menu

De Site / Gebruikers / Met welk spel / spellen ben je op dit moment bezig

zoeken in:
Manny Calavera schreef:

Herkenbaar. Tegenwoordig gaan zoveel games naar een open wereld toe, zelfs stokoude shooterreeksen als CoD of Gears of War doen dit. Ik vind dat jammer. Een open wereld is hartstikke leuk, mits het goed is uitgewerkt en een wereld ook echt interessant is, zoals bij GTA V of Red Dead Redemption 2. Maar ik vind het ook meer dan prima om lekker aan het lijntje mee te worden genomen, zolang je in levels maar wel de kans hebt om dingen op jouw manier op te lossen. Ik vind bewegingsvrijheid in shooters wel belangrijk, maar ik hoop geen hele maps te hebben. Zo'n Far Cry of Assassins Creed franchise spreekt me dan ook weinig aan, ook al heb ik diverse delen gespeeld.

Ik ben het helemaal met je eens. Een game als Mad Max pakt me bijvoorbeeld momenteel wel en dan vind ik het geen probleem om daar lekker de nodige uren in te steken. Far Cry 5 heb ik ook nog liggen en daar heb ik eigenlijk weinig trek in. Mgs 5 ook zo’n game waar ik na een uur of 15 wel klaar mee was.

Een game als Mario + Rabbids slokt dan weer moeiteloos 50 uur van me op. Het herspelen en perfectioneren van de levels trekt me gewoon meer.

Cyberpunk. Lijkt me obvious. En een keur aan kleinere games op de Switch. Van die korte 10 minuut per keer games. Behalve Day and Night, daar moet ik mee oppassen want anders ben je al snel meer dan 10 min kwijt.

All Seeing Fish
Xbox X Series:

Shadow of the Tomb Raider
Forza Motorsport 7 (gamepass)
Gears 5 (gamepass)

Surface Pro 7:

Company of Heroes (gamepass)

Ga vandaag starten met Bless Unleashed of straks (ga me die zelf kado doen voor deze kerst) Neverwinter Nights enhanced edition op de PS4.

Bless Unleashed had ik vannacht de tutorial al bekeken, is weer een hele andere insteek van het MMORPG genre...dus een keer goed voor gaan zitten.

NU dus even naar het centrum, alles regelen voor de kerst, voordat morgen alle winkels op slot gaan.

SeptuSword
Heb dit jaar de meeste games in mijn leven uitgespeeld. Waaronder een hele backlog aan Uncharted, Last of Us, Gears of War, Red Dead Redemption 1, GTA IV ga zo maar door.

Heb nu een soort game droogte wat betreft singleplayer games. Vermaak mij nu met casual games zoals Battlefield V, Elder Scrolls Online. Geen idee wat ik nog echt moet en zal uitspelen en wat ook echt met mij zou klikken. Mijn ogen staan stiekem wat op Witcher 3.

Mijn twee neefjes van 11 en 9 werden razend enthousiast over Snokie (C64). Het was ook zo weer over en even later zaten weer ieder op hun eigen tabletje andere spelletjes te spelen. Zal mij benieuwen of ze het er ooit nog weer over zullen hebben... /

Snokie is de bom.

13 Sentinels op PS4
Horace of Switch
Dagelijkse potjes Super Mario Party met dochter en vrouw
en Cyberpunk moet ik ook nog weer eens oppakken. Maar dat verhaal van 13 Sentinels is wel erg intrigerend.

Nog steeds Cyberpunk. Maar wel heel regelmatig afgewisseld met potjes Deemo en Day and Night op de Switch. En ik ben me heel langzaam door de laatste drie Humble Bundles aan het werken.

En morgen unlocked er weer eentje. En iedere dag de gratis Epic Store game. En ik zag dankzij TonyTHorror dat Transistor ook voor 3 in de aanbieding staat op de Switch (dus heel wellicht nog een aankoop). En natuurlijk is er nog die 3 maanden Gamepass waar een hoop games opstaan die ik op zijn minst eventjes van zins ben te proberen.

Vervelen doe ik me niet op gamegebied in ieder geval. Of anders.

Winkelwagentje (moderator)
Bij Cyberpunk heb ik nu 6 uur patch-tijd en drie kwartier effectieve speeltijd geklokt.

Ik laat m maar even links liggen tot ik klaar ben met 13 Sentinels. Ik sluit me aan bij Grovonion, die game heeft me nu aardig te pakken.

Af en toe meerdere al genoemde C64 spellen gespeeld, maar ook Frogger (1981) waarbij ik volgens mij voor het eerst in m'n leven het eerste veld volbracht heb... geen idee waarom ik de meeste van al die spelletjes vroeger zo ondoenlijk vond.

Transistor en Cat Quest op de Switch overigens voor noppie op basis van punten kunnen scoren had geen idee dat dit mogelijk was wel sympathiek van Ninty.

ZAP! schreef:
Mijn twee neefjes van 11 en 9 werden razend enthousiast over Snokie (C64). Het was ook zo weer over en even later zaten weer ieder op hun eigen tabletje andere spelletjes te spelen. Zal mij benieuwen of ze het er ooit nog weer over zullen hebben... /
Niet dus. Heb ze eergister bezocht op 1e kerstdag, maar ze waren enkel druk met Fortnight, sorry, Fortnite, dat er, eerlijk is eerlijk, prima uitzag. Kan het me wel voorstellen dat C64 dan verder niet zo boeit.

Ik ben aan het rijden in een autospel.

