De Site / Gebruikers / Hoeveel game jij per dag?
zoeken in:
0
geplaatst: 22 januari 2012, 13:04 uur
Ik weet wel wat hij bedoelt hoor Het gaat er meer om de titel die ik gebruik
0
kiriyama
geplaatst: 22 januari 2012, 13:37 uur
Pastichio Rocker schreef:
Ik speel tegenwoordig liever spelletjes met mijn vriendin.
Ik speel tegenwoordig liever spelletjes met mijn vriendin.
En dat realiseerde je je pas op je 32e?
0
geplaatst: 22 januari 2012, 23:15 uur
Brains schreef:
@Spock
Het nut van die talen bij andere talenstudies is vanzelfsprekend. Ik reageerde misschien wat bitter over deze talen omdat ik zelf Latijn, Spaans, Frans en Duits met veel tegenzin heb gevolgd en ze nooit meer nodig heb gehad, laat staan gebruikt. De verplichting van Frans en Duits bij de exacte richtingen is me een raadsel. Ik had liever 2 extra wiskundige vakken gehad.
Maar ontopic. Tentamenperiode begonnen - dus ben weer bijna iedere dag op de Xbox te vinden . Net een drukke periode achter de rug - een kleine game geschreven voor Android telefoons voor m'n studie - dus nu lekker even bijkomen en af en toe wat leren.
@Spock
Het nut van die talen bij andere talenstudies is vanzelfsprekend. Ik reageerde misschien wat bitter over deze talen omdat ik zelf Latijn, Spaans, Frans en Duits met veel tegenzin heb gevolgd en ze nooit meer nodig heb gehad, laat staan gebruikt. De verplichting van Frans en Duits bij de exacte richtingen is me een raadsel. Ik had liever 2 extra wiskundige vakken gehad.
Maar ontopic. Tentamenperiode begonnen - dus ben weer bijna iedere dag op de Xbox te vinden . Net een drukke periode achter de rug - een kleine game geschreven voor Android telefoons voor m'n studie - dus nu lekker even bijkomen en af en toe wat leren.
Over Duits gesproken. Heb morgen het eerste uur ondersteuningsles ervan.Moet met een paar anderen dus het eerste uur ergens in een lokaal zitten waar we lekker zo'n 50 min lang zo'n ''boeiende'' teksten gaan lezen en Duits gaan schrijven.
Daarna heerlijk een uur niks doen en wachten voor het derde uur namelijk scheikunde.
Ik heb er echt zin in hoor. Moet ik 2 uur eerder op voor die taal terwijl de rest nog lekker aan het slapen is.
En bij de gewone Duitse lessen ben ik vriendloos . M'n vrienden hebben o.a. Duits laten vallen voor Frans(waar ik echt in zuig) , hebben dyslexie of zijn blijven zitten en/of naar HAVO gegaan. Zit ik nu in een of andere EM/CM klas waar ik bijna niemand echt ken.
Zit ik daar altijd alleen. Bah.
Ik heb dus ook erg veel tegenzin erin.
0
geplaatst: 23 januari 2012, 15:51 uur
Toenet, in de les Burgerschap, heb ik dan eindelijk Pokemon Yellow uitgespeeld jongens. Na ongeveer 125 uur zit het erop. Ik heb alleen mijn Pikachu gebruikt. Hij is inmiddels dan ook lvl 100
Nu moet ik wat anders verzinnen voor tijdens de les. Ik heb zin aan Pokemon Silver/Gold, de orginele, maar die speel ik liever op een gameboy dan op een emulator.
Nu moet ik wat anders verzinnen voor tijdens de les. Ik heb zin aan Pokemon Silver/Gold, de orginele, maar die speel ik liever op een gameboy dan op een emulator.
0
kiriyama
geplaatst: 23 januari 2012, 16:40 uur
wiiplayer schreef:
Toenet, in de les Burgerschap, heb ik dan eindelijk Pokemon Yellow uitgespeeld jongens. Na ongeveer 125 uur zit het erop. Ik heb alleen mijn Pikachu gebruikt. Hij is inmiddels dan ook lvl 100
Enkel Pikachu. Respect.
0
geplaatst: 23 januari 2012, 22:36 uur
wiiplayer schreef:
We zijn trots op je
0
geplaatst: 23 januari 2012, 23:24 uur
In plaats van alle Legendary Pokemon te vangen, versloeg ik ze telkens met 1 thunder aanval
0
geplaatst: 24 januari 2012, 15:08 uur
LimeLou schreef:
Valt me op dat de oudere tieners hier (waaronder ik) niet zo veel meer gamen. Wel erg jammer, het blijft een passie, maar ik voel me niet vaak gemotiveerd om te gamen, liever met vrienden praten, urenlang coole sites bezoeken etc. Maar binnenkort ben ik jarig en dan ga ik mezelf wel verwennen met een flink aantal goede games... vooral Skyrim
Valt me op dat de oudere tieners hier (waaronder ik) niet zo veel meer gamen. Wel erg jammer, het blijft een passie, maar ik voel me niet vaak gemotiveerd om te gamen, liever met vrienden praten, urenlang coole sites bezoeken etc. Maar binnenkort ben ik jarig en dan ga ik mezelf wel verwennen met een flink aantal goede games... vooral Skyrim
Oudere tieners? Man, je bent 17. Je behoort nog wel effe tot de groep jonge tieners.
