menu

De Site / Gebruikers / Hoeveel game jij per dag?

zoeken in:

avatar van JustMike
ik had als advies: VWO/ Gymnasium.
Games pulled me back

avatar van wiiplayer
Ik begon op VMBO T en kon het 2e jaar doorstromen naar Havo maar ik heb het niet gedaan. En dat is maar goed ook. Het 1e jaar leerde ik veel maar daarna werd ik echt super lui

avatar van LimeLou
Ik heb VMBO TL afgemaakt En zit nu in de 4e (opnieuw) na TL afgerond te hebben. Ik wou gewoon niet naar het MBO gaan, en twijfel nu of ik dat nou wel of niet had moeten doen.

avatar van jirachi04
JustMike schreef:
ik had als advies: VWO/ Gymnasium.
Games pulled me back

En ga je naar het Gymnasium of doe je een stapje terug zoals mij(is eigenlijk hetzelfde niveau ,maar Gym heeft meer te doen in een schooljaar,maar de stof is hetzelfde bij alle andere vakken) ?

avatar van wiiplayer
LimeLou schreef:
Ik heb VMBO TL afgemaakt En zit nu in de 4e (opnieuw) na TL afgerond te hebben. Ik wou gewoon niet naar het MBO gaan, en twijfel nu of ik dat nou wel of niet had moeten doen.


Maar je zit toch niet opnieuw in het 4e jaar van VMBO T? Waarom doe je geen MBO?

avatar van jirachi04
Ik denk dat ie op HAVO 4 zit? Je moet bij overstap toch het jaar weer overdoen om de mogelijke (vergeleken met die nu naar HAVO 5 gaan) achterstand in te halen? En anders vlieg je meteen weer in het examenjaar en moet je daarbij ook nog in de vakantie de PTA's van HAVO4 nog inhalen.

avatar van Brains
jirachi04 schreef:
(quote)

En ga je naar het Gymnasium of doe je een stapje terug zoals mij(is eigenlijk hetzelfde niveau ,maar Gym heeft meer te doen in een schooljaar,maar de stof is hetzelfde bij alle andere vakken) ?


De toegevoegde waarde van Gymnasium is me altijd een raadsel geweest. Je krijgt nog Grieks en Latijn, maar ik kan zelfs al geen woord Duits of Frans meer bedenken - bovendien, wat heb je aan een dode en een nauwelijks gebruikte taal? Met beide diploma's kom je gewoon op de uni.. dus gewoon voor VWO gaan, dan heb je ten minste nog extra tijd om te gamen .

avatar van jirachi04
Praat me niet over Duits. Mijn slechtste vak is dat.

avatar van JustMike
haha, mijn slechtste vak is Frans, ik sta iets van 7.0 voor duits

avatar van jirachi04
Ik heb lekker Frans laten vallen .

avatar van Onderhond
Met talen als Grieks en Latijn leer je wat meer over overkoepelende taalstructuren en opbouw van taal. Met de taal zelf ben je inderdaad helemaal niks, maar je begrijpt sneller hoe andere talen in elkaar zitten.

Hetzelfde geldt voor wiskunde trouwens. Met de meeste zaken die je leert tijdens de les wiskunde ben je tijdens je normale leven niks, maar je pikt wel een hoop logica en methodiek op.

avatar van LimeLou
wiiplayer schreef:
(quote)


Maar je zit toch niet opnieuw in het 4e jaar van VMBO T? Waarom doe je geen MBO?


Nee. Als je VMBO TL afgerond heb, en je wilt naar de Havo, moet je van van de 4e klas (TL) naar de 4e klas (van Havo) gaan. En ik doe geen MBO omdat ik gewoon geen idee heb wat ik voor beroep zou willen.

avatar van Cassevis
3 gymnasium

spelfreak
Hoeveel game jij per dag ----> geschrapt
Op welke richting zit je en andere schooldingen -----> gestart.

avatar van Cassevis
Haha ja inderdaad.


avatar van wiiplayer
LimeLou schreef:
(quote)


Nee. Als je VMBO TL afgerond heb, en je wilt naar de Havo, moet je van van de 4e klas (TL) naar de 4e klas (van Havo) gaan. En ik doe geen MBO omdat ik gewoon geen idee heb wat ik voor beroep zou willen.


