De Site / Gebruikers / Gebruikersmijlpalen
zoeken in:
0
geplaatst: 24 juli 2024, 04:38 uur
Beats op een stoel zitten en een rood rondje uit te knippen om het vervolgens op een ander blaadje te plakken terwijl Samantha op de axhtergrond Y Viva Espana staat te brullen tegen de achtergrond van een zeiknatte Nederlandse zomerdag.
0
geplaatst: 24 juli 2024, 10:23 uur
Als ik 90 bent dan speel ik denk ik nog steeds wel een gamepie. Tegen die tijd is GTA 6 wel uitgemolken en is GTA 7 denk ik gewoon al bijna verschenen op de Playstation 18 en de Xbox VR 12 

6
geplaatst: 22 augustus 2024, 19:38 uur
Voor mij is de mijlpaal dat ik EIN-DE-LIJK weer mijn wachtwoord heb gevonden, want inloggen op een ander account, dat kan natuurlijk niet.
Eens JohnWilliams, blijft JohnWilliams! Heel leuk om weer eens hier rond te kijken. Mooie herinneringen...
Eens JohnWilliams, blijft JohnWilliams! Heel leuk om weer eens hier rond te kijken. Mooie herinneringen...
9
Fonzzz002 (crew)
geplaatst: 14 maart 2025, 10:55 uur
500ste recensie gepost!
https://i.imgur.com/ho8w7GB.png
https://i.imgur.com/ho8w7GB.png
4
geplaatst: 22 juli, 20:11 uur
19 jaar geleden tijdens de Vierdaagse week schreef ik mij in bij GamesMeter. Die is nu ook weer aan de gang, dus weer een nieuwe mijlpaal bereikt
Volgend jaar 20 jaar, wie weet doe ik dan wel iets geks, zoals een nieuwe avatar nemen! 
Volgend jaar 20 jaar, wie weet doe ik dan wel iets geks, zoals een nieuwe avatar nemen! 
4
geplaatst: 22 juli, 20:47 uur
Ik zie dat ik anderhalve week geleden de 19 jaar ben gepasseerd! 
Benieuwd of ik de 20 haal, op een andere metersite ging het daar nou net fout
PS: Gefeliciteerd Princess Piranha, ik lees je berichten altijd graag. Wel weer wat meer posten he?

PS: Gefeliciteerd Princess Piranha, ik lees je berichten altijd graag. Wel weer wat meer posten he?

2
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 22 juli, 20:56 uur
Awyeah, moar than half a lifetime op GM! Best speciaal eigenlijk......Maar om dan gelijk zo'n drastische avatar change te doen? Daar heb ik nog 20 jaar voor nodig
.
1
geplaatst: 27 juli, 17:34 uur
Haha ja is wel erg intens, een nieuw plaatje! Heb jij nou ook (bijna) altijd dezelfde avatar gehad btw?
Ojeej haha, nou tijd om de vloek te verbreken! : p
Manny Calavera schreef:
Ojeej haha, nou tijd om de vloek te verbreken! : p
* denotes required fields.