menu

De Site / Gebruikers / Hoeveel game jij per dag?

zoeken in:
kiriyama
Goed, na twee pagina's ongein maar weer eens terug on-topic:

Dankzij Mass Effect ben ik al een week 3 tot 5 uur per dag aan het gamen. Volgens mij is het al wel sinds een jaar of 2 terug dat ik zoveel game. Fuck you Bioware!

Beter toch!

kiriyama
Nou...Heb ook nog andere hobby's...En verplichtingen.

Ik heb nu ook in 2 dagen de eerste Jak en Daxter op 100% uitgespeeld. Heb bijna de hele dag gespeeld terwijl ik morgen mijn auto theorie examen heb

haha nog wel suc6 met je auto theorie examen.

Theorie rijexamen op je 17e? Moet er niet aan denken. Succes.

Hoe bedoel je dat LimeLou?

Niet negatief, maar ik zou dat echt niet nu al willen doen. Rijen met de auto

Ik wil juist wel voor me rijbewijs gaan het nadeel is alleen dat het zo tering duur is allemaal... Met alleen een inkomen van de AH en wat studiefinanciering gaat het lang duren en me ouders betalen helaas ook niks...

spelfreak
Ik neem me dan ook voor om geen rijbewijs te halen later en alles met de fiets te doen. Is allemaal veel te duur (auto, rijbewijs halen... (en dan waarschijnlijk ook nog niet eens de eerste keer halen) en eer ik 18 ben kost benzine 2 euro ofzo -.-)
En de fiets gaat ook goed voor de lijn zijn.

Maar een auto is toch ook wel handig of niet? Met een fiets kunnen sommige afstanden best groot zijn bijvoorbeeld als ik eens een dag naar Maastricht moet. Dat ga ik echt niet met de fiets doen.
Alleen een probleem. Hoe kom ik aan een auto als ik niet zoveel geld heb en mijn ouders niet van plan zijn om een nieuwe te kopen en de oude Toyota aan mij te geven? Het rijbewijs zal wel lukken en betalen m'n opa, oma en ouders een gedeelte van . Dat zit wel goed ,maar heb er niet veel aan omdat ik geen bak dan heb.

Ach, ik ben nu 21, halverwege de 22 en nog totaal geen behoefte om aan een rijbewijs te beginnen. Studenten OV, dus ik kan overal gratis of met korting heen, en in het dagelijks leven doe ik alles met de fiets - ik hou van fietsen. Enige nut van een auto zou zijn dat ik gemakkelijker naar het buitenland kan.

Ik begin over een paar weken met mijn rijles. Ik heb er wel zin in, maar als ik kan auto rijden wil niet meteen zeggen dat ik hem elke dag gebruik. Fietsen gaat nog steeds heel goed en de afstand naar school is nog geen 5 km dus fietsen gaat best.

en het is goedkoper.

Ehm, ik heb een rijbewijs en heb een auto.
Ps: je bent niet verplicht om te rijden als je een auto hebt.
En verzekering + reparaties ben je ook veel kwijt.
Om maar te zwijgen met de belasting.

@LimeLou waarom zou je niet willen rijden? Het is alleen maar handig.

@Jelle het is inderdaad duur

@spelfreak succes er mee! Dat kan natuurlijk nooit werken. Een auto word noodzaak (hoewel een studenten OV kaart wel handiger is nu omdat het gratis is). Als je straks werk hebt...

Ik ben vanochtend overigens geslaagd voor mijn theorie examen. Nu alleen nog praktijk. Ik heb hier trouwens al een auto staan voor mezelf. Wat dat betreft is mijn pa erg hulpvaardig

spelfreak
Congrats

congrats

Gefelciteerd

waarom zou je niet willen rijden? Het is alleen maar handig.

Te veel moeite om te leren, heb al genoeg aan mijn fiets, voeten en OV-chipkaart

Oke, maar ik als ik straks zit te gamen oid en ik krijg spontaan zin aan Ben en Jerry's (die niet verkrijgbaar is in mijn dorp), en dan richting de stad moet hoef ik niet te wachten op een bus

Ik heb trouwens ook een brommer maar stel dat het regent, blijf ik mooi droog ><

Tja, als het om Ben & Jerry's gaat snap ik het maar al te goed

Congratz Luc.

Gefeliciteerd Wiiplayer!

3 uur per half jaar ofzo

Chapeau.

Ik game op moment ongeveer 1 tot 2 uur per dag. Eigenlijk te weinig.

Ulysses
Vroeger was gamen veel meer iets wat ik eens af en toe deed als ik er zin in had. Nu is het meer iets dagelijks geworden. Hoeveel ligt eraan. Door de week is dat vaak een uurtje, anderhalf uur per dag. In de weekends kan ik mij wel eens laten gaan tot 3 - 4 uur.
Ik kan mij vaak ook niet zolang concentreren aan één stuk door op een scherm. Dus meestal is het verdeeld tot max 2 uur aan één stuk door. En dat verschilt dan bv. ook nog eens tussen pc scherm en tv scherm. Kan veel langer volhouden op tv scherm.

Game gek genoeg na al die jaren nog steeds best wel veel, sinds ik m'n eigen woning heb al helemaal eigenlijk. De laatste paar jaar toen ik nog bij m'n ouders woonde was het afgezwakt naar 0 uren per dag, was compleet de interesse in gaming verloren maar dat is sinds twee jaar weer helemaal terug gekomen. Ook sinds ik het Souls like genre heb ontdekt, en dan zeg ik even express 'Souls like' want Dark Souls is dan weer niet mijn ding bijvoorbeeld, word ik vaak helemaal opgeslokt door de wereld in dit soort games. Denk doordeweeks nu een uurtje of 3 a 4 op een avond, soms ook eens een avond helemaal niks en dan ben ik meestal wat aan het lezen of film kijken of iets dergelijks. In het weekend ga ik nog wel eens tot een uurtje of 3 s'nachts door met een game als ik ergens helemaal inzit. Een hele nacht doorhalen trek ik dan niet meer zo goed, zal wel met het ouder worden te maken hebben. Heb dit jaar echt heel erg veel gegamed met al die wreede die dit jaar uit zijn gekomen, maar als ik dan de tellers bekijk alleen al van Lies of P (185 uur) en Wo Long (110 uur) dan sta ik er wel even van te kijken. Maargoed als ik helemaal in de wereld van een game zit kan ik het moeilijk los laten.

Ik game bijna elke dag een half uur, 3 kwartier Rocket League. En geregeld speel ik een grote game erbij, maar langer dan 2 uur achter elkaar speel ik zelden. Dan raak ik afgeleid en ga ik weer wat anders doen. Recent Spider-Man 2 helemaal uitgespeeld, dan staat de game in de laatste week elke avond wel een paar uur aan. Ik ben nooit gestopt met gamen, maar ben er de ene maand fanatieker dan de andere maand mee. Ik richt me vooral op verhalende singleplayergames en sinds ik nu een dik jaar een PS5 heb, heb ik nog zoveel om in halen.

Gast
geplaatst: vandaag om 09:02 uur

geplaatst: vandaag om 09:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.