Ja dat van Havo weet ik wel. Ik wist ook niet wat ik wou. Nog steeds niet overigens. Ik heb een opleiding gedaan die mij werd aangeraden omdat je daarna nog alle kanten op kan. (hoewel ik daar twijvels bij begin te krijgen)

avatar van LimeLou
Dat heb ik dus ook Maar zoals spelfreak al zei kunnen we het beter weer on-topic houden.

avatar van jirachi04
Heb al een tijd niet meer gegamed en morgenavond zal er ook niks van komen (vanwege wokken met de klas )
Wel films gekeken via de ps3 als je gaat zeggen dat ik wel online was op het psn.

avatar van dutchtuga
Gamen komt bij mij meestal in vlagen. Ik heb periodes waarin ik elke dag ongeveer 2 uur game en periodes waar ik maandenlang niet game. Dit heeft uiteraard ook met het spelaanbod te maken. Ik hou vooral van survival horror games en wanneer deze schaars zijn dan zal ik ook minder gamen. Wat ik wel regelmatig met vrienden doe is PES spelen. Dat is er niet uit te krijgen, vrees ik, maar op een rare manier zie ik dat niet echt als 'gamen' an sich.

avatar van Spock
Onderschat het nut van Latijn en Oudgrieks niet. Ik heb die talen niet op het VWO gehad, maar moet ze nu zelf bijspijkeren doordat ik ze nodig heb voor andere taalstudies. Latijn ligt ten grondslag van Italische talen, die toch een grote hoeveelheid sprekers kennen. Bovendien is deze taal als geleerde taal gedurende de Europese middeleeuwen essentieel geweest. Oudgrieks is belangrijk voor theologische studies, aangezien zeer veel teksten uit het late Romeinse rijk in het Grieks zijn geschreven, en iets directer uiteraard filosofische studies. Ik kom dagelijks in contact met een aanzienlijke hoeveelheid dode talen, en ik heb nog nooit spijt gehad van de kennis die ik daarmee heb verworven.

avatar van Princess Piranha
Pffff ik heb het zo druk de laatste tijd, dat ik nog nauwelijks tijd heb/neem om te gamen. Zelda Skyward Sword ook pas drie keer gespeeld ofzo... (oops!) Maar mn examenproject is bijna voorbij, dus ik zie het weer zonnig in

avatar van Brains
@Spock
Het nut van die talen bij andere talenstudies is vanzelfsprekend. Ik reageerde misschien wat bitter over deze talen omdat ik zelf Latijn, Spaans, Frans en Duits met veel tegenzin heb gevolgd en ze nooit meer nodig heb gehad, laat staan gebruikt. De verplichting van Frans en Duits bij de exacte richtingen is me een raadsel. Ik had liever 2 extra wiskundige vakken gehad.

Maar ontopic. Tentamenperiode begonnen - dus ben weer bijna iedere dag op de Xbox te vinden . Net een drukke periode achter de rug - een kleine game geschreven voor Android telefoons voor m'n studie - dus nu lekker even bijkomen en af en toe wat leren.

avatar van Cassevis
Haha ik deze week maar 2 uur les per dag. Dat wordt lekker vol gamen

avatar van jellecomicgek72
5min per dag ofzo..

avatar van jerom1234
Wat heeft het dan voor nut om te gamen???

avatar van jellecomicgek72
Lekkâh Angry Birds op me telefoon spelen jonghu! Heb tijden heel lang en heel veel gegamed, maar dat heb ik nu wel gehad eigenlijk.

avatar van jerom1234
Tuurlijk, Angry Birds!

Pastichio Rocker
Ik speel tegenwoordig liever spelletjes met mijn vriendin.

Gast
geplaatst: vandaag om 08:46 uur

geplaatst: vandaag om 08:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.