menu

De Site / Gebruikers / Waarom koos jij je specifieke avatar?

zoeken in:
Game0fiel

avatar van Vincentvalentine
Ik wilde weer eens een ander Game Character als avatar. Deze keer heb ik gekozen voor Sackboy omdat hij awesome is.

avatar van JustMike
Ik heb dit keer gekozen voor the godfather

avatar van Evil Eye
Ik heb dit keer besloten mijn avatar van 5 jaar geleden te behouden.

avatar van Shinobi
Evil Eye schreef:
Ik heb dit keer besloten mijn avatar van 5 jaar geleden te behouden.

Same here.

avatar van JustMike
Ik zat toen nog niet eens op de site

avatar van Vincentvalentine
Ik heb mijn avatar veranderd in Teepo van Tales of Xillia, maar hij ziet er zo wel een beetje uit als een droogkloot.

avatar van JustMike
Ziet er wel grappig uit hoor.

avatar van DarthSolidKevin
Ik heb nu een andere Vergil avatar. Ik vind hem zelf beter dan mijn vorige:
http://fc04.deviantart.net/fs51/f/2009/330/8/b/Devil_May_Cry_3___Vergil_by_Alienwasp.jpg

avatar van JustMike
Ik ook, al vond ik de vorige ook wel goed

kiriyama
Beter ja. Al zou ik hem wat meer inzoomen. Nu zie je nauwelijks dat het Vergil is.

Oldschool Bob
Bij het zoeken naar een avatar voor de k.o. ging ik zoeken tussen het briljante artwork van Dark Souls 2. Dat wordt sowieso de beste game van 2014!
Dit is de volledige versie van mijn avatar:

http://www.walldime.com/static/wallpaper/1920x1080/hd-wallpapers-dark-souls-ii-wallpaper-game-20329-1920x1080-wallpaper.jpg

avatar van jerom1234
Echt een hele mooie!

avatar van JustMike
Inderdaad een mooie avatar, alleen een beetje jammer dat de 'traan' niet echt te zien is op de kleinere versie.

spelfreak
Nieuwe avatar, omdat de nieuwe avatar knock out weer gaat beginnen. Blijf bij Link (Ofja, wat waarschijnlijk Link is...) Link hoort toch bij mij vind ik. Zelf vind ik de avatar minder dan mijn vorige, maar het werd tijd voor een verandering.

avatar van Princess Piranha
spelfreak schreef:
(Ofja, wat waarschijnlijk Link is...)
Eiji Aonuma heeft inmiddels al bevestigd dat het Link is in die teaser. Hij was iedereen een beetje aan het plagen.

spelfreak
Princess Piranha

Oei, dat had ik niet meegekregen. Die Aonuma ook, mag hem ook wel . Alhoewel het me heus wel vet had geleken als er een nieuw hoofdpersonage in de Zelda series was.

avatar van Princess Piranha
Haha, ik had ook al gelijk allemaal theorieën over wie het kon zijn. De dochter van Link? (Leek op een meisje) Of iemand dat Link als idool had, zoiets.

Maar als je deze minder vindt dan die je had, waarom neem je dan niet een ander plaatje?

spelfreak
Princess Piranha schreef:

Maar als je deze minder vindt dan die je had, waarom neem je dan niet een ander plaatje?


Mijn vorige was de beste avatar die ik ooit heb gehad IMO. Ik vond dat echt een zeer mooie avatar. Maar deze is ook zeer mooi, alleen wat minder dan de vorige, maar ik denk niet dat ik een betere dan de vorige ga vinden.

avatar van DarthSolidKevin
Mijn avatar maar weer eens keer aangepast. Wederom Vergil

avatar van patenpac
Solid Snake is gewoonweg het coolste game personage ooit

avatar van JustMike
DarthSolidKevin schreef:
Mijn avatar maar weer eens keer aangepast. Wederom Vergil

Wow, nog mooier

avatar van patenpac
DarthSolidKevin schreef:
Mijn avatar maar weer eens keer aangepast. Wederom Vergil

Er is er eentje klaar voor de volgende avatar KO

avatar van Nomak
Omdat Blanka mijn main character is in de SF4 serie.
En de hereniging met zijn moeder is waarschijnlijk het mooiste moment uit Blanka's leven.

http://oi61.tinypic.com/11ltuhc.jpg

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Mommy! ...Classic!

avatar van jerom1234
Fight Club is mijn favoriete film en dit plaatje vond ik ook wel mooi.


avatar van Waackx
Omdat ik lui ben.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Best reason ever!

avatar van DarthSolidKevin
Het werd weer eens tijd voor iets nieuws dus ik besloot om iets van Borderlands te pakken. Toen kwam ik een prachtige fanart van Lilith tegen.

http://i49.tinypic.com/2rnhr2o.jpg

Gast
geplaatst: vandaag om 08:46 uur

geplaatst: vandaag om 08:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.