menu

De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd...!!!

zoeken in:
avatar van Caroline
Omdat ik nog nergens zo'n topic heb gevonden, maak ik er nu maar een, net zoals bij MuMe. Dus ben je geslaagd, afgestudeerd of getrouwd oid, dan kun je dat hier mededelen .

Ik begin maar:

Ik heb net een zusje gekregen! Ze heet Iris en ik ben nu echt reuzeblij .

Louis2703
Gefeliciteerd! Veel geluk ermee!

avatar van Tha)Sven
Gefeliciteerd!
Heb je toch nog leuke dingen meegemaakt in deze examenperiode

avatar van Princess Piranha
Aaaaah!!! Wat leeeuk!!!!! Ik ben zelf de jongste hier thuis (Hoewel dat soms ook zo z'n voordelen heeft natuurlijk )

Maar toch lijkt mij een broertje of zusje echt heel leuk. Gefeliciteerd, Caroline!

avatar van Caroline
Het hebben van broertjes en zusjes is heel leuk, ik heb er zelf 6 (ben de oudste).

avatar van Princess Piranha
Caroline schreef:
Het hebben van broertjes en zusjes is heel leuk, ik heb er zelf 6 (ben de oudste).


Wauw! Dat is veel! En ik dacht dat ons gezin al groot was. Heb 2 broers en 2 zussen Best druk dan daar thuis als het allemaal nog jonger is, lijkt me. Maar wel gezellig ^__^

avatar van Caroline
Ik woon hier met 2 broertjes en 2 zusjes, 1 zusje en het nieuwe (half)zusje wonen bij mijn vader, dus het valt opzich best wel mee hoor . Het is inderdaad heel gezellig! Altijd eigenlijk. Ik ga het wel missen als ik in september het huis uit ga.

avatar van JohnWilliams
Ga je het huis uit in September...oké... Wel leuk om op eigen benen te staan dan. Heb je een vriend?

Leuk van je zusje. Is ze op 22 mei geboren?
Of 21 mei?

avatar van Caroline
22 mei . Ze is dus vandaag 1 maand en 2 dagen oud en ze is nog steeds superschattig .

En ik ga gelukkig niet samenwonen ofzo! Heb niet eens een vriend. Ik ga studeren, daarom ga ik het huis uit .

avatar van JohnWilliams
Oh oké. Nou studeerse!
Ze is op een mooie dag geboren, 1 dag voor mijn verjaardag.

avatar van Caroline
Ze is inderdaad op een mooie dag geboren, zo kon ik net mooi beschuit met muisjes uitdelen voor het scheikunde examen XD.

avatar van JohnWilliams
Grappig.

avatar van JohnWilliams
Ik denk dat het wel tijd is om het te vertellen...
Ik ken jullie nu al zo lang.

Mijn naam is Jack Meesters...Tenminste dat zou je denken. Maar Jack Meesters is gewoon maar een bijnaam die aan mij is gegeven zo ongeveer 2 jaar geleden. Ik word door vele mensen Jack genoemd omdat ze dat leuk vonden, ik eerst eigenlijk niet. Maar ik ben het gewend. Maar mijn echte naam is NIET Jack. Je mag wel wel zo noemen hoor, maar ik ga echt niet mijn mooie ECHTE naam veranderen in "Jack". De mensen die me kennen op de forums zoals filmmuziek.be of andere sites zoals musicmeter en moviemeter noemen me gewoon 'Jack'. Maar eigenlijk heet ik Mitchell (en ikk hou heel erg veel van de muziek van John Williams, dat is wel waar). Dus even om misverstanden te voorkomen. Ik wilde jullie (natuurlijk) niet belazeren maar omdat dit mijn bijnaam was vulde ik deze gewoon in op alle meters en laat ik deze bijnaam gewoon wel staan want jullie kennen me niet anders dan Jack.

avatar van Princess Piranha
Wauw, dat had ik echt nooit verwacht XD Geeft niet hoor Is geen wereldramp dat we dachten dat je anders heette, Mitchell

avatar van Tha)Sven
Ik heet eigenlijk ook niet eens Sven .. dat is gewoon mijn roepnaam en staat ook niet op mijn ID

avatar van JohnWilliams

Wat is dan jouw echte naam Tha)Sven.

@Princess Piranha
Jij heet toch Marijke? Toch?

Overigens, zie mijn profiel...even aangepast.

avatar van Princess Piranha
JohnWilliams schreef:
@Princess Piranha
Jij heet toch Marijke? Toch?


Yep, that's me name.

avatar van Manny Calavera
Mijn leven is op slag veranderd door dit nieuws...

