De Site / Gebruikers / Hoeveel game jij per dag?
zoeken in:
0
geplaatst: 29 oktober 2008, 23:22 uur
Counter-Strike 1.6 doet het niet meer door een error
Dus laatste tijd game ik niet zoveel meer 2 uurtje per dag ofzo denk ik. Toen ik nog CS fanatiek speelde liep dat op tot 30 uur in de week, dat waren nog eens tijden.... 

0
geplaatst: 16 november 2008, 11:45 uur
Doordeweeks, als ik naar school moet meestal 2uur in totaal. Tenzij ik een nieuwe game heb kan het 6 uur woren.
In het weekend verschilt het veel meestal zoiezo 1 á 2 uur per dag.
Maar zoals dit weekend in totaal al 15 uur ongeveer, kan meer zijn en het is nog niet eens zondag middag nu...
In het weekend verschilt het veel meestal zoiezo 1 á 2 uur per dag.
Maar zoals dit weekend in totaal al 15 uur ongeveer, kan meer zijn en het is nog niet eens zondag middag nu...

0
joeri592
geplaatst: 3 januari 2009, 21:00 uur
uurtje of 4 per dag denk ik???ff computeren msnen gamesmeteren, hyven enz telt tog niet, anders komt het wel uit tot 10 uur ofzo denk ik
0
geplaatst: 4 januari 2009, 10:31 uur
Ik ben bang dat dat wel eens 3 uur kan zijn. 
Maar alleen wel Guild Wars!

Maar alleen wel Guild Wars!
0
geplaatst: 4 januari 2009, 12:50 uur
joeri592 schreef:
uurtje of 4 per dag denk ik???ff computeren msnen gamesmeteren, hyven enz telt tog niet, anders komt het wel uit tot 10 uur ofzo denk ik
ik wat minder op de ps3 opt moment, maar zit ook veel achter de pc... hele dag bijna: AoE-en en AoM-en en dan weer msn en hyves, GM, MM etc..
0
geplaatst: 4 januari 2009, 21:12 uur
riczz schreef:
waarom ook niet hé
Het is en blijft gewoon vet 
(quote)
waarom ook niet hé

Ja dat is waar

0
geplaatst: 4 januari 2009, 21:17 uur
DarthSolidKevin schreef:
Ja dat is waar
. Eindelijk iemand die het gewoon ook echt goed begrijpt
.
(quote)
Ja dat is waar

Ben ik het mee eens... alleen heb ik er de tijd niet zo voor opt moment, ik moet vanaf morgen weer naar school en dan word het alleen nog maar in het weekend of na school ff

0
riczz
geplaatst: 4 januari 2009, 21:50 uur
ps3me schreef:
Ben ik het mee eens... alleen heb ik er de tijd niet zo voor opt moment, ik moet vanaf morgen weer naar school en dan word het alleen nog maar in het weekend of na school ff
(quote)
klopt dat vind ik ook je krijgt er steeds meet neiging naar

0
geplaatst: 5 januari 2009, 05:30 uur
Ik heb altijd lange gamesessies, maar heb ze niet zo vaak. Dus kan beter zeggen dat ik zo'n 7 uur per week game ipv 1 uur per dag.
Game verder nooit op mijn computer, hoewel ik er veel te veel op zit. Maar goed, wat wil je als IT-er.
Game verder nooit op mijn computer, hoewel ik er veel te veel op zit. Maar goed, wat wil je als IT-er.

0
riczz
geplaatst: 5 januari 2009, 10:12 uur
Marcellussss schreef:
Ik heb altijd lange gamesessies, maar heb ze niet zo vaak. Dus kan beter zeggen dat ik zo'n 7 uur per week game ipv 1 uur per dag.

