menu

De Site / Gebruikers / Waarom koos jij je specifieke avatar?

zoeken in:
Winkelwagentje (moderator)
Princess Piranha schreef:
Wow ik moest even een paar tellen kijken, een nieuwe avatar!

Culture shock! ?

Mijn liefde voor TWEWY is niet verdwenen, maar ik vond 't toch eens tijd voor verandering.

Ik moet toegeven, de eerste keer dat ik de nieuwe avatar zag dacht ik dat we er een nieuwe moderator bij hadden

Mijn eerste forum bericht, maar waarom mijn avatar keuze...toen ik me inschreef, was ik naar deze track aan het luisteren haha

3 Steps Ahead - Drop It

Geurtje, beetje leuke schoenen.

Zijn toch wel dingen waar ik vandaag de dag enige waarde aan kan hechten.

Deze dingen probeer ik dan ook terug te laten komen in de keuze van mijn avatar.

Squall Lionheart (moderator)
Een scratch 'n sniff avatar, nice...

@Mithrandir: ...Vrijwillig?

@Squall Lionheart....Daar moet ik even over nadenken, al moet ik zeggen, deze muziek knalt wel lekker door haha

Een classic zeggen ze zelfs. Dan mag het...

Een echt goede classic album

Luister bijna alleen naar de classic hardcore, dat waren toch onze jonge jaren in de '90's, dat had ik voor geen goud willen missen. Zoals naar Mysteryland 1997 gaan, waar het regende als een gieter, met je nieuwe cavello trainingspak erheen gaan en het feest als een modderworstelaar verlaten. Hup met de trein naar huis en dan de gezichten van de mensen in de trein, onbetaalbaar hahaha

Mijn avatar is overigens een fragment van een groter plaatje, welke in uitgesneden vorm, op zichzelf zoals je hem hier ziet eveneens uitstekend blijkt te werken.

Persoonlijk beschouw ik hem als een van mijn grootste prestaties tot op heden.

Maar dat is mijn mening.

Ook wel echt zo eentje die in werkelijk ieder seizoen mee kan dus verwacht voorlopig zeker geen plotse wisselingen van mijn kant.

Geralt of rivia
Mijn avatar is voor mijn fasinatie van stephen king bijna alle boeken gelezen IT the shining en mij favoriete personage is pennywise the dancing clown

Geralt of rivia
Geralt of rivia schreef:
Mijn avatar is voor mijn fasinatie van stephen king bijna alle boeken gelezen IT the shining en mij favoriete personage is pennywise the dancing clown
heb hem aanveoast naar geralt of rivia hoofdpersonage uit een van de beste fantasy boeken aller tijden

Fonzzz002 (crew)
Het leek me leuk na een paar jaar eens over te stappen op een andere avatar . Deze afbeelding is van het meest recente album van Ska-P, één van mijn persoonlijk favorieten bands. Het album is passend getiteld "Game Over". Is weer eens wat anders.

mister-fool
Nieuwe Avatar. Deel van een schilderij van Besinski:
https://i.pinimg.com/originals/97/65/9e/97659ee37649b442c76678d440af7260.jpg

centurion81 (moderator)
Voor zowel moviemeter als gamesmeter eer ik de beste game die ik in het voorgaande jaar speelde / beste film die ik in het voorgaande jaar zag met mijn avatar!

Voor 2020 dus een nieuwe avatar, hoort bij GRIS

Na 1 jaar nog eens mijn favoriete spel opgestart en onze kat, kende het spel nog niet, had een echte spelbeleving.

Ik ben transcender.

Confusie schreef:
Ik ben transcender.
Dat vreesde ik al langer, maar niet getreurd, we zijn er om je door deze moeilijke tijden te steunen, en moest je ooit beslissen weer terug te keren naar je lichaam, dan zullen we er weer zijn om je berichten straal te negeren

Ik werd onder druk gezet door bitch boys met vermeende informatie beschikking, vandaar dat ik nu gedwongen mijn verhaal doe.

Oh nee... Nikkie toch! Maar kop op, je bent tenminste bij Ellen geweest.

Dat is weer een ander verhaal. Ik heb geen genderdysforie, ik ben transcender. Dat wil zeggen dat ik de gangbare kaders binnen een gebruikelijk verwachtingspatroon omtrent tijd en ruimte met enige regelmaat transcendeer. Dit heeft in vrijwel alle gevallen de nodige afgunst tot gevolg. Mensen met een lage zelfwaardering zoals je ze ook wel treft op sites als de mediacourant. Die beginnen dan om het even wat voor rottigheid te trappen. Dit in een wanhopige poging je naar beneden te halen. In die zin zijn de verhalen van Nikkie en mij wel vergelijkbaar.

Mijn avatar, een creatie van mijzelf, geeft dit ook heel duidelijk weer.

Ik lees niets meer als ik niet eerst koffie op heb.

Gasten zijn garbage en pussy nou.

Ik schreef daar al eerder over omdat de geschiedenis zich blijft herhalen als je dat toelaat.

Ik ben transcender dat wil zeggen ik heb allerlei stuff maar loop daar niet mee te koop.

Het is ook niet te koop.

Het is mijn gratis bijdrage en vertelt het verhaal.

Het verhaal van een man in de wereld.

Deze wereld welteverstaan.

Ben er op zich helemaal voor om een vaste avatar te hebben maar een stukje verandering op z'n tijd is ook geinig.

Vandaar dat ik dit nu een kansje geef.

Ook deze vertelt een levensecht verhaal.

Een verhaal van een man in de wereld en de medemensen die hij daar zoal treft.

Je ziet het stukje verwondering ook belangrijk daarbij is zeker de weerstand.

Wellicht aanvankelijk de overhand.

We zijn niets als ze ons iets geven.

Worden wellicht iets wanneer ze ons niets geven.

Het rood staat daarnaast voor de opwinding.

De opwinding toch wel de voornaamste factor in het geheel.

De opwinding die heimelijk schuilgaat achter de pussy promise.

De pussy promise die een man maakt naar zijn eventueel te vergaren deerne.

Goeie tijden.

Heb je met de vorige een eind op weg geholpen deze mag je helemaal zelf doen.

Net als met veel van mijn berichten vereist het enkel wat denkwerk en een tikkeltje goede zin.

Je kunt als een snotterig strontkind of de klassieke jandoedel je krijtje wegsmijten en zeggen van ziet nie niks nie komen we nergens het is aan jou.

Maar dat ook deze van levendige zaken verhaalt en allerminst nergens over gaat lijkt me wel duidelijk.

Take off that mask, Joker... Be your True Self!

SeptuSword
Ben gek op Gears of War. Dom heeft de snaren in mijn hart weten te raken in deeltje 2 en in deel 3 al helemaal.

1. Omdat Stix een erg fijn spelletje was / is.
2. Omdat men dan niet gaat denken dat ik hier nooit iets post of aanwezig ben.

De draak van SOIA. Een van mijn favoriete bands en gewoon een erg mooi logo. Deze wordt binnenkort op mijn arm vereeuwigd met daarin een stukje van de vingerafdruk van mijn vorig jaar overleden vader. Karakter, voorbeeld en muziek in 1.

That's one tat you'll never get sick of!

Gast
geplaatst: vandaag om 05:08 uur

geplaatst: vandaag om 05:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.