@ Caroline, gefeliciteerd met je zusje. Lijkt me een mooi moment.

avatar van Foetsj_NL
Ik heet eigenlijk ook geen Foetsj ..

avatar van JohnWilliams
Je meent het. (Roy).

avatar van ReMyTje86
Hebben jullie ook wel eens dat je een spel koopt en je doet er helemaal niks mee. Ik vind dat namelijk zonde, maar ik kan me moeilijk in 100 stukjes splitsen dus, bijv ik heb pas geleden metal gear solid op de playstation gehaalt in heb er noch weining aan gedaan en zelfde als vagrant story amper gespeeld snik snik. zo goeie spellen laat je achter wege voor werk eten of een spel dat je lang genoeg hebt gespeelt eigenlijk (warcraft3) ...... aleen ik doe dat toch dat ik het leuk vind en me AT m8 goed is jah. Ik denk dat ik toch meer tijd moet in gaan gooien in de spellen spelen die niet heb aangeraakt hebt. Wie heeft dat noch meer. ???

avatar van jaspertje3
Tja, eigenlijk altijd.
Ik heb nog een stuk of 20 spellen liggen die ik slechts aangeraakt heb om het doosje naar de kassa te brengen.

avatar van ReMyTje86
Tijd is kostbaar

avatar van Princess Piranha
Hmmm ik heb het soms in het begin dat ik het spel heb (heel raar eigenlijk, moet het niet andersom?) Maar na een tijd heb ik wel dat ik het op pak en gelijk verslaafd er aan raak.

Leuk dat ik te horen krijg dat ik niet de enigste ben die al enkele games opzij heeft liggen, maar nog niet gespeeld heeft. Vandaag heb ik eindelijk The Darkness uitgespeeld en ik had dat spel eigenlijk al meer dan twee maanden, enkel heb ik er gewoon erg veel liggen dat ik ze bijna allemaal niet meer gespeeld krijg.
Ik heb in mijn vakantie nog meer games uitgespeeld en nu begint mijn hoopje games wat kleiner te worden, die nog moeten uitgespeeld worden tenminste.
Ik heb Juiced 2: Hot Import Nights er ook weer bijna opzitten en met Need for Speed: ProStreet heb ik nog maar 15% voltooid...
Oei, ik heb ook nog juist TimeShift gekocht voordat ik het vergeet!
Binnenkort Battlefield: Bad Company en Grand Theft Auto IV er ook alweer bij en dan ben ik weer een geruime tijd zoet als het op games aankomt.

avatar van Tsjo-Wi
Heb ik nog nooit last van gehad. Ik koop altijd maar 1 game tegelijk, en koop pas weer een nieuwe als ik die heb uitgespeeld of als ik hem echt helemaal zat ben.

avatar van Foetsj_NL
jaspertje3 schreef:
Tja, eigenlijk altijd.
Ik heb nog een stuk of 20 spellen liggen die ik slechts aangeraakt heb om het doosje naar de kassa te brengen.

Waarschijnlijk heb je hem ook aangeraakt toen je hem uit het tasje haalde ..

avatar van rpger
Ik heb de laatste tijd dat ik spellen half afmaak of halverwege nokt. Misschien omdat ik dan teleurgesteld ben en er niet doorheen komt, of gewoon tijdgebrek en andere games ervoor in de plaats komen. Voorbeelden zijn:

Jade Empire
STALKER
Neverwinter Nights 2

gzn
Ik heb de laatste tijd dat ik spellen half afmaak of halverwege nokt. Misschien omdat ik dan teleurgesteld ben en er niet doorheen komt, of gewoon tijdgebrek en andere games ervoor in de plaats komen. Voorbeelden zijn:


Dta heb ik nou tegenwoordig ook, een gebrek aan motivatie om een game uit te spelen.
Vroeger toen ik nog klein was (Ongeveer 3 centimeter geleden ) kon ik gewoon echt alles spelen, het maakten niet uit wat het was.

De laatste game die ik uitspeelde was COD4.

avatar van metaledje
Omdat dit topic er voor bedoeld is wil ik me blijheid uitlaatkleppen ook maar even ontluchten. Deze week is niet stuk te krijgen bij mij, heb van me pa een nieuwe (best dure) maatpak helemaal gratis gekregen, en sinds dinsdag heb ik (na fucking 2 jaar vrijgezel te zijn geweest) eindelijk een nieuwe hindoestaanse vriendin!!!!!

Gast
geplaatst: vandaag om 16:42 uur

geplaatst: vandaag om 16:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.