menu

De Site / Gebruikers / Gebruikersmijlpalen

zoeken in:
avatar van Princess Piranha
Wauw, ik inderdaad ook. Erg leuk ook om te zien dat er mensen zijn die toch maar weer mooi jaren blijven plakken hier, er zijn er toch aardig wat gesneuveld al. Thanks guys!

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Damn ja, acht jaar al, time sure flies idd! We hardcore...

Op naar de volgende acht!

avatar van JohnWilliams
1 juli zat ik precies 9 jaar op Gamesmeter, wie spoelt de tijd steeds vooruit? Kom op, stop daar eens mee!

avatar van Manny Calavera
11 juli 2007
11 juli 2017

Ik zit vandaag 10 jaar op GamesMeter

Toen ik me hier registreerde was ik nog echt een fanatieke gamer, maar tegenwoordig heb ik wat minder tijd en selecteer ik de titels wat kritischer die ik graag wil spelen. Maar gelukkig ben ik mijn gamegevoel nooit kwijtgeraakt en blijft het een geweldige hobby waar ik nog steeds alles over wil lezen, zien en ervaren.

En ik zou niet zonder deze fijne site met fijne users kunnen! Op naar de volgende 10 jaar.

avatar van Grovonion
Jup, "ken" je dan in de tussentijd al 10 jaar hier!!! Ik had mijn jubileum op 21 Juni.

Ik blijf het een enorm toffe site vinden, lekker relaxete, met respect voor elkaar en geen onnozele schunnigheden maar wel hartelijke mensen die voor hun mening uitkomen.

avatar van Brains
Jeetje 10 jaar alweer. Gefeliciteerd .

avatar van Princess Piranha
Haha, Ajax&Litmanen1, je hebt op dit moment van spreken precies 10 likes op je bericht! Toepasselijk.

Ik heb nu dus ook mijn 10 jarig jubileum gehad Ookal speel ik niet super veel games meer, mijn liefde ervoor blijft groot. Ik blijf hier nog lekker plakken.


avatar van jellecomicgek72
Ja volgend jaar september ga ik ook mijn tiende jaar hier in. Bizar eigenlijk... Alleen ben ik hier niet zo vaak meer te vinden.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Bij de top 5 toevoegers gekomen ^^

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
500 toevoegingen!

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Mooie mijlpaal!

Bedankt voor al je (toevoeg)werk! Super om je bij de crew te hebben. Over de Switch releaselijst hoef ik me in ieder geval al nooit meer zorgen te maken.

avatar van Manny Calavera
centurion81 schreef:
500 toevoegingen!


Klasse dat mensen als jij dit voor de site doen. Keep on going!

Remi
Vandaag zit ik alweer 11 jaar op gamesmeter ?

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Remi schreef:
Vandaag zit ik alweer 11 jaar op gamesmeter ?


Da's al langer dan 1/3 van je leven! Gefeliciteerd

avatar van jellecomicgek72
Vergeten te posten omdat ik hier bijna nooit meer rondhang maar sinds 7 september zit ik 10 jaar op GamesMeter....

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
jellecomicgek72 schreef:
Vergeten te posten omdat ik hier bijna nooit meer rondhang maar sinds 7 september zit ik 10 jaar op GamesMeter....


Van harte! ?

avatar van jellecomicgek72
centurion81 schreef:
(quote)


Van harte! ?


Dankjewel. Bizar eigenlijk dat ik hier kwam als zestienjarige (eigenlijk vijftien maar heb hier lang rondgehangen zonder een account aan te maken) en dat ik nu alweer richting de dertig ga....

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Gettin' old, son!

avatar van Shinobi
Ik zie dat ik nu iets meer dan tien jaar lid ben. In de loop der jaren heb ik een hoop toffe games mogen ontdekken door deze kleine, doch hechte gemeenschap. Op naar de volgende tien jaar.

avatar van Confusie
Mijn vijfde toevoeging is zojuist geaccepteerd.

avatar van JustMike
Hmm. Ik zag toevallig dat ik recentelijk de 8000 berichten ben gepasseerd en na een kijkje in de rangschikking zag ik dat Squall Lionheart inmiddels al boven de 10.000 is uitgekomen

avatar van Fonzzz002
Fonzzz002 (crew)
Inmiddels over de 220 recensies geplaats! Daarmee de #2 user met de meeste recensies geworden, net iets boven Shinobi en ver onder Ajax&Litmanen1 (die op eenzame hoogte staat met 346 recensies. Doe je goed ).

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Heujjjj mooi werk!! Proficiat!

avatar van Grovonion
JustMike schreef:
Hmm. Ik zag toevallig dat ik recentelijk de 8000 berichten ben gepasseerd en na een kijkje in de rangschikking zag ik dat Squall Lionheart inmiddels al boven de 10.000 is uitgekomen
en ik ben de top10 binnengestapt

avatar van CarealotCarrot
Fonzzz002 schreef:
Inmiddels over de 220 recensies geplaats! Daarmee de #2 user met de meeste recensies geworden, net iets boven Shinobi en ver onder Ajax&Litmanen1 (die op eenzame hoogte staat met 346 recensies. Doe je goed ).


Ik lees ze altijd met plezier!

avatar van Manny Calavera
Fonzzz002 schreef:
Inmiddels over de 220 recensies geplaats! Daarmee de #2 user met de meeste recensies geworden, net iets boven Shinobi en ver onder Ajax&Litmanen1 (die op eenzame hoogte staat met 346 recensies. Doe je goed ).


Ga zo door Lees je reviews met plezier.

Ik zal maar door blijven gamen, om de eerste plek te kunnen behouden

avatar van Manny Calavera
Manny Calavera schreef:
Bij South Park: The Stick of Truth (2014) heb ik vandaag mijn 300ste stem gezet en ook meteen de 300ste review geschreven

Gelukkig was het een fantastische game, zoals het hoort bij een mijlpaal.


En 6 jaar later aangekomen bij stem 350 bij Battlefield V (2018)



Gemiddeld game ik rond de 10 titels per jaar, niet overdreven veel maar het is voor mij voldoende.

avatar van Manny Calavera
ik was gister 13 jaar GamesMeter-user

En ik ben nog lang niet weg hier. Of men dit als een fijne melding of een dreigement ziet, laat ik aan de lezers over

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
BAMM, door de grens van 2000 toevoegingen!

En Dit was mijn 2000e...Had ik best een wat interessantere game voor uit kunnen zoeken in hindsight

Gast
geplaatst: vandaag om 08:45 uur

geplaatst: vandaag om 08:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.