logisch dan

0
geplaatst: 5 januari 2009, 13:22 uur
Bij valt het gamen reuze mee. Zo soms een week niet en zo soms een aantal dagen op rij meer dan genoeg. Al game ik (mits ik niet een vriend langs heb voor een middagje gamen) eigenlijk nooit meer dan 2 uur per dag. Andere dingen zijn ook belangrijk, ik zou 6 uur op een dag nooit redden. En ook niet eens willen.
0
geplaatst: 5 januari 2009, 13:27 uur
Verschillend inderdaad… soms gewoon een week, of twee weken niet. Maar ik kan ook zo 10 uur op een dag spelen. Ik moet wel steeds wat nieuws hebben. Als ik iets heb uitgespeeld dan pak ik het meestal daarna nooit meer echt op. (muv de MP spellen)
0
geplaatst: 5 januari 2009, 21:07 uur
Manny Calavera schreef:
ik zou 6 uur op een dag nooit redden. En ook niet eens willen.
ik zou 6 uur op een dag nooit redden. En ook niet eens willen.
Heb jij nooit van die vervelende zondagen dan? Moet zeggen dat ook maar weinig spellen mij 6 uur voor het scherm kunnen houden op een dag. Final Fantasy's zijn vrijwel de enige games die dat bij mij kunnen.
Vreemd genoeg is het bij mij ook zo dat hoe drukker ik het heb hoe meer ik game. Even gamen doe ik namelijk tussen het schoolwerk door voor ontspanning. Als ik een gigantische opdracht weer eens te ver heb uitgesteld, zal ik ook wel wat meer gamen.
Maar hier zijn het ook periodes. Ik ben nu bezig met Mirror's Edge en het compleet uitspelen van Final Fantasy X. Wanneer ik daarmee klaar ben (over een maandje denk ik), zal ik mijn consoles slechts aanraken voor een potje fifa of zo.
0
geplaatst: 8 januari 2009, 19:51 uur
Ligt eraan wat ik allemaal moet doen. Soms zijn er echt dagen dat ik helemaal niet game.
Maar echt lang game ik nou ook weer niet achter elkaar, hooguit 5 à 6 uur denk ik.

0
gamelord
geplaatst: 9 januari 2009, 01:15 uur
Ik sta op doe de normale dingen (verzorgen, eten, hond uitlaten en wat muziek luisteren.
Dan is het twee uur verder 9:00 uur in de morgen, maak ik mijn dagelijks uurtje bij mijn ouders op bezoek ( aan de overkant).
Rond 10 uur begin ik te gamen, maak tussendoor meestal een uurtje vrij voor gamesmeter, uurtje voor al het eten en de hond uitlaten en de rest is gamen tot ongeveer 23:00, 23:30 en dan slapen
(opladen voor de volgende ronde).
Tja dat zijn ongeveer 11 tot 12 uur
dat ik game per dag.
Dan is het twee uur verder 9:00 uur in de morgen, maak ik mijn dagelijks uurtje bij mijn ouders op bezoek ( aan de overkant).
Rond 10 uur begin ik te gamen, maak tussendoor meestal een uurtje vrij voor gamesmeter, uurtje voor al het eten en de hond uitlaten en de rest is gamen tot ongeveer 23:00, 23:30 en dan slapen

0
geplaatst: 9 januari 2009, 15:24 uur
Mag ik vragen hoe jij aan zoveel tijd komt? Heb je geen baan of iets anders wat je bezig houdt?
No offence natuurlijk, je hoeft dit niet te beantwoorden als je wilt.
No offence natuurlijk, je hoeft dit niet te beantwoorden als je wilt.

0
gamelord
geplaatst: 9 januari 2009, 17:29 uur
Wel Shinobi, sommige mensen zijn zo verrot dat ze iemand zijn leven kunnen verknallen. Ik gebruik medicijnen om mijzelf in het gareel te houden en mij laten werken met werkdruk.....dat is vragen voor grote (helaas ook soms fataal voor de medemens) grote problemen en dus leef ik mijn agressie uit in de games, heel veel games.
Denk nu niet dat ik hier trots op ben, want ik heb mijn diploma's in de prullenbak kunnen flikkeren.....en daar is mijn wraak groot voor, erg groot. Meer wil ik niet kwijt.
Denk nu niet dat ik hier trots op ben, want ik heb mijn diploma's in de prullenbak kunnen flikkeren.....en daar is mijn wraak groot voor, erg groot. Meer wil ik niet kwijt.
0
geplaatst: 9 januari 2009, 20:23 uur
gamelord schreef:
Wel Shinobi, sommige mensen zijn zo verrot dat ze iemand zijn leven kunnen verknallen. Ik gebruik medicijnen om mijzelf in het gareel te houden en mij laten werken met werkdruk.....dat is vragen voor grote (helaas ook soms fataal voor de medemens) grote problemen en dus leef ik mijn agressie uit in de games, heel veel games.
o dat is niet fijn

0
gamelord
geplaatst: 9 januari 2009, 20:52 uur
Dank je SolidKevin
heb nooit slechte intensies gehad...blijf altijd vriendelijk en iedereen hier op Gamesmeter kunnen altijd vragen stellen
over games, hoe ik game...eigenlijk alles wat met games te maken heeft, mijn nr1 hobby!!! 

