menu

De Site / Gebruikers / GM Meetings

zoeken in:
spelfreak
Hmmm, wat houdt dat in? Gewoon een markt met retro-games ofzo? Anders zal ik misschien wel even gaan, heb meestal toch niks te doen in het weekend.

Dit is ongeveer hoe het daar uitziet: YouTube - Bonami Retro Game Convention / Beurs 24 March 2013
Zondag is de eerste Bonami beurs die in Eindhoven gehouden wordt vandaar een filmpje van de vorige Bonami beurs in Apeldoorn..

Ziet er leuk uit Zit jammer genoeg al helemaal volgeboekt van het weekend

Vincentvalentine schreef:
Zijn er mensen van dit forum die komende zondag naar de Retro gamebeurs in Eindhoven gaan?

Ik was naar de retrobeurs in Deurne gegaan, dus deze sla ik over.
Als je pikmin 2 cheap vindt, wil je hem dan voor me halen ?

Zondag 8 September is er weer een beurs in Deurne. Ik ben zeer ernstig game koopverslaafd dus ik ren er sowieso weer rond. Zijn er meer leden van Gamesmeter die gaan?

Op 4 en 5 juni ben ik bij Epicon in Den Bosch. Als er iemand van GM gaat hoor ik het graag! Kan ik even hallo zeggen.

Zo weer een tijd geleden, maar voor de mensen die a.s. zondag in Deurne zijn voor de Retro Game Beurs: Ik ben van de partij. Ik ben er sowieso voor mezelf en dit keer ook voor mijn opleiding. Als je iemand ziet met een statief, een handcamera en een microfoon dan ben ik dat.

Ben nog aan het twijfelen, maar tendens is dat ik deze keer uitzonderlijk ga overslaan, was al vorige week naar Stevoort en heb al wat geld in spellen gestoken deze maand zodat ik even zonder kan (verslaving onder controle proberen te houden, heet dat).

Het is vaak geprobeerd maar het zou leuk zijn als we het dan eindelijk een keer voor elkaar krijgen om een meeting te houden. Misschien kunnen we dan eindelijk een mijlpaal toevoegen in de vorm van een meeting.

Dus even om te peilen: Wie is er geïnteresseerd?

Remi
Anders drop je toch gewoon een datum en een locatie, voor over ca. 2 a 3 maanden en dan kan iedereen zich aanmelden.

Ik hou me in ieder geval aanbevolen!

Gewoon Amsterdam of Den Haag.

Remi
Ik ben voor Den Haag

Dat is ongeveer 2 uur rijden voor mij, kan dus wel geregeld worden.

Winkelwagentje (moderator)
Den Haag, prima. Count me in.

Een voorstel voor een dag: zaterdag 26 september

Remi
Top, zullen we gelijk een lijstje maken met wie mee zou willen?

Zaterdag 26 september in Den Haag

- Remi

Jammer, die datum doe ik mee aan de Mudmasters Biddinghuizen.

Ik kan bijna altijd, maar 26 september komt me precies niet goed uit. Dan heb ik een buurtbarbecue

Remi
Dan doen we toch een andere datum. Brand maar los, zou ik zeggen.

Winkelwagentje (moderator)
JustMike schreef:
Dan heb ik een buurtbarbecue

Kunnen we daar niet naar toe dan. Hebben we gelijk een locatie. En gratis eten.

Gewoon een weekje later anders.

Ik wou dat ik de buurt kon barbecue-en.

Kunnen we denk ik beter een week eerder pakken : zaterdag 19 september?

Remi
Lijkt me leuk, ik ben erbij!

Sinner schreef:
Ik wou dat ik de buurt kon barbecue-en.

En 19 september heb ik niks, dus ben er ook bij

Waha dan zit ik op Kreta houdt maar geen rekening met mij hoor, ik kan eventueel wel op 3 okt.

3 oktober vind ik ook prima hoor. Hoe zitten jullie op die dag Remi en JustMike?

Remi
Geen probleem voor mij

Komt mij ook prima uit

Remi
GamesMeter Meeting
Zaterdag 3 oktober, Den Haag

- SolidKevin
- JustMike
- Remi

Misschien ook leuk om dan de avond ook te reserveren om ergens wat te gaan eten.

Gast
geplaatst: vandaag om 07:21 uur

geplaatst: vandaag om 07:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.