De Site / Gebruikers / Met welk spel / spellen ben je op dit moment bezig
zoeken in:

1
All Seeing Fish
geplaatst: 10 september 2017, 08:36 uur
Xbox One:
-Gears of War 4 (Story)
-CoD: Modern Warfare Resmasterd (Online)
-Yooka-Laylee
Klaar om te spelen:
-Resident Evil 6 Remasterd wil ik nog even spelen voor deeltje 7.
-Beyond Good and Evil HD
Gestopt met Breath of the Wild op de Switch het is een onwijs goede game, maar te groot voor mij, grote open wereld games of rpg's waar te veel toeters en bellen aan zitten zijn gewoon niets meer voor mij.
Vroeger kon ik wel dromen over de games van tegenwoordig maar nu heb ik het geduld er niet meer voor.
EDIT: Ik speel tegenwoordig weer Mario Party 5 met mijn kinderen.
-Gears of War 4 (Story)
-CoD: Modern Warfare Resmasterd (Online)
-Yooka-Laylee
Klaar om te spelen:
-Resident Evil 6 Remasterd wil ik nog even spelen voor deeltje 7.
-Beyond Good and Evil HD
Gestopt met Breath of the Wild op de Switch het is een onwijs goede game, maar te groot voor mij, grote open wereld games of rpg's waar te veel toeters en bellen aan zitten zijn gewoon niets meer voor mij.
Vroeger kon ik wel dromen over de games van tegenwoordig maar nu heb ik het geduld er niet meer voor.
EDIT: Ik speel tegenwoordig weer Mario Party 5 met mijn kinderen.
1
geplaatst: 10 september 2017, 17:17 uur
Laatste aanwinst:
Mass effect 3
Zojuist:
Persona 5
En verder nog:
DOOM
Horizon Zero Dawn
Yooka Laylee
Saints Row 4
Mafia 3
No Man's Sky
Mad Max
The Witcher 3 Hearts of Stone
En nog wel een paar dingen.
En dan neig ik er op dit moment ook nog naar om de Skyrim remaster in huis te halen.
Soms is de aankoop bijna spannender dan het uiteindelijke spelen.
Momenteel is het ook de ps3 stapel die redelijk de aandacht trekt, ook nog wel een paar interessante onafgewerkte dingen daar te vinden, zat er aan te denken om voor nu maar weer eens een beginnetje te maken met:
Deadly Premonition
Mass effect 3
Zojuist:
Persona 5
En verder nog:
DOOM
Horizon Zero Dawn
Yooka Laylee
Saints Row 4
Mafia 3
No Man's Sky
Mad Max
The Witcher 3 Hearts of Stone
En dan neig ik er op dit moment ook nog naar om de Skyrim remaster in huis te halen.
Soms is de aankoop bijna spannender dan het uiteindelijke spelen.
Momenteel is het ook de ps3 stapel die redelijk de aandacht trekt, ook nog wel een paar interessante onafgewerkte dingen daar te vinden, zat er aan te denken om voor nu maar weer eens een beginnetje te maken met:
Deadly Premonition
0
centurion81 (moderator)
geplaatst: 11 september 2017, 09:18 uur
Op de Switch bezig met Mario+Rabbids: Kingdom Battle en op 'n laag pitje met BOTW!

