menu

De Site / Gebruikers / Afwezigheid

zoeken in:
avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Off-topic discussie verwijderd.

avatar van Confusie
En dan zijn we hier dus aangekomen op dat punt waar ik mij per direct zou uitschrijven.

Als je de eerdere teksten een beetje heb gelezen had je dat er terecht uit op kunnen maken.

Inderdaad.

Nu daadwerkelijk dan hier echter lijkt het me toch een tikkeltje drama queen en uit de hoogte ook wel als je hier nu al gelijk mijn avatarloze profiel zou zien staan.

En het is Squall, van hem kan ik het hebben.

Voor nu nog wel in ieder geval.

Even voor de goede orde dus, in de meest heldere bewoording momenteel voorhanden:

In het geval dat het eerder toch niet helemaal is doorgekomen.

Als iemand, wie dan ook hier vanaf dit punt ooit nog een bericht van mij verwijderd zal ik mij bij de geringste constatering hiervan per direct uitschrijven, dertig seconden later ben ik verdwenen dat is een absolute garantie die ik bij deze even vast wil leggen.

Snap dat het soms nodig is, maar niet bij mij.

Om in deze context te gaan beginnen over 'off topic discussies' is exact die onbenulligheid die ik al de hele tijd probeer te bestrijden.

Als dat soort dingen het uiteindelijk blijken te winnen van mijn gevoelsbeleving is dit hier als plek voor mij niet langer begaanbaar.

Mijn punt al de hele tijd zo'n beetje.

avatar van Nomak
Ik vroeg me al een tijdje af waarom we geen communicatie meer hebben met onze vrolijke vriend markwiering. Nu blijkt dat hij al een half jaar geband is.

avatar van Grovonion
Nomak schreef:
Ik vroeg me al een tijdje af waarom we geen communicatie meer hebben met onze vrolijke vriend markwiering. Nu blijkt dat hij al een half jaar geband is.
Please, begin er niet over. Is het echt niet waard hierover text en tijd te verspillen.

avatar van DarthSolidKevin
Nomak schreef:
Ik vroeg me al een tijdje af waarom we geen communicatie meer hebben met onze vrolijke vriend markwiering. Nu blijkt dat hij al een half jaar geband is.


Ah, daarom heb ik geen berichten meer van hem voorbij zien komen .

Geralt of rivia
In De Site > Gebruikers > Afscheid:

Dit.kost gewoon zoveel tijd. Ik heb er gewoon geen tijd meer voor ik heb hier een geweldige tijd gehad.maar als ik ook nog wi lezen gamen en film kijken. Stop ik ermee ik Ben ook medialoos gaan lezen en dat bevalt me wel Alleen tv gamen en boeken geen telefoon meer . Ik was namelijk erg feel tijd Keith can mijn telefoon . Soms wel dagen.
. Doei beste meter vrienden onthoud mijn naam want ooit kom ik terug . Hartelijke groet sem .

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Het ga je goed kerel, het waren vier enerverende maanden! ?

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Even foon-detoxen gezonde zaak . Y'all come back now, y'hear!

Keith...

avatar van Confusie
Heldere uitleg.

avatar van Confusie
Maar dit idee kwam dus van Keith af of wat.

Geralt of rivia
Squall Lionheart schreef:
Even foon-detoxen gezonde zaak . Y'all come back now, y'hear!

Keith...
ok had dat per ongeluk getypt. Bedoelde dat ik helemaal verslaafd was geraakt aan mijn telefoon

avatar van Confusie
Maar wie is Keith dan.

Waarom zat je met hem in gedachten terwijl je met je bericht bezig was.

avatar van Mithrandir
Heb al een tijdje niets meer gepost, dus dacht even wat van me laten horen. De tijden zijn druk, intensief en vermoeiend omtrent de ziekte van mijn moeder, wat helaas ook op de gezondheid van mijn vader slaat. Dus nu samen met mijn jongste broer zorgen wij voor onze ouders, waar helaas de 2 andere broers het laten afweten...
Ik kook voor mijn ouder 3x per week, zet de vuilnis buiten, stofzuigen en dat soort dingen en s'avonds ben ik de hele avond bij mijn ouders, wel met een lichtpuntje: Mijn PSP biedt uitkomst om de tijd te doden als mijn oudjes TV kijken. Op de PSP, de Nes, Snes, Gamboy Color en Gameboy Advance Emulators erop gezet samen met de mogelijkheid om PS1 games erop te spelen. Dus nu een tijdje al full Retro aan het gamen.
Van tijd tot tijd zal ik wat van me laten horen, maar zoals ik al zei, is voor je ouders zorgen vermoeiend en zeer intensief. Maar voor iedereen op de site game on, van tijd tot tijd lees ik de berichten wel even door.
Cheers Mithrandir

avatar van Princess Piranha
Pfoe, ja dat is inderdaad zwaar. Sterkte met alles!

avatar van Mithrandir
Princess Piranha schreef:
Pfoe, ja dat is inderdaad zwaar. Sterkte met alles!


