De Site / Gebruikers / Ik ben geslaagd/afgestudeerd/bevallen/getrouwd...!!!
zoeken in:
1
Winkelwagentje (moderator)
geplaatst: 24 januari 2022, 16:11 uur
Wat een prachtig nieuws! Gefeliciteerd, centurion81. Geniet ervan!
1
geplaatst: 24 januari 2022, 20:00 uur
Ohhh fantastisch!!! Lekker van genieten inderdaad (En succes, haha!)
1
geplaatst: 24 januari 2022, 22:43 uur
centurion81 schreef:
& gisteren is ons derde kind, een zoon geboren! Hij heet Jonas en iedereen verkeert in blakende staat!
(quote)
& gisteren is ons derde kind, een zoon geboren! Hij heet Jonas en iedereen verkeert in blakende staat!
Super nieuws! Van harte, centurion81!
2
geplaatst: 26 januari 2022, 09:37 uur
centurion81 schreef:
(quote)
Gefeliciteerd! Geniet ervan.
PS: Hou hem uit de buurt van walvissen!
1
geplaatst: 26 januari 2022, 21:11 uur
nice, merci om het gemiddelde weer de hoogte in te schroeven, tenminste iemand die aan ons pensioen denkt .
PROFICIAT!!!
PROFICIAT!!!
8
geplaatst: 6 augustus 2022, 23:04 uur
Kleine mededeling, maar ik ben sinds gisteren avond officieel verloofd
2
centurion81 (moderator)
geplaatst: 7 augustus 2022, 13:54 uur
Jaaa mooi man!! Van harte! Ik ben inmiddels 6 jaar verloofd, nog steeds geen trouwdatum haha...jullie direct al plan erbij of eerst wel mooi zo?
1
geplaatst: 7 augustus 2022, 16:39 uur
centurion81 schreef:
Jaaa mooi man!! Van harte! Ik ben inmiddels 6 jaar verloofd, nog steeds geen trouwdatum haha...jullie direct al plan erbij of eerst wel mooi zo?
Zeker nog niets concreets vastgelegd. Bedoeling is hier eerst nog enkele dagen genieten van de vakantie in Toscane, dan zien we wel weer verder
2
geplaatst: 9 augustus 2022, 21:53 uur
Zelf gevraagd Al moet ik toegeven dat ik niet op één knie ben gaan zitten. Had bang dat ik dan niet meer recht zou geraken
1
geplaatst: 10 augustus 2022, 21:23 uur
patenpac schreef:
Wat een mooi nieuws! Gefeliciteerd!
8
geplaatst: 7 september 2023, 15:54 uur
Na een verloving volgt uiteraard een huwelijk.
Sinds 1 september dit jaar ben ik dan ook officieel gebonden aan mijn betere wederhelft
Sinds 1 september dit jaar ben ik dan ook officieel gebonden aan mijn betere wederhelft
1
geplaatst: 7 september 2023, 20:38 uur
patenpac schreef:
Fantastisch! Mijn felicitaties voor jou en je, zoals je het zelf zegt, betere wederhelft!
1
geplaatst: 7 september 2023, 23:10 uur
Proficiat patenpac, weer een trophy en achievement binnengehaald (bij zo een mooie gelegenheid gaan we niet vechten over wat beter is)!
1
centurion81 (moderator)
geplaatst: 8 september 2023, 09:09 uur
patenpac schreef:
Mooi nieuws! Van harte kerel!
0
geplaatst: 8 september 2023, 11:24 uur
patenpac schreef:
Jaaaa gefeliciteerd! Hebben jullie het mooi kunnen vieren?
5
geplaatst: 8 september 2023, 20:32 uur
Extreem mooi Alles was boven verwachtingen! Nu zijn we alvast even aan het genieten van een huwelijksreis in Kreta en als we terugkomen hebben we meteen onze eerste gezinsuitbreiding, aangezien dan onze eerste kitten op zich wacht
* denotes required fields.