0
All Seeing Fish
geplaatst: 12 september 2017, 09:49 uur
Deze staat al heel erg lang op mijn lijst, misschien dat deze een keer als Gold game langs komt op de Xbox.
0
geplaatst: 12 september 2017, 10:32 uur
Aardige stap terug in meerdere opzichten.
Heb 'm al een tijdje liggen en nooit heel ver mee gekomen. Verhalend erg aardig maar moet me dan toch iets teveel door een aantal dingen heen worstelen die redelijk tegenstaan.
Ook nu was al snel weer de conclusie dat ik dan toch liever wat meer vooruit kijk in het hier en nu.
Heb 'm al een tijdje liggen en nooit heel ver mee gekomen. Verhalend erg aardig maar moet me dan toch iets teveel door een aantal dingen heen worstelen die redelijk tegenstaan.
Ook nu was al snel weer de conclusie dat ik dan toch liever wat meer vooruit kijk in het hier en nu.
1
geplaatst: 3 november 2017, 15:55 uur
centurion81 schreef:
Op de Switch bezig met Mario+Rabbids: Kingdom Battle en op 'n laag pitje met BOTW!
Ja super game is dit! Sinds vorige week ook eindelijk de switch en vind dit toch de game die het lekkerste wegspeelt. Laatste tijd ook hele andere games aan het proberen zoals single deck hier. Maar dat durf ik niet teveel te spelen.
Iemand hier trouwens ook bekend met Cavestory+ voor de switch? Die staat op m'n verlanglijstje

0
centurion81 (moderator)
geplaatst: 3 november 2017, 19:12 uur
Woah schreef:
Ja super game is dit! Sinds vorige week ook eindelijk de switch en vind dit toch de game die het lekkerste wegspeelt. Laatste tijd ook hele andere games aan het proberen zoals single deck hier. Maar dat durf ik niet teveel te spelen.
Iemand hier trouwens ook bekend met Cavestory+ voor de switch? Die staat op m'n verlanglijstje
(quote)

Tof hè

1
Winkelwagentje (moderator)
geplaatst: 3 november 2017, 21:53 uur
Cave Story is (voor mij) toch wel de heilige graal onder de indie games. 
Maar al zo lang niet meer gespeeld. De Wii en 3DS releases ook nooit kunnen checken. Maar die Switch gaat er komend jaar toch ergens komen, al is het maar voor No More Heroes 3, en dan haal ik Cave Story+ ook zeker in huis.

Maar al zo lang niet meer gespeeld. De Wii en 3DS releases ook nooit kunnen checken. Maar die Switch gaat er komend jaar toch ergens komen, al is het maar voor No More Heroes 3, en dan haal ik Cave Story+ ook zeker in huis.
0
geplaatst: 6 november 2017, 10:34 uur
Jeanne D'Arc op de PSP. Fans van FF Tactics en Fire Emblem zouden hier evenzeer van genieten als ik momenteel doe.

0
All Seeing Fish
geplaatst: 1 juni 2018, 20:14 uur
Players Unknown Battleground (Xbox One)
The Turing Test (Xbox One)
Vanquis (Xbox 360)
Mario + Rabbids (Switch)
Return of Samus (3DS)
The Turing Test (Xbox One)
Vanquis (Xbox 360)
Mario + Rabbids (Switch)
Return of Samus (3DS)

0
Geralt of rivia
geplaatst: 12 oktober 2019, 12:05 uur
In De Site > Gebruikers > Wat speel je nu:
Prince of Persia (2008)
Beowulf (2007)
Assassin's Creed: Revelations (2011)
Omdat het zo lelijk weer is ben ik maar weer gaan gamen
Prince of Persia (2008)
Beowulf (2007)
Assassin's Creed: Revelations (2011)
Omdat het zo lelijk weer is ben ik maar weer gaan gamen
1
geplaatst: 12 oktober 2019, 14:23 uur
Goed topic.
Ik speel momenteel Jedi Outcast op de Switch met wel een zinnenprikkeling op mijn tinteldinges tot gevolg.
Verder hoop ik een van deze dagen ook weer een beginnetje te maken met Cuphead en het meest recentelijk aangeschafte Sky Force Reloaded.
Als ik ergens eens een gaatje kan vinden.
Weet hoe dat gaat.
Moet ook nog voor mensen eten koken et cetera.
En ik moet ze helpen boodschappen doen.
Ik speel momenteel Jedi Outcast op de Switch met wel een zinnenprikkeling op mijn tinteldinges tot gevolg.
Verder hoop ik een van deze dagen ook weer een beginnetje te maken met Cuphead en het meest recentelijk aangeschafte Sky Force Reloaded.
Als ik ergens eens een gaatje kan vinden.
Weet hoe dat gaat.
Moet ook nog voor mensen eten koken et cetera.
En ik moet ze helpen boodschappen doen.
3
centurion81 (moderator)
geplaatst: 12 oktober 2019, 15:48 uur
Last of us & al tijden bezig met Gravel ?

