menu

De Site / Gebruikers / Hoeveel game jij per dag?

zoeken in:
zeer verschillend

BoordAppel (moderator)
Als je een topic opent is het wel leuk om er zelf wat meer over te vertellen dan twee woorden.

Hoeveel game jij nou per dag? vertel het hier in deze topic!

De laatste tijd is het flink verminderd. Ik game niet zo heel veel meer, de nieuwe games spreken me allemaal niet zo erg meer aan. Denk dat het nu rond een uurtje per dag zit. Ben wel weer opnieuw begonnen met FFVII dus wellicht ga ik weer wat meer op een dag gamen.

Niet zo heel veel meer, maar toch wel dagelijks. Vroeger meer, maar hopelijk ga ik vanaf morgen meer gamen

Momenteel best veel XD Volop bezig met Mario Kart Wii en met Fire Emblem. Zeker met die laatste ben ik standaard al bijna een uur bezig per dag.

Gemiddeld zou ik zeggen 3-5 uur per dag

Niet veel, jammer genoeg. Doordeweeks heb ik overdag me werk of school. Alleen soms s'avonds ongeveer 3/4 uurtjes. In het weekend ook niet veel. Alleen op zondag misschien 5/6 uurtjes.

Verschillend....ene keer zo een paar uur, maar ik kan ook zo een weekje niet gamen. Ligt eraan wat ik aan games nieuw heb en of ik druk ben.
In GTA stop ik weer veel uren bijvoorbeeld.

Ik ben ieder geval niet zon persoon die 5 uur achter elkaar kan spelen. Als ik game is het vaak maximaal 2 uur en dan doe ik weer wat anders.
Ik speel wel een aantal keer per week tegen mijn neef PES voor de tv. Altijd leuk zon uurtje.

Nou uhmmm op dit moment heb ik het druk.
Rond de 2-8 uur meestal en soms dagen niet. Eigenlijk wanneer mij het beste uit komt

Wat een gezeur....de site heet zelfs gamesmeter...

nou beter

Manny Calavera schreef:
Wat een gezeur....de site heet zelfs gamesmeter...

Huh, waarom gezeur?

Remy heeft zijn posts al verwijderd, dus nu staat mijn post raar, maar het was een reply tegen hem waarin hij zei dat hij deze topictitel krom vond doordat het deels Engels (game) en Nederlands (de rest) was. Vandaar mijn reply dat de site zelfs het woordje game bevat

Oooh vandaar

Geen probleem hoor jaspertje was weer ff aan het zeiken. Sorry voor dat kunnen we verder gaan met de topic.

XD Zo lijkt het net alsof er staat dat Jaspertje3 aan het zeiken was

Maar je bedoelt denk ik iets anders

ReMyTje86 schreef:
Geen probleem hoor jaspertje was weer ff aan het zeiken. Sorry voor dat kunnen we verder gaan met de topic.

Geen probleem hoor jaspertje ..IK.. was weer ff aan het zeiken
Zo bedoel ik het

Na school eventjes gamen is altijd leuk om te ontspannen, daarna weer huiswerk maken voor school. Rond de werkdagen speel ik ong. 2 uur, meer speel ik meestal niet. In het weekend speel ik wat meer, ong. 3 uur per dag, overdrijven doe ik niet, neem af en toe eventjes pauze tussen de hevige game-sessies in...

Matthijs
ik ben een fucking die-hard gamer
ik heb gelukkig ook geen school meer, alleen werken dus kep in principe genoeg tijd om te kunnen gamen

Game_Kaza
Dat hangt er natuurlijk vanaf of ik tijd heb, of een goeie game in bezit heb. Met goeie game en tijd = 3-5 uur. Anders hooguit 0 tot 1 uur.
Ben nog op zoek naar en gelijke tegenstander

In zomervakantie game ik ongeveer 6-7 uren per dag online (CoD4)
En gewone week minder dan 1 uur.

Jack Savage
de laatste tijd werk ik in een oude gevangenis als beveiliger waar echt niks te doen is, dus'k game ongeveer 8 uurtjes per dag op dit moment
Heb alleen de gewone xbox daar staan, dus weinig rpg's maar genoeg shooters zoals brothers in arms, breakdown, halo 2, soldier of fortune 2 etc etc.
thuis komt gamen tegenwoordig niet echt aan de bod dus, maar wanneer er genoeg money is verdient en wanneer het voorbij is met et gamen in de old prison (dat is over een dikke maand) dan wordt het tijd voor een ps3 of gewoon zoeken naar super veel rpg's voor de ps2 en dan lekker chill thuis gamen voor een tijdje, wat een leven niet

gzn
Ik heb heel de dag joysticks in mijn handen, maar ik game op dit moment ongeveer 6 uur per week.

Game_Kaza
Wat doe je dan met die joystick ?

gzn
Wat doe je dan met die joystick ?

Ik ben de joystickfluisteraar

Nee serieus, met die twee joysticks bedien ik een kraan, meer 3D dan dat kan je niet hebben.

christianadofan
Ik niet meer heel veel,toen we een computer in 2004 kregen,was het altijd fifa 04,en need for speed,tegen woordig game ik minder,maar dat heeft ook met school te maken,want toen zat ik in groep 6 en nu zit ik in de derde klas

Taken
1 tot 3 uur per dag.

Tijdens werkdagen speel ik zelden tot nooit een spel. In het weekend zo'n 8 uur totaal.

Tijdens werkdagen game ik wel soms maar in weekends speel ik wel vaak meer dan 10 uur.
Afgelopen weekend in totaal 18 uur gespeeld aan Burnout 3: Takedown...

Gast
geplaatst: vandaag om 10:01 uur

geplaatst: vandaag om 10:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.