menu

De Site / Gebruikers / Afwezigheid

zoeken in:
gamelord
Welkom terug Naomi Watts

Geweldig nieuws van je vader dat hij kankervrij is...super.
En Welcome back op de site!

Ja beste met je pa man, en nogmaals welkom.

Squall Lionheart (moderator)
Ja, welkom terug Noami, mistte je goede smaak al .
En idd nog beterschap aan je Pa...

Dat hoor ik graag .

Dank jullie wel allemaal trouwens.

Bah, vervelend nieuws van je vader Blij te lezen dat het weer beter gaat!

Ook namens mij: Welkom terug!

Dank je wel Princess .

welkom terug

Welcome Back!!

Ik ben ook erg weinig online, dat komt doordat ik bezig ben met grote dingen, waardoor ik niet veel online kan zijn

jammer he
ik weet zeker dat ik overal gemist word

We missen je hoor Evil Eye
We wachten met spanning om wat er gaat gebeuren (zie 'het feest kan beginnen topic')...

VMBO examenjaar slokt veel te veel tijd op

Ben ik weer na 2 weken afwezigheid en daarvoor ook al een tijdje...

Laatste tijd weinig gegamed en dan is GM itt Moviemeter geen site die ik frequent bezoek omdat het hier toch iets rustiger is.

Maar ik heb weer wat mooie games dus jullie zien me weer vaker.

Schandalig hoor dat mijn avatar al uit de Avatar knockout is gewerkt

Ja dat laatste is natuurlijk wel jammer.

Maar welkom terug op de site!

ben ook een poos afwezig geweest door de examens
maar..... i'll be back......

joeri592
haha niks van gemerkt

Ik ben de aankomende 2 weken niet vaak meer online ivm mijn eind proefwerken (nog geen examens) maar moet dit goed maken om gewoon over te gaan zonder in spanning thuis te zitten, te wachten op een telefoontje, en te hopen dat ik over ben.

ps3me schreef:
Ik ben de aankomende 2 weken niet vaak meer online ivm mijn eind proefwerken (nog geen examens) maar moet dit goed maken om gewoon over te gaan zonder in spanning thuis te zitten, te wachten op een telefoontje, en te hopen dat ik over ben.

Succes

ps3me schreef:

Succes ps3me

Succes, Tim!

Inmiddels zullen jullie het wel gemerkt hebben, ik was niet veel meer online op de site. Dat was door het brugklaskamp waar ik mee meeging als 1 van de 4 begeleiders (naast de mentor) van 1 van de brugklassen. ik zal het even uitleggen:

bij ons op school heb je mensen uit 4 havo of vwo en die kunnen BKKL'er worden als ze dat willen, nou dat wilde ik wel en dan help je die kinderen op weg op school en ga je mee op kamp en met uitjes e.d ik ben 1 van die 4 naast nog een jongen en 2 meisjes en samen met de mentor begeleiden we ze een beetje (wij zijn "hulpen" van de mentor) dat kamp was erg leuk maar ik ben kapot dus vanaf morgen ben ik weer meer actief op GM.

oke, das mooi

gamelord
Welkom terug, Tim!! .

Welkom terug op GamesMeter, Tim!

Welkom terug.
Ik zag je inderdaad niet.

Squall Lionheart (moderator)
Hey luitjes, even een berichtje vanaf het werk.

Ik had nogal wat problemen met mijn provider (dubbele afschrijvingen, verkeerde rekeningnummers, etc.) en heb daarom nu tijdelijk geen internet. Het probleem zou over 1-2 weken verholpen zijn, dus hoop over een weekje weer van de partij te zijn.

Tot dan !

Thanks voor de heads up, ik dacht al waar blijft Squall toch. See ya soon.

Dat is wel vervelend zeg, tot dan Squall!

tot over 1 / 2 weken squall

oke tot over een weekje dan maar weer squall

Dat is wel vervelend zeg. Achja, we hopen je spoedig weer terug op GamesMeter te zien, Squall.

Gast
geplaatst: vandaag om 00:04 uur

geplaatst: vandaag om 00:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.