7
mister-fool
geplaatst: 12 oktober 2019, 16:48 uur
https://www.gamesmeter.nl/images/cover/13000/13342.jpg?cb=1564993562
Tijden geleden dat ik zo erg gegrepen werd door een spel.
Tijden geleden dat ik zo erg gegrepen werd door een spel.
2
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 17 oktober 2019, 18:50 uur
Meestal speel ik teveel door elkaar heen
. Wat dat betreft ben ik heel impulsief met kiezen welke game te gaan doen. Waar ik momenteel het meeste mee bezig ben:
https://misterslimm.files.wordpress.com/2012/06/resident-evil-5.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/tQgTUdOogmGgAZDh_l2DwjZge82MyOUkzlKTmOpDQv9prXiGm37Sr1bw2l9DQdC7Aw
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQTdCQCE78V4Y9GfMJ-dhBLD7S3RjXSirS0lDQpRoY2-AvE-1nTjw
Los daarvan speel ik weleens Smash Ultimate online en soms een stuk van Catherine. Tijdje terug een begin gemaakt aan Fatal Frame II en een poging tot 100%-completion run van Celeste, maar daar nog niet mee verder gegaan ivm andere games die voorrang kregen. Ik had ook in de planning staan Last Of Us en Bioshock Infinite te herspelen, deels voor een youtube video over goede female videogame characters. Voor nu even mijn best doen om niet te hard van stapel te gaan en genoeg tijd voor andere dingen overhouden. Moet wel leuk blijven

https://misterslimm.files.wordpress.com/2012/06/resident-evil-5.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/tQgTUdOogmGgAZDh_l2DwjZge82MyOUkzlKTmOpDQv9prXiGm37Sr1bw2l9DQdC7Aw
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQTdCQCE78V4Y9GfMJ-dhBLD7S3RjXSirS0lDQpRoY2-AvE-1nTjw
Los daarvan speel ik weleens Smash Ultimate online en soms een stuk van Catherine. Tijdje terug een begin gemaakt aan Fatal Frame II en een poging tot 100%-completion run van Celeste, maar daar nog niet mee verder gegaan ivm andere games die voorrang kregen. Ik had ook in de planning staan Last Of Us en Bioshock Infinite te herspelen, deels voor een youtube video over goede female videogame characters. Voor nu even mijn best doen om niet te hard van stapel te gaan en genoeg tijd voor andere dingen overhouden. Moet wel leuk blijven

