menu

De Site / Gebruikers / Hoeveel game jij per dag?

zoeken in:
avatar van jerom1234
Wat voor jouw vroeger was is voor mij nu

avatar van JustMike
tegenwoordig, even als ik thuis kom en misschien later op de dag nog

avatar van LimeLou
8 uur Lekker bezig

avatar van Starmaster501
Ik game niet echt meer. Niet echt tijd meer voor en de behoefte is ook niet zo groot. Als ik het doe niet meer dan een uurtje ofzo. Soms in het weekend dan weer wel een hele middag met een vriend maar that's it.

avatar van jellecomicgek72
0 uur per dag, game zowat nooit meer.


avatar van Boznaldo
Ik game denk ik een uurtje per dag.

Bij nieuwe spellen die je moet uitspelen speel ik ongeveer 2 uurtjes per dag..


avatar van jirachi04
Ik ook bijna niet meer totdat ik Skyrim eindelijk thuis heb liggen.

spelfreak
gemiddeld 6 uur per dag, maar dan alleen in weekend. Door de week speel ik nooit, in schoolweken dan. Als ik vakantie heb is het op begin altijd heel veel, maar dan gaat het na paar dagen toch wel vervelen en word het al wat minder.

avatar van wiiplayer
Ik heb toevallig laatst Mafia 2 nog uitgespeeld maar voor de rest game ik niet veel meer. Dat komt voornamelijk doordat deze generatie consoles niet veel waard is. De games zijn leuk maar soms is het zo lelijk dankzij jaggies of tearing of lag of wat dan ook dat je er nooit van kan genieten. Niet zoals vroeger met de PS2.

De re-release van Jak en Daxter zou een hoogtepunt moeten zijn maar dat is het niet. Ik ben alleen maar bang dat HD het weer verneukt. Dat het vol met jagged egdes zit en dat de PS2 versie er vanzelfsprekend dus mooier uitziet.

avatar van LimeLou
Valt me op dat de oudere tieners hier (waaronder ik) niet zo veel meer gamen. Wel erg jammer, het blijft een passie, maar ik voel me niet vaak gemotiveerd om te gamen, liever met vrienden praten, urenlang coole sites bezoeken etc. Maar binnenkort ben ik jarig en dan ga ik mezelf wel verwennen met een flink aantal goede games... vooral Skyrim

avatar van DarthSolidKevin
Zodra ME3 uitkomt ga ik ook weer flink aan de bak . Ik speel nu echter ook nog veel .

Taken
Op dit moment zit ik al 2/3 weken in eengame dip 0 uur per week omdat ik uit gekheid niet weet wat ik moet spelen, maar zo kan ik volgende maand weer 3 uur per dag spelen heel raar.

Ik heb voor de playstation 3:

-Een splitfish dual frag controller voor Battllefield 3
- L.A. Noire 20%
- 3D Dot Game heroes 0%

XBOX 360:

Batman Arkham Asylum 20%
Ace Comabt Assaul Horizon 5%
Rage 10%
Elder Scrolls V: Skyrim 0%

Nintendo 3DS

Zelda Ocarina of Time 15%
Mario 3D Land 65%

Nintendo WII

Zelda Skyward Sword 1%

Laatst uitgespeeld

Deus Ex human Revolution

kiriyama
Ik heb ook al zo'n twee weken geen game meer aangeraakt. Winterdipje misschien?

avatar van LimeLou
Ik kan me dat voorstellen als je ook actief bezig bent met boeken, films en muziek.

avatar van Rujar
Gister overnieuw begonnen met final fanatsy 13. Werd gelijk een sessie van 12 uur. Als ik de tijd heb dan game ik wel lang. Ik game praktisch nooit voor een uurtje.

avatar van wiiplayer
Kom er net achter dat ik gejokt heb hier. Op school speel ik elke les Pokemon Yellow op een emulator. Ben nu 77 uur en 58 minuten bezig

avatar van LimeLou
Rujar schreef:
Gister overnieuw begonnen met final fanatsy 13. Werd gelijk een sessie van 12 uur. Als ik de tijd heb dan game ik wel lang. Ik game praktisch nooit voor een uurtje.



Taken
kiriyama schreef:
Ik heb ook al zo'n twee weken geen game meer aangeraakt. Winterdipje misschien?


In mijn geval te veel gekocht in een zeer korte tijd

Nu zal ik wel weer een pak minder tijd hebben om te gamen. In de afgelopen kerstvakantie speelde ik wel tamelijk veel. Dat kon oplopen tot zo'n vier uur per dag.

avatar van Spock
Ik heb serieus twee weken niet meer gespeeld. Geen tijd en helemaal geen zin. Vanavond wellicht met mijn buurman LOTR coöppen. Volgende week vakantie, dus misschien dat ik dan nog eens iets opstart.

spelfreak
wiiplayer schreef:
Kom er net achter dat ik gejokt heb hier. Op school speel ik elke les Pokemon Yellow op een emulator. Ben nu 77 uur en 58 minuten bezig

Xd ik kan pokemon op mijn grafisch rekenmachine spelen. Best wel grappig. Kan daar eigenlijk alle game boy spellen op spelen.

avatar van wiiplayer
Download pokemon dan!

spelfreak
Ja, maar ik weet niet hoe ik het erop moet zetten. Ik weet alleen dat het kan.

avatar van JustMike
spelfreak schreef:
(quote)

Xd ik kan pokemon op mijn grafisch rekenmachine spelen. Best wel grappig. Kan daar eigenlijk alle game boy spellen op spelen.

in welke klas zit jij dan? want ik zit in 3Havo en wij mogen geen grafische gebruiken
En volgend jaar moet het

spelfreak
3de jaar (middelbaar he:P)

Maar zit in belgie (woon vlak bij grens), en daar is geen mavo/havo/....
Maar ga dat nu niet helemaal uitleggen


avatar van LimeLou
Ik in 4e jaar van het havo

avatar van jerom1234
Ik heb laatst mijn advies gekregen!
VWO+!

Gast
geplaatst: vandaag om 10:25 uur

geplaatst: vandaag om 10:25 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.