0
geplaatst: 9 januari 2009, 21:03 uur
gamelord schreef:
Dank je SolidKevin
heb nooit slechte intensies gehad...blijf altijd vriendelijk en iedereen hier op Gamesmeter kunnen altijd vragen stellen
over games, hoe ik game...eigenlijk alles wat met games te maken heeft, mijn nr1 hobby!!! 
Dank je SolidKevin

Mooi zo

0
geplaatst: 9 januari 2009, 21:47 uur
Op het moment hooguit een potje PES per week met een maat. Al meer dan een maand niet meer echt gegamed. Ben op het moment ook veel meer actief op MovieMeter.
0
geplaatst: 9 januari 2009, 22:39 uur
gamelord schreef:
Oh, op die manier. Dan is het eigenlijk maar beter dat je gamen als hobby hebt, want er zijn talloze spellen waar je je flink op kunt uitleven.

Voor de rest kom je op mij over als een normaal persoon hoor.

Alleen jammer dat je nu niks meer aan je diploma's hebt waar je ongetwijfeld hard voor moest bikkelen.

0
geplaatst: 9 januari 2009, 22:41 uur
gamelord schreef:
das wel erg jammer, maar dat je de hele dag zo gamed is natuurlijk wel weer geweldig

0
gamelord
geplaatst: 10 januari 2009, 01:12 uur
Daar heb je gelijk in Shinobi (en dank je), voor mijn 4 diploma's heb ik hard moeten leren en was alles normaal gegaan dan was ik nu een topkok geweest in een chinees restaurant. Want het is een groot verschil:
Loon ongeveer 2100 euro tegen de 900 euro die ik nu krijg (ziektewet).
2100 euro lijkt veel maar toen ik nog werkte verdiende ik 3200 gulden en er waren al afspraken gemaakt toen de euro kwam....maar daar stond tegenover 8:00 uur s'morgens beginnen tot 23:00 uur.
werken op dagen dat iedereen vrij heeft (kerstmis, nieuwjaar, zondagen enz.). En op die dagen geld bijna dubbel tarief vandaar.
Dank je ps3me, maar ik raad aan om toch flink te leren zodat je toekomst er goed uitziet, want zie nu maar hoe het gaat in de wereld
als het echt mis gaat ben ik één van de eerste die het merkt.
En de hele dag thuis is ook niet alles, sommige denken dat het leuk is maar toch ga je beseffen dat je een helehoop misloopt..Carriere, voldoening van je werk (loonstrookje), contact met mensen wordt minder etc.
Loon ongeveer 2100 euro tegen de 900 euro die ik nu krijg (ziektewet).
2100 euro lijkt veel maar toen ik nog werkte verdiende ik 3200 gulden en er waren al afspraken gemaakt toen de euro kwam....maar daar stond tegenover 8:00 uur s'morgens beginnen tot 23:00 uur.
werken op dagen dat iedereen vrij heeft (kerstmis, nieuwjaar, zondagen enz.). En op die dagen geld bijna dubbel tarief vandaar.
Dank je ps3me, maar ik raad aan om toch flink te leren zodat je toekomst er goed uitziet, want zie nu maar hoe het gaat in de wereld
als het echt mis gaat ben ik één van de eerste die het merkt.
En de hele dag thuis is ook niet alles, sommige denken dat het leuk is maar toch ga je beseffen dat je een helehoop misloopt..Carriere, voldoening van je werk (loonstrookje), contact met mensen wordt minder etc.
0
geplaatst: 10 januari 2009, 10:31 uur
Ja, dat snap ik uiteraard. En ik doe mijn best wel op school.. want tegenwoordig heb je overal je papiertje voor nodig.. dus ik doe mijn best wel!
0
geplaatst: 15 februari 2009, 20:26 uur
gamelord schreef:
Ik sta op doe de normale dingen (verzorgen, eten, hond uitlaten en wat muziek luisteren.
(opladen voor de volgende ronde).
dat ik game per dag.

Wow, wat voor spel doe jij?

0
geplaatst: 15 februari 2009, 20:39 uur
Het is nu vakantie, dus ik game zo een 2, 3 á 4 uur per dag 

* denotes required fields.