Dank je Princess

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Jaaa heel veel sterkte! Moeilijke en confronterende tijd lijkt me, zo met de rollen tov je ouders omgedraaid!

avatar van Manny Calavera
Sterke ermee. Dat klinkt als mantelzorg verlenen en dat is heel ingrijpend vermoed ik. Ook mentaal, aangezien je je ouders af ziet takelen.

avatar van Grovonion
Hey, we denken aan je Mithrandir, je ben in een leeftijd waar dit spijtig genoeg kan gebeuren. Het stuk over je broers die het laten afweten is spijtig genoeg erg herkenbaar...sterkte!


avatar van Confusie
Arturo wat doe je.

Ik ben eventjes afwezig.

Altijd bewust de keuze gemaakt om gelegenheden als deze uit de weg te gaan op dit soort dagen.

Dit soort dagen.

Lichtelijk onberekenbaar tot substantieel vuurwapengevaarlijk.

In het geval van provocatie.

Ander keertje weer.

avatar van Confusie
Ga nou niet lopen zeuren, Søren.

Ja ik was even out maar ben er weer en weet ook wel.

Als ik verder ga dan dit:

Gaat het mis.

Dus dat doe ik niet.

avatar van Confusie
Ik was wel verder gegaan.

En het was goed gegaan.

Lieden die zich aan mij storen, verlangen naar mijn afwezigheid.

Zijn heus niets nieuws, kijk maar om je heen, sites als de Mediacourant.

Het is een wereld van ergernis en onverdraagzaamheid.

Denk niet dat je enige indruk maakt op mij door je plotsklaps uit te spreken jegens mij.

Polariteit onder mensen teweegbrengen is iets moois, het wil enkel zeggen dat je eruit springt.

Sommigen kunnen daarmee dealen, anderen minder.

Je zult het in moeten slikken.

avatar van Confusie
Was nog verder gegaan.

En was goed fout gegaan.

Maar niet bepaald mijn eerste rodeo dus draai zelfs daar al mijn hand niet meer voor om.

Zag het komen bovendien.

Zoiets kan natuurlijk nooit goed blijven gaan.

Da witte.

Nu weer even voor onbepaalde tijd rustiger vaarwater, misschien wel een paar jaar, zou ook geen primeur zijn.

Reken dus op de komende tijd weer lekker veel aanwezigheid van mijn kant.

avatar van Vincentvalentine
Ik ben na zo'n 3 jaar afwezigheid weer terug.

Het gaat sinds de corona uitbraak niet zo lekker met me. Mijn leven is van een veelte druk maar gelukkig leven veranderd in een enorme puinhoop. Ik moet een hele hoop gaan verwerken en door te gamen vind ik wat afleiding. Ik dacht van de week weer eens terug aan dit forum en besloot hier weer eens rond te kijken.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Vincentvalentine schreef:
Ik ben na zo'n 3 jaar afwezigheid weer terug.

Het gaat sinds de corona uitbraak niet zo lekker met me. Mijn leven is van een veelte druk maar gelukkig leven veranderd in een enorme puinhoop. Ik moet een hele hoop gaan verwerken en door te gamen vind ik wat afleiding. Ik dacht van de week weer eens terug aan dit forum en besloot hier weer eens rond te kijken.


Nou gezellig! Welkom terug en natuurlijk ook sterkte met alles weer op de rit te krijgen

avatar van JustMike
Welkom terug! En succes met je privésituatie!

avatar van Princess Piranha
Vincentvalentine schreef:
Ik ben na zo'n 3 jaar afwezigheid weer terug.

Het gaat sinds de corona uitbraak niet zo lekker met me. Mijn leven is van een veelte druk maar gelukkig leven veranderd in een enorme puinhoop. Ik moet een hele hoop gaan verwerken en door te gamen vind ik wat afleiding. Ik dacht van de week weer eens terug aan dit forum en besloot hier weer eens rond te kijken.

Ik zag je al voorbij komen in een topic, leuk dat je hier terug bent!

Vervelend om te horen dat je leven zo'n omkeer heeft gemaakt. Hopelijk gaat het snel beter!

avatar van DarthSolidKevin
Leuk om je weer terug te zien Vincentvalentine! Wel vervelend dat het minder gaat privé. Veel sterkte!

avatar van Grovonion
Welcome back, Vincentvalentine, ik heb je oprecht gemist op GM!

avatar van Confusie
Hou je sterk meis.

Gast
geplaatst: vandaag om 16:02 uur

geplaatst: vandaag om 16:02 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.