Oudere tieners zijn de 20+ers.
Als je jonger bent heb je eenmaal wat meer tijd. Daarna krijg je vaak een zwaardere studie, werk en een drukker prive leven met verplichtingen. Het is niet dat games op je 24e plots niet meer cool kunnen zijn.
0
Pastichio Rocker
geplaatst: 24 januari 2012, 15:34 uur
kiriyama schreef:
(quote)
Nee, maar er zijn ook tijden geweest dat ik geen vriendin had.
0
geplaatst: 24 januari 2012, 15:50 uur
wiiplayer schreef:
In plaats van alle Legendary Pokemon te vangen, versloeg ik ze telkens met 1 thunder aanval
Kan me nog herinneren dat men op het schoolplein(van de basisschool) zei dat die Pokemon's zeldzaam waren terwijl iedereen ze al had (als ze zover in het spel al waren)
0
kiriyama
geplaatst: 24 januari 2012, 16:56 uur
Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)
Zeg eens drie keer tiener achter elkaar en tel dan tot twintig...
0
geplaatst: 24 januari 2012, 16:57 uur
Wat wat zijn dertigers dan eigenlijk voor een soort tieners?
0
geplaatst: 24 januari 2012, 17:52 uur
Dertigers zijn geen tieners, dat zijn ouwe mensen
Kut, daar ga ik ook heen over een paar jaar hehe.
Kut, daar ga ik ook heen over een paar jaar hehe.
0
geplaatst: 24 januari 2012, 18:08 uur
Ajax&Litmanen1 schreef:
Oudere tieners? Man, je bent 17. Je behoort nog wel effe tot de groep jonge tieners.
Als je jonger bent heb je eenmaal wat meer tijd. Daarna krijg je vaak een zwaardere studie, werk en een drukker prive leven met verplichtingen. Het is niet dat games op je 24e plots niet meer cool kunnen zijn.
(quote)
`Tegenwoordig wordt het woord tiener ook gebruikt voor kinderen van 10 tot 20 jaar oud, en is het alsdus opgenomen in het woordenboek.´
Zei je iets?
0
geplaatst: 24 januari 2012, 18:25 uur
Ja, ik zei wat ik net zei.
Met 17 jaar ben je geen oude tiener. En iemand van 10 een tiener noemen slaat nergens op. Dat ben je gewoon een kind. Of hoogstens een beginnende puber.
Met 17 jaar ben je geen oude tiener. En iemand van 10 een tiener noemen slaat nergens op. Dat ben je gewoon een kind. Of hoogstens een beginnende puber.
0
geplaatst: 24 januari 2012, 19:54 uur
Het gaat hier altijd over van alles behalve over hoe lang men op een dag gamed.
0
kiriyama
geplaatst: 24 januari 2012, 19:54 uur
Het woord zegt het toch gewoon. TIENer, oftwel; derTIEN tot negenTIEN.
0
geplaatst: 24 januari 2012, 21:28 uur
LimeLou schreef:
`Tegenwoordig wordt het woord tiener ook gebruikt voor kinderen van 10 tot 20 jaar oud, en is het alsdus opgenomen in het woordenboek.´
Zei je iets?
(quote)
Zei je iets?
Snap dat nooit zo echt... Vanaf je 18e ben je toch geen kind meer? Nu wordt ik over een half jaartje 20 en ik moet zeggen.... Het voelt toch oud aan op een of andere manier.
0
geplaatst: 25 januari 2012, 11:45 uur
kiriyama schreef:
Precies, en ja dit gaat nogal off-topic
0
geplaatst: 25 januari 2012, 12:55 uur
jellecomicgek72 schreef:
Snap dat nooit zo echt... Vanaf je 18e ben je toch geen kind meer? Nu wordt ik over een half jaartje 20 en ik moet zeggen.... Het voelt toch oud aan op een of andere manier.
Je bent dan officieel volwassen, maar ik geloof dat je zelfs tot je 23ste nog onder beperkte verantwoordelijkheid en financiele bijstand van je ouders valt.
0
geplaatst: 25 januari 2012, 14:21 uur
Meer gamen, minder zeuren zou ik zeggen.
Wat een stelletje tieners hier zeg.
Wat een stelletje tieners hier zeg.
0
geplaatst: 25 januari 2012, 18:33 uur
Brains, ik snap je punt. Soms heb je helaas bepaalde vakken die je moet volgens ondanks het feit dat je er helemaal niks meer aan hebt later. Zelf heb ik zeer veel belang van dergelijke talen, aangezien hedendaags Arabisch bijna niet is los te koppelen van dode talen als Akkadisch.
* denotes required fields.