2
geplaatst: 4 mei 2020, 19:40 uur
Ik speel ook altijd veel door elkaar heen, eigenlijk teveel. Ik ben dit jaar aan het proberen dat wat minder te doen en games eens uit te spelen alvorens ik aan iets nieuws begin.
Momenteel speel ik op de ps4:
Uncharted Nathan Drake collection
Red Dead 2
Op de Switch:
Animal Crossing
Streets of Rage 4
Pokémon Shield (complete Dex voor de dlc uit komt is het doel)
Cosmic Star Heroine
Transistor
Momenteel speel ik op de ps4:
Uncharted Nathan Drake collection
Red Dead 2
Op de Switch:
Animal Crossing
Streets of Rage 4
Pokémon Shield (complete Dex voor de dlc uit komt is het doel)
Cosmic Star Heroine
Transistor
3
geplaatst: 4 juni 2020, 22:36 uur
Ik heb nog best wel wat RPG’s op de plank liggen voor de Switch die ik langzaamaan eigenlijk wel eens bij langs wil gaan. Tegenwoordig heb ik echter bij een RPG zo’n gevoel van: pfff moet ik daar weer minimaal 50/60 uur insteken. Maar ja ik heb er nou eenmaal geld voor betaald dus lijkt het me niet meer dan logisch om ze te spelen.
Ik heb momenteel liggen:
Octopath Traveler
Ys VIII
Battle Chasers Nightwars
Hollow Knight (niet helemaal RPG maar wel een time consumer)
Ik denk dat ik ze maar langzaam eens probeer te tackelen in deze volgorde.
Ik heb momenteel liggen:
Octopath Traveler
Ys VIII
Battle Chasers Nightwars
Hollow Knight (niet helemaal RPG maar wel een time consumer)
Ik denk dat ik ze maar langzaam eens probeer te tackelen in deze volgorde.
4
geplaatst: 1 december 2020, 10:36 uur
Ik kan niet echt een topic vinden over een game backlog wegwerken, maar ik heb dit jaar door corona veel meer gametijd dan andere jaren gehad en hier ook gebruik van gemaakt. Heb titels die tientallen uren kosten als Red Dead Redemption (1) weer gespeeld, heb een lange game als Kingdom Hearts 3 toch een volledige speelbeurt kunnen geven en ga de komende periode hard aan de slag om alle games die ik dit jaar (of nog eerder zelfs) heb gekocht eens serieus te spelen. Ik merk wel dat ik liever mezelf volledig op 1 game stort dan een beetje op meerdere titels, dus ik werk alles nu gewoon achter elkaar af.
Binnenkort op de planning:
Luigi's Mansion 3 verder mee gaan. Die moet dit jaar nog een review krijgen.
Paper Mario: Origami King verder mee gaan (wilde deze zó graag, maar toch gingen daarna andere games voor)
Smash Bros Ultimate verder mee gaan (heb de game al 2 jaar maar veel te weinig gespeeld, nog niet eens hier beoordeeld)
En ook eens Doom 2 (Switch) spelen, net als de nieuwe Mario Party. En vergeet tussendoor Mario 3D All-Stars niet. Moet dringend Mario 64, Sunshine en vooral Galaxy oppakken. Maar dat wordt allemaal eerste kwartaal 2021.
Binnenkort op de planning:
Luigi's Mansion 3 verder mee gaan. Die moet dit jaar nog een review krijgen.
Paper Mario: Origami King verder mee gaan (wilde deze zó graag, maar toch gingen daarna andere games voor)
Smash Bros Ultimate verder mee gaan (heb de game al 2 jaar maar veel te weinig gespeeld, nog niet eens hier beoordeeld)
En ook eens Doom 2 (Switch) spelen, net als de nieuwe Mario Party. En vergeet tussendoor Mario 3D All-Stars niet. Moet dringend Mario 64, Sunshine en vooral Galaxy oppakken. Maar dat wordt allemaal eerste kwartaal 2021.
5
geplaatst: 3 december 2020, 13:11 uur
Ik ben ook altijd wel benieuwd naar wat anderen in hun backlog hebben en wat ze op het moment aan het spelen zijn om de backlog weg te werken.
Ook ik heb enorm vele gegamed dit jaar. Ik heb dit jaar meer spellen uitgespeeld dan ooit.
