopt met Breath of the Wild op de Switch het is een onwijs goede game, maar te groot voor mij, grote open wereld games of rpg's waar te veel toeters en bellen aan zitten zijn gewoon niets meer voor mij.
Vroeger kon ik wel dromen over de games van tegenwoordig maar nu heb ik het geduld er niet meer voor.

EDIT: Ik speel tegenwoordig weer Mario Party 5 met mijn kinderen.

- Uncharted 3
- Steins;Gate
- ZY Mahjiang

Laatste aanwinst:

Mass effect 3

Zojuist:

Persona 5

En verder nog:

DOOM
Horizon Zero Dawn
Yooka Laylee
Saints Row 4
Mafia 3
No Man's Sky
Mad Max
The Witcher 3 Hearts of Stone

En nog wel een paar dingen.

En dan neig ik er op dit moment ook nog naar om de Skyrim remaster in huis te halen.

En nog wel een paar dingen.

Soms is de aankoop bijna spannender dan het uiteindelijke spelen.

Momenteel is het ook de ps3 stapel die redelijk de aandacht trekt, ook nog wel een paar interessante onafgewerkte dingen daar te vinden, zat er aan te denken om voor nu maar weer eens een beginnetje te maken met:

Deadly Premonition

Oja.

Ook nog Sly Cooper: Thieves in Time.

centurion81 (moderator)
Op de Switch bezig met Mario+Rabbids: Kingdom Battle en op 'n laag pitje met BOTW!

Confusie schreef:

Deadly Premonition

Deze staat al heel erg lang op mijn lijst, misschien dat deze een keer als Gold game langs komt op de Xbox.

Aardige stap terug in meerdere opzichten.

Heb 'm al een tijdje liggen en nooit heel ver mee gekomen. Verhalend erg aardig maar moet me dan toch iets teveel door een aantal dingen heen worstelen die redelijk tegenstaan.

Ook nu was al snel weer de conclusie dat ik dan toch liever wat meer vooruit kijk in het hier en nu.

centurion81 schreef:
Op de Switch bezig met Mario+Rabbids: Kingdom Battle en op 'n laag pitje met BOTW!

Ja super game is dit! Sinds vorige week ook eindelijk de switch en vind dit toch de game die het lekkerste wegspeelt. Laatste tijd ook hele andere games aan het proberen zoals single deck hier. Maar dat durf ik niet teveel te spelen.

Iemand hier trouwens ook bekend met Cavestory+ voor de switch? Die staat op m'n verlanglijstje

centurion81 (moderator)
Woah schreef:
(quote)

Ja super game is dit! Sinds vorige week ook eindelijk de switch en vind dit toch de game die het lekkerste wegspeelt. Laatste tijd ook hele andere games aan het proberen zoals single deck hier. Maar dat durf ik niet teveel te spelen.

Iemand hier trouwens ook bekend met Cavestory+ voor de switch? Die staat op m'n verlanglijstje

Tof hè Heb 'm inmiddels wel uitgespeeld! Cavestory+ niet bekend mee, maar zijn hier wel een aantal die de 'gewone' Cave Story gespeeld hebben volgens mij!

Winkelwagentje (moderator)
Cave Story is (voor mij) toch wel de heilige graal onder de indie games.

Maar al zo lang niet meer gespeeld. De Wii en 3DS releases ook nooit kunnen checken. Maar die Switch gaat er komend jaar toch ergens komen, al is het maar voor No More Heroes 3, en dan haal ik Cave Story+ ook zeker in huis.

Jeanne D'Arc op de PSP. Fans van FF Tactics en Fire Emblem zouden hier evenzeer van genieten als ik momenteel doe.

Players Unknown Battleground (Xbox One)

The Turing Test (Xbox One)

Vanquis (Xbox 360)

Mario + Rabbids (Switch)

Return of Samus (3DS)

Gast
geplaatst: vandaag om 23:50 uur

geplaatst: vandaag om 23:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.