menu

De Site / Gebruikers / Afwezigheid

zoeken in:
Ik ben na 10 dagen ook weer van de partij, verjaardag gevierd en daarna zoveel gewerkt dat m'n computer niet meer aangestaan heeft, laat staan gamen. Komende week weer wat rustiger

welkom terug Jasper!

Welkom terug.

Welkom terug!!

Welkom terug!

welkom terug jasper

jaspertje3 schreef:
Ik ben na 10 dagen ook weer van de partij, verjaardag gevierd en daarna zoveel gewerkt dat m'n computer niet meer aangestaan heeft, laat staan gamen. Komende week weer wat rustiger

Welkom terug Jasper, je hebt nog wat in te halen op de forums denk ik

hmmm ik ben ook te weinig actief hier vinden jullie niet?
Gamesmeter is ongetwijfeld bijzonder saai zonder mij
Al die mooie ruzies mis ik wel, vooral met uh... hoe heet hij ook alweer... megaman ofzo?

joeri592
ik ben morgen tot en met volgende week zaterdag lekker een weekje in frankrijk ben dus een week niet aanwezig

Geniet er dan maar eens goed van!

joeri592 schreef:
ik ben morgen tot en met volgende week zaterdag lekker een weekje in frankrijk ben dus een week niet aanwezig

Veel plezier daar vakantie

joeri592
ik ben weer terug het was erg leuk

welkom terug, mooi dat het leuk was.

Welkom terug

Welkom terug

Welkom terug!

Dr. Salvador
Welkom terug!

Had wat probleempjes met me pc en ik heb ze weer gemaakt.

Dus voor de gezelligheid ben ik dus weer terug.

I.v.m. examens een tijdje afwezig geweest, amper wat gegamed ook. Als iets funest is voor mijn studie, is het games maar in 2010 kan ik weer mijn best gaan doen.

284
T is voor een goed doel, welkom terug.

Naomi Watts schreef:
I.v.m. examens een tijdje afwezig geweest, amper wat gegamed ook. Als iets funest is voor mijn studie, is het games maar in 2010 kan ik weer mijn best gaan doen.

Haha ik heb momenteel precies hetzelfde. 2 vakken helemaal verwaarloosd vanwege Dragon Age: Origins....

Ik zal dit jaar niet meer aanwezig zijn... Maar volgend jaar ben ik terug!

gamelord
Jammer starmaster501...damm it een jaar wachten pfoee dat is wel erg lang!

Tsjo-Wi schreef:
(quote)

Haha ik heb momenteel precies hetzelfde. 2 vakken helemaal verwaarloosd vanwege Dragon Age: Origins....

Ik weet niet wat voor opleiding jullie doen. Maar ik zelf doe Crossmediale Communicatie op het HBO en daarin hebben we aan het eind van het blok drie roostervrije weken om te leren voor je tentamens en natuurlijk ook je tentamens te maken.
En dan leer ik overdag gewoon voor mijn tentamens en de avond is dan om games te spelen tot een uurtje of drie.
Op deze manier kan ik mijn tentamens leren en lekker gamen.

wii
Starmaster501 schreef:
Ik zal dit jaar niet meer aanwezig zijn... Maar volgend jaar ben ik terug!

Ik heb die hier ook nog liggen, ben ik even blij dat ik dus heb besloten even niet te gamen . Word wel druk, heb nog veel JRPG's (Persona 3, Persona 4, Ar Tonelico II, Lucifer's Call en Queens Blade komt binnenkort uit op de PSP) en daarnaast dus DA: Origins en Mass Effect 2 komt ook al bijna (Mass Effect 1 replay is prioriteit nummer één nu).

@ Shinobi: Ik doe PDB, helaas moet ik het combineren met een fulltime job, niet zo ideaal dus als ik ook nog ga gamen (vooral met Origins op de plank).

joeri592
was 2 maanden afwezig, had het druk enzo en tsja, ik game nog nauwelijks dus ik was een tijdje afwezig (schaam schaam)
but i'm back! (:

Welkom terug man!

Welkom terug Joeri!

gamelord
Welkom Back Joeri..begon die avatar al te missen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:27 uur

geplaatst: vandaag om 13:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.