Toch heb ik nog een backlog van zo’n 60 games (Switch, PS4 & WiiU). Het ding is een beetje dat ik er ook dit jaar meer dan ooit ben achter gekomen dat ik echt een level based gamer ben. Ik hou ervan om vooropgezette levels uit te spelen. Een groot gedeelte van mijn backlog, en dan met name de ps4, zijn open wereld games of JRPG’s waarbij ik er gewoon tegenop zie om aan te beginnen.
Momenteel heb ik voor de Switch en de ps4 lijstjes gemaakt om er een beetje doorheen te komen. Op die manier en door niet teveel nieuw spul te kopen hoop ik de backlog te laten slinken. Gamen moet echter geen opgave of verplichting worden en ik heb de neiging omdat al wel voor mezelf op die manier in te vullen.
Lijstje Switch:
A Short Hike
Katana Zero
Ori and the Blind Forest
Hollow Knight
Ni No Kuni
Lijstje PS4:
Mad Max
The Messenger
Little Nightmares
Ook ik heb enorm vele gegamed dit jaar. Ik heb dit jaar meer spellen uitgespeeld dan ooit.
Toch heb ik nog een backlog van zo’n 60 games (Switch, PS4 & WiiU). Het ding is een beetje dat ik er ook dit jaar meer dan ooit ben achter gekomen dat ik echt een level based gamer ben. Ik hou ervan om vooropgezette levels uit te spelen. Een groot gedeelte van mijn backlog, en dan met name de ps4, zijn open wereld games of JRPG’s waarbij ik er gewoon tegenop zie om aan te beginnen.
Momenteel heb ik voor de Switch en de ps4 lijstjes gemaakt om er een beetje doorheen te komen. Op die manier en door niet teveel nieuw spul te kopen hoop ik de backlog te laten slinken. Gamen moet echter geen opgave of verplichting worden en ik heb de neiging omdat al wel voor mezelf op die manier in te vullen.
Lijstje Switch:
A Short Hike
Katana Zero
Ori and the Blind Forest
Hollow Knight
Ni No Kuni
Lijstje PS4:
Mad Max
The Messenger
Little Nightmares
2
geplaatst: 3 december 2020, 16:23 uur
Eraser2 schreef:
Het ding is een beetje dat ik er ook dit jaar meer dan ooit ben achter gekomen dat ik echt een level based gamer ben. Ik hou ervan om vooropgezette levels uit te spelen. Een groot gedeelte van mijn backlog, en dan met name de ps4, zijn open wereld games of JRPG’s waarbij ik er gewoon tegenop zie om aan te beginnen.
Het ding is een beetje dat ik er ook dit jaar meer dan ooit ben achter gekomen dat ik echt een level based gamer ben. Ik hou ervan om vooropgezette levels uit te spelen. Een groot gedeelte van mijn backlog, en dan met name de ps4, zijn open wereld games of JRPG’s waarbij ik er gewoon tegenop zie om aan te beginnen.
Herkenbaar. Tegenwoordig gaan zoveel games naar een open wereld toe, zelfs stokoude shooterreeksen als CoD of Gears of War doen dit. Ik vind dat jammer. Een open wereld is hartstikke leuk, mits het goed is uitgewerkt en een wereld ook echt interessant is, zoals bij GTA V of Red Dead Redemption 2. Maar ik vind het ook meer dan prima om lekker aan het lijntje mee te worden genomen, zolang je in levels maar wel de kans hebt om dingen op jouw manier op te lossen. Ik vind bewegingsvrijheid in shooters wel belangrijk, maar ik hoop geen hele maps te hebben. Zo'n Far Cry of Assassins Creed franchise spreekt me dan ook weinig aan, ook al heb ik diverse delen gespeeld.
1
geplaatst: 3 december 2020, 18:20 uur
Manny Calavera schreef:
Herkenbaar. Tegenwoordig gaan zoveel games naar een open wereld toe, zelfs stokoude shooterreeksen als CoD of Gears of War doen dit. Ik vind dat jammer. Een open wereld is hartstikke leuk, mits het goed is uitgewerkt en een wereld ook echt interessant is, zoals bij GTA V of Red Dead Redemption 2. Maar ik vind het ook meer dan prima om lekker aan het lijntje mee te worden genomen, zolang je in levels maar wel de kans hebt om dingen op jouw manier op te lossen. Ik vind bewegingsvrijheid in shooters wel belangrijk, maar ik hoop geen hele maps te hebben. Zo'n Far Cry of Assassins Creed franchise spreekt me dan ook weinig aan, ook al heb ik diverse delen gespeeld.
