menu

De Site / Gebruikers / Welke game hoort bij je usernummer?

zoeken in:
FDB92 schreef:

Heel toevallig vind ik de films die ervan zijn uitgekomen helemaal geweldig !

Echt waar? De films ? Bedoel je niet de serie? Want de films vond ik in ieder geval echt 3x niks

De films zijn idd kut maar de animéserie is echt geniaal!

Brains schreef:
(quote)

Echt waar? De films ? Bedoel je niet de serie? Want de films vond ik in ieder geval echt 3x niks

De films ja.

Zowel Death Note als Death Note: The Last Name zijn gewoon meesterlijke films ! Overigens heb ik de serie nooit gezien.

FDB92 schreef:
(quote)

Overigens heb ik de serie nooit gezien.

Dat verklaart al een hoop.

Serious Sam II (2005)

Dit is ook niet alles, maar ach ik doe het ermee

gamelord
heb eindelijk mijn game gevonden...heb geen PSP...maar het genre en beschrijving

Field Commander (2006)

gamelord
Hahaha TonyTHorror snap je smiley wel

Nijmegen
Game: Cipher Complex (2008)
Film: Get Well Soon (2001)

Vet kut.

Project Nomads

Prince of Persia (1989)

Ch3wb4cc4h

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.gamesmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img835.imageshack.us/img835/1696/2j1313t.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Ch3wb4cc4h schreef:
(afbeelding)
Lucky!

Ch3wb4cc4h
Wassup ! schreef:
(quote)
Lucky!

Ja best cool, alleen ben meer van de Alien franchise .

centurion81 (moderator)

(afbeelding)

Gast
geplaatst: vandaag om 21:50 uur

geplaatst: vandaag om 21:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.