Fonzzz002 (crew)
Ben de laatste tijd op de Griekse mythologie tour: heb menig tijd in Hades zitten (heb al 2x de eindbaas bereikt maar nog niet verslagen), ben de God Of War reeks aan het herdoen (zit rond de 5 uur in deel 1), heb zelfs de Disney Hercules game opnieuw gedaan en de film aangeschaft. Leuk om te zien hoe verschillend de mythes worden neergezet in alle media, maar er soms wel overeenkomsten te zien zijn.

Daarnaast ben ik begonnen aan Ring Fit Adventure. Eindelijk is in je 1tje fitnessen leuk gemaakt! En naast al die games speel ik ook regelmatig Sam And Max tussendoor. Inmiddels bij Devil's Playhouse Episode 2. Maargoed, volgende week is de lange vakantie voorbij dus zal het aantal game uren dalen.

Even wat van me laten horen, ondanks de drukte.

Als er wat tijd is ben ik bij mijn ouders op de Phone, de GTA reeks weer eens aan het spelen. GTA I & II erop gezet, nu bezig met deel 1 en speelze via de epsxe voor android (betaalde versie). Deel III en Vice City gekocht via de Google Playstore en even de PPSSPP emulator voor android op de phone gegooid voor Liberty City Stories, Vice City Stories en Chinatown Wars.

Voor iedereen game ze, laat vlug weer wat horen hier op GM.

Beetje een herspeel/uitspeel ronde aan het doen van mijn fysieke Switch games momenteel:

- Tropical Freeze gisteren uitgespeeld met Funky Kong
- Ninja Saviors nu toch echt eens aan het proberen de extra characters te unlocken
- Daarna Super Mario Odyssey voor die laatste 6 maantjes die maar blijven knagen.

Ik ga mijn tanden zetten in de Fire Emblem Fates games. Daar ben ik wel even zoet mee .

Mijn tanden heb ik onlangs gezet in Commando (1985), nadat mijn neefje mijn (niet al te beste, ik geef het toe) record verpulverde na een paar beurten. Eén serieuze poging was genoeg. En dus krijg ik wel zin om het nog es te proberen.

Ook Blue Max, Snokie, Ghosts 'n Goblins en Miner daarna nog even geprobeerd. Vooral 'Snokie' blijft pittig.

Na een digitale heraanschaf weer eens bezig met Persona 5. Net eindelijk dan de tweede palace afgerond dus ik zit er wel lekker in eigenlijk.

ZAP! schreef:
(quote)
Niet dus. Heb ze eergister bezocht op 1e kerstdag, maar ze waren enkel druk met Fortnight, sorry, Fortnite, dat er, eerlijk is eerlijk, prima uitzag. Kan het me wel voorstellen dat C64 dan verder niet zo boeit.
haha, je hebt het tenminste geprobeerd. Maar de generation-gap is onverwoestbaar. Ooit gaan ze nog eens bewust hieraan terugdenken: "he, wat was dat game van die rare onkel?"

Na de single player van Gears 5 te hebben afgerond, ben ik nu met Hivebusters bezig. Erg tof! Witcher 3, Tomb Raider Definitive Edition en The Medium liggen nog te wachten en ga ik binnenkort mee aan de slag.

Ik ben weer helemaal in Ni no Kuni gedoken! Mijn Animal Crossing New Horizons motivatie is eindelijk weg haha

net Kriby Triple Deluxe afgerond, mijn 3DS tussendoortje de laatste maanden. Op PS4 nog bezig met Langrisser I, ergens bij de laatste 4 missies aanbeland. Volgend tussendoortje wordt oftewel GalMetal op Switch of Rhythm Thief op 3DS, of misschien zelfs helemaal iets anders. Ik zie wel.

Ik zit net in level zes.

Momenteel bezig met Syndicate op de PS3, toch wel erg competente (maar bijwijlen best moeilijke) cyberpunk shooter aangezien ik even ging proberen en intussen bij 2 1/2 uur verder ben. Ziet er ook prima uit - het ziet en voelt aan alsof je Deus Ex zonder RPG en Stealth speelt.

Voor dit soort spellen blijft de xbox360 en PS3 (en WII) generatie toch mijn favoriet. Zo gigantisch veel die je later een kans geeft en erachter komt dat het in hindsight echt wel de moeite was.

Wellicht dat ik er van de week nog wat anders tussendoorgooi. Ik zeg maar die tweede Vampire VN, misschien Little Nightmares of Max en the Curse of Brotherhood verderspeel.

Ik heb Fire Emblem: Fates even geparkeerd en ben weer opnieuw begonnen met Cyberpunk 2077. Tot nu toe bevalt het me beter dan op release.

Ik heb momenteel dus drie consoles staan naja (Handheld switch toegegeven)

Op PS4 speel ik Nu No Kuni II
Op switch : Yoshi
En op de Xbox series speel ik black( hoewel dat natuurlijk een spel is voor de eerste Xbox.

Op de PlayStation 4 nader ik eindelijk het einde van het 100% uitspelen van de Spider-Man DLC. Nog een uurtje of anderhalf investeren en ik ben klaar.

Op de Switch heb ik Mario 3D World 1 keer doorlopen t/m de credits. De extra werelden doe ik later. Ik ben gisteren gestart met Bowser’s Fury en dat bevalt ook erg goed!

Op de PlayStation 3 wil ik op korte termijn eens beginnen met de Metal Gear Solid Legacy Collection.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:16 uur

geplaatst: vandaag om 07:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.