menu

De Site / Gebruikers / Afwezigheid

zoeken in:
spelfreak
Vorige week heel de week naar een festival geweest en deze week in Amsterdam gezeten (voor de eerste keer in mijn leven!). Dus dit is eigenlijk de eerste keer in 2 weken dat ik weer online ben. Volgende week begint Uni, dus gamen zal er voorlopig weer onder lijden . Mijn doel is om deze week nog Doom uit te spelen, daarna wordt gamen een 2de hobby, en zal ik vooral weer boeken lezen.

Ik ben na 2,5 jaar weer eens online.
Of ik hier echt weer zo actief word als eerder weet ik niet, maar ik kom hier wel weer wat vaker kijken.

Welkom terug, Vincentvalentine. We, of ik iig, hebben je gemist!

Yep, ik ook! Super om je weer terug te zien hier Lekker blijven plakken hoor!

Vincentvalentine schreef:
Ik ben na 2,5 jaar weer eens online.
Of ik hier echt weer zo actief word als eerder weet ik niet, maar ik kom hier wel weer wat vaker kijken.

Squall Lionheart (moderator)
Hey GM peepz, ben nog een paar dagen afwezig. Heb een filmset nachtwaker gig gescoord, 's cool maar wel killer schedule goin', blurp! Nu weer crashen voor de komende nachten.

Net even snel gespiekt en zie er nu al naar uit om op jullie coole berichtjes te reageren! Lookin' at you Ajax&Litmanen1, LiS woooo . Tot soon!

Oh wauw! Succes nog

Winkelwagentje (moderator)
Klinkt relaxed maar is stiekum best zwaar volgens mij

centurion81 (moderator)
Good busy Goede film?

Succes, veel plezier en we zien je wel weer verschijnen

Succes Squall!

Ik vind het trouwens wel bizar dat er alweer zoveel users verdwenen zijn. Tijdens het opstellen van de avatar K.O. lijst kwam ik toch wel 3/4 usernames tegen die niet meer bestonden.

centurion81 (moderator)
Vincentvalentine schreef:
Ik vind het trouwens wel bizar dat er alweer zoveel users verdwenen zijn. Tijdens het opstellen van de avatar K.O. lijst kwam ik toch wel 3/4 usernames tegen die niet meer bestonden.

Verdwijnen users alleen maar wanneer ze zelf hun account opzeggen? Ik klik wel vaker op users die jaren geleden voor het laatst op de site geweest zijn nl.

...aaaand that's a wrap!

Awyeah, thnx for da support guyz n gals .

Even twee dagen bijgeslapen en i'm back! Was wel ff hard ritme, maar wel gezellig, super chille crew en cast ...en lekkere catering, mmm. Door heel Limburg samen met Bumpy de set safe gehouden .
En m'n PS4 fