menu

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd...!!!

zoeken in:
Gefeliciteerd!

Squall Lionheart (moderator)
Woohoo! Tijd om die game-achterstand weg te werken , congratz man!

School's out forever!
http://img.over-blog-kiwi.com/0/55/09/73/20180903/ob_ad69b8_ob-b5539d-bonnerentree.gif

Eergisteren is mijn tweede dochter geboren: Mona. Vrouw en kind(eren) stellen het goed. Ik wat minder: nog minder tijd om te gamen

Sterkte! Erm van harte natuurlijk!

Grovonion schreef:
Eergisteren is mijn tweede dochter geboren: Mona. Vrouw en kind(eren) stellen het goed. Ik wat minder: nog minder tijd om te gamen

Ik heb gehoord dat die tijd wel weer komt. Het duurt meestal zo'n 18 jaar, maar dan heb je weer tijd om te gamen

Geweldig nieuws!! Gefeliciteerd!

mister-fool
Gefeliciteerd

Sweet, congrats Grovonion!

Congrats Grovonion!

Cervantes (crew)
Mooi nieuws. Van harte gefeliciteerd!

centurion81 (moderator)
Grovonion schreef:

Geweldig! Van harte!?

All Seeing Fish
gefeliciteerd

Bedankt voor al jullie felicitaties!

Staan we er soms bij stil hoe lang de kern-groep hier zich al kent, hoeveel vreugde (en een beetje leed) we met elkaar delen en elkaar eigenlijk enkel kennen als avatars? Rare wereld toch? Toch zou ik niet zonder jullie willen, ik apprecieer (bijna) al jullie meningen en denk dat de meesten onder jullie ook in het "echt" mijn vrienden of tenminste kameraden konden zijn!

Grovonion schreef:
Bedankt voor al jullie felicitaties!

Staan we er soms bij stil hoe lang de kern-groep hier zich al kent, hoeveel vreugde (en een beetje leed) we met elkaar delen en elkaar eigenlijk enkel kennen als avatars? Rare wereld toch? Toch zou ik niet zonder jullie willen, ik apprecieer (bijna) al jullie meningen en denk dat de meesten onder jullie ook in het "echt" mijn vrienden of tenminste kameraden konden zijn!

Daar raak je een gevoelige snaar Grovonion!

Wat een super tof berichtje! Sta er eigenlijk nooit zo bij stil, tot nu dan haha. Maar helemaal mee eens!
(Bij mij komt er dan nog bij dat ik via jullie een beetje doorkrijg wat er allemaal speelt in de gameswereld buiten Nintendo om Dus daarmee verdienen jullie nog meer waardering ;P)

De meesten ken ik ook hier al 10 tot 12 jaar. Da's gewoon een derde van mijn leven. Voor mensen die eigenlijk niet meer dan een plaatje en stukken tekst zijn ben je er toch vrij aan gehecht geraakt inderdaad. Toch mooi zulke fora.

Niet zo spectaculair als wat er hierboven al allemaal staat, maar toch een (belangrijke) stap in mijn leven

Heb een contract getekend om na mijn studies van start te gaan als auditor bij KPMG

Proficiat!! KPMG, toch een heel goed vertrekpunt qua carriere. Mijn baas heeft er ook ooit gewerkt.

Vandaag heb ik officieel mijn master diploma behaald in de Handelswetenschappen! Met een zeer dubbel gevoel ben ik dan ook voor de laatste keer afgedraafd naar de campus voor de proclamatie. Jammer dat ik vaarwel moet zeggen van het studentenleven (en hoogstwaarschijnlijk dus ook de vele dagen die gewoon volgeboekt waren met gamen). Echter ga ik wel met volle moed van start aan de volgende uitdaging!

Gefeliciteerd Patenpac, wens je het allerbeste met die prestatie!

patenpac schreef:
(en hoogstwaarschijnlijk dus ook de vele dagen die gewoon volgeboekt waren met gamen).
Valt wel mee, je kunt nog altijd redelijk wat tijd aan gamen doorbrengen, even uitgaan van een normale werklast, 8 uur slaap per dag en de weekends, blijven nog ruim 72 uur per week over. Je kunt tenslotte eten tijdens het gamen en ook gamen op de trein naar het werk. Pas met een sociaal leven wordt er daar weer tijd vanaf geknabbeld, maar zelfs met de juiste vrouw/vriendin blijft er nog tijd om te gamen. Pas vanaf het moment dat er kinderen aan te pas komen kun je je gamer leven vaarwel zeggen... just kidding. Ik heb er zelf twee en game nog steeds, albeit heel wat minder dan vroeger.

Met andere woorden: proficiat voor de volgende stap in je gamer-carriere en een echte proficiat natuurlijk voor je real-life achievement!

centurion81 (moderator)
Vandaag is onze tweede dochter geboren, Nine! Iedereen maakt t goed! Wat mooi weer! Over the moon!

centurion81 schreef:
Vandaag is onze tweede dochter geboren, Nine! Iedereen maakt t goed! Wat mooi weer! Over the moon!

Level up voor jullie dus. Van harte gefeliciteerd en veel geluk!

Van harte centurion81! Mooi nieuws!

centurion81 schreef:
Proficiat!

Jeej! Gefeliciteerd! Familie is weer wat groter geworden .

Wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd!

Woot, congrats! Mooie naam!

Dat worden minstens ninety-nine nights geen rust...

Gast
geplaatst: vandaag om 06:00 uur

geplaatst: vandaag om 06:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.