menu

Mijn Updates +
De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd...!!!

zoeken in:
Gefeliciteerd Grovonion!

Ik ben sinds kort begonnen bij Eurogamer Benelux! Is op vrijwillige basis naast mijn studie. Ik krijg er geen geld voor, maar ik doe hiermee wel veel ervaring op. Daarnaast ben ik ook gevraagd om te komen schrijven voor IO Pages. Voor het aanstaande nummer heb ik een recensie geschreven over een cd. Op dit moment ben ik bezig met de tweede.

Ik weet niet of dit het juiste topic ervoor is, maar ik wilde het graag met jullie delen.

Succes op beide plekken! Altijd toffe ervaringen inderdaad.

Misschien ken je inmiddels Nathan Van Coillie en Kenneth De Muyt? Zijn toevallig goeie kennissen van me die ook voor Eurogamer schrijven.

Gaaf! Ervaring op doen is altijd goed en al helemaal als je het ook naar je zin hebt.

Kimmyboy schreef:
Succes op beide plekken! Altijd toffe ervaringen inderdaad.

Misschien ken je inmiddels Nathan Van Coillie en Kenneth De Muyt? Zijn toevallig goeie kennissen van me die ook voor Eurogamer schrijven.

Ik heb ze wel eens voorbij zien komen inderdaad.

BoordAppel (moderator)
Afgelopen donderdag is mijn zoon Tristan geboren!
http://oi64.tinypic.com/5y6yco.jpg

Moeder, kind én vader maken het goed! De komende tijd zal ik hier wel iets minder actief zijn, ik moet toch ooit mijn slaap inhalen .

Proficiat! En sowieso altijd fijn dat de zwangerschap achter de rug is.

Hoop kindjes de laatste tijd btw

Van harte! Overigens had ik vlak na de geboorte van ons 1e kind vrij veel tijd voor gamen. Kraamhulp, weekje vrij, borstvoeding liep goed, kind sliep goed, etc..

en na die week helemaal geen tijd meer

Hartelijk gefeliciteerd, BoordAppel!!!

Gefeliciteerd, en veel sterkte met die zware eerste weken.

Geweldig nieuws! Gefeliciteerd en geniet van het ouderschap

Van harte gefeliciteerd!

Gefeliciteerd! Heel veel geluk met jullie kleine!

Jordy (admin)
BoordAppel schreef:
Afgelopen donderdag is mijn zoon Tristan geboren!
(afbeelding)

Moeder, kind én vader maken het goed! De komende tijd zal ik hier wel iets minder actief zijn, ik moet toch ooit mijn slaap inhalen .

Squall Lionheart (moderator)
Te gek, gefeliciteerd BoordAppel! Congratz ook aan de missus!

Neem maar lekker de tijd, we gotcha covered ova here .

Gefeliciteerd BoordAppel!

Winkelwagentje (moderator)
Gefeliciteerd!

BoordAppel (moderator)
mrdig schreef:
Van harte! Overigens had ik vlak na de geboorte van ons 1e kind vrij veel tijd voor gamen. Kraamhulp, weekje vrij, borstvoeding liep goed, kind sliep goed, etc..

Borstvoeding loopt nog niet helemaal goed hier, dus ik moet er sowieso elke keer uit om mee te helpen. Nu heb ik even tijd voor ontspanning, dus ik slinger Fallout maar even aan .

BoordAppel schreef:
(quote)

Borstvoeding loopt nog niet helemaal goed hier, dus ik moet er sowieso elke keer uit om mee te helpen. Nu heb ik even tijd voor ontspanning, dus ik slinger Fallout maar even aan .

Ha heel goed! En ach, zo went het kereltje ook aan de fles, ook wel weer goed. Dat waren we bij onze tweede enigszins vergeten. En een flesweigeraar als je vrouw weer aan het werk moet wil je helemaal niet

BoordAppel schreef:
(quote)

Vreselijk die late en nachtfles

Gefeliciteerd!

Mooi man! Van harte!

BoordAppel (moderator)
Gefeliciteerd!

Congratz!

Squall Lionheart (moderator)
Een fresh fish on da way! Gefelicitaart!

Leuk die onderste !

Dank mensen.

Van harte gefeliciteerd!

Gefeliciteerd!

Gast
geplaatst: vandaag om 16:35 uur

geplaatst: vandaag om 16:35 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.