(quote)
Een goed lineair verhaal is beter dan een grote open wereld met saaie side-quests en veel hersenloos grinden.
1
geplaatst: 3 december 2020, 19:08 uur
JustMike schreef:
Een goed lineair verhaal is beter dan een grote open wereld met saaie side-quests en veel hersenloos grinden.
(quote)
Precies. Een van de allerbeste game-ervaringen ooit die ik had was de eerste Gears of War 15 jaar terug. Lineair en ook niet overdreven lang, maar het was extreem bruut. Van mij hoeven games niet allemaal 50 uur te duren. Ik vind een lineair verhaal dat een uur of 10 duurt ook echt prima.
3
geplaatst: 4 december 2020, 02:20 uur
Maar je kan het gelukkig allemaal netjes mixen aangezien de meesten toch best een behoorlijke backlog hebben. Ik kan me in beide soorten van games vinden - en je kan best een goed verhaal in een mooie uitgebreide wereld vertellen en vica versa. (ik noem voor mij net een AC Odyssey of Black Flag).
Maar andersom ook. Ik ben net bezig aan pak de laatste loodjes van Mafia Definitive Edition. Zo lineair als wat, geen drol te doen buiten het spel maar wel boeiend genoeg om toch door te blijven spelen.
En ik ben dan netjes op tijd klaar om volgende week te kunnen beginnen aan Cyberpunk. Dat dan weer helemaal het tegenovergestelde lijkt te worden. Daarna? Zien we dan wel weer. Ik denk dat ik tegen die tijd AC Valhalla en Wasteland wel eens zou kunnen in bezit hebben maar eerder voor iets korters / lineairs of rustgevends ga. (tja...al die aangekondigde Farm / Life sims op de Switch zijn er ook nog).
Ik vind het gewoon heerlijk een overschot aan keuze te hebben.
Maar andersom ook. Ik ben net bezig aan pak de laatste loodjes van Mafia Definitive Edition. Zo lineair als wat, geen drol te doen buiten het spel maar wel boeiend genoeg om toch door te blijven spelen.
En ik ben dan netjes op tijd klaar om volgende week te kunnen beginnen aan Cyberpunk. Dat dan weer helemaal het tegenovergestelde lijkt te worden. Daarna? Zien we dan wel weer. Ik denk dat ik tegen die tijd AC Valhalla en Wasteland wel eens zou kunnen in bezit hebben maar eerder voor iets korters / lineairs of rustgevends ga. (tja...al die aangekondigde Farm / Life sims op de Switch zijn er ook nog).
Ik vind het gewoon heerlijk een overschot aan keuze te hebben.
3
centurion81 (moderator)
geplaatst: 4 december 2020, 10:46 uur
Ik heb inmiddels ook dat ik het wel fijn vind om wat te kiezen te hebben..Ik game praktisch uitsluitend op de PS4. Mijn backlog bestaat uit dit lijstje: centurion81 en dan nog wat games op PS Now die me leuk lijken...
Qua verse aanvoer heb ik een abo op PS Plus en op PS Now, samen 90 euro/jaar
Ik hou ook wel van nieuwe spelletjes uitzoeken en gun mezelf 10 à 20 euro per maand om wat dingen in de PS Store uit te zoeken
Qua verse aanvoer heb ik een abo op PS Plus en op PS Now, samen 90 euro/jaar
Ik hou ook wel van nieuwe spelletjes uitzoeken en gun mezelf 10 à 20 euro per maand om wat dingen in de PS Store uit te zoeken

1
geplaatst: 10 december 2020, 16:09 uur
Net een paar spelletjes Miner 2049er (1982)... jeugdsentimentbom.
1
geplaatst: 10 december 2020, 19:34 uur
Lode Runner (1983), BurgerTime (1982) en Snokie (in de wacht).
1
geplaatst: 11 december 2020, 01:36 uur
Snokie uitgespeeld met unlimited lives, etc., na zo'n dik 2 uur.
Nog een paar keer zo en dan for real es proberen.
Nog een paar keer zo en dan for real es proberen.
2
geplaatst: 11 december 2020, 04:49 uur
Ghosts 'n Goblins (1985), Wizard of Wor (1982) en Montezuma's Revenge (1983).
-edit- + Pitfall! (1982) nu ook.
+ Commando, Blue Max.
-edit- + Pitfall! (1982) nu ook.

+ Commando, Blue Max.
* denotes required fields.