menu

De Site / Gebruikers / Met welk spel / spellen ben je op dit moment bezig

zoeken in:
Echt net in level zes.

Immortals: Fenyx Rising (2020) op de Switch het spel wat bijna niemand lijkt te spelen terwijl het echt wel een beetje in de buurt komt van Zelda maar toch met een compleet eigen stijl.

En binnen kort met mijn eerste Ps4 spel ooit, aan de gang het zal wel flink bagger zijn...

Vraagje, ik wil op zich wel weer eens een Assassin's Creed game spelen. Ben eigenlijk na de originele delen 1,2 en 3 gestopt omdat ik het tergend saai vond.

Nu zijn de afgelopen jaren 3 delen uitgekomen, Origins (Egypte), Odyssey (Griekenland) en Valhalla (de vikingen).

Welke game zou ik het beste dan kunnen spelen? Welke setting is het mooiste, welk verhaal spreekt het meest aan?

Manny Calavera schreef:
Vraagje, ik wil op zich wel weer eens een Assassin's Creed game spelen. Ben eigenlijk na de originele delen 1,2 en 3 gestopt omdat ik het tergend saai vond.

Nu zijn de afgelopen jaren 3 delen uitgekomen, Origins (Egypte), Odyssey (Griekenland) en Valhalla (de vikingen).

Welke game zou ik het beste dan kunnen spelen? Welke setting is het mooiste, welk verhaal spreekt het meest aan?

Ik raad je hoe dan ook Black Flag en Rogue aan.
Maar qua de delen die jij opnoemt zou ik zeggen: ga voor valhalla als je gek bent op combat en sfeer vergelijkbaar met ghost of tsushima, als je die ooit hebt gespeeld. Qua sfeer en combat is Valhalla echt goed.
Origins is vergelijkbaar en is ook logisch met hetzelfde team die ook Valhalla heeft gedaan. Maar Origins vond ik persoonlijker wat saaier.
Odyssey is van hetzelfde team als Immortals: Fenyx Rising en dat kun je ook zien qua combat en de manier waarop.
Qua intensiteit en sfeer raad ik persoonlijk Valhalla aan.

AdrievMer86 schreef:
(quote)

Ik raad je hoe dan ook Black Flag en Rogue aan.
Maar qua de delen die jij opnoemt zou ik zeggen: ga voor valhalla als je gek bent op combat en sfeer vergelijkbaar met ghost of tsushima, als je die ooit hebt gespeeld. Qua sfeer en combat is Valhalla echt goed.
Origins is vergelijkbaar en is ook logisch met hetzelfde team die ook Valhalla heeft gedaan. Maar Origins vond ik persoonlijker wat saaier.
Odyssey is van hetzelfde team als Immortals: Fenyx Rising en dat kun je ook zien qua combat en de manier waarop.
Qua intensiteit en sfeer raad ik persoonlijk Valhalla aan.

Nee, ik hoef die stokoude delen niet. Wil mijn Xbox series X eens een stevige game geven. Ik denk dat het gewoon Valhalla dan word. Die is vast al wel voor half geld te koop. Qua setting spreekt Egypte me alleen meer aan.

Tsushima en Immortals nooit gespeeld trouwens.

Origins kan je ten harte aanbevelen ook hoor! Echt 1 van mijn favoriete delen, de setting is geweldig. Kleine kanttekening is wel dat ik Odyssey en Valhalla niet heb gespeeld, maar daar zal op termijn nog wel verandering in komen.

Ik heb ze alle 3 100% uitgespeeld op wat DLC na en het is maar net waar je het meeste mee hebt. Zelf ben ik vanaf jongs af aan al geïnteresseerd in Egypte dus Origins vind ik stiekum het tofst. Dankzij de serie Vikings heb ik ook veel plezier aan Valhalla beleefd. Odyssey ook tof maar heb niet zoveel met de oude Grieken dus die staat bij mij onderaan.

Maar pas op, het is een ubisoft open wereld feestje. Groot en repetitief dus.

Momenteel vooral bezig met Mario Wonder mijn meest recente aanschaf en wil ook nog steeds eens goed in Avowed duiken wat er tot dusver nog steeds niet van is gekomen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:20 uur

geplaatst: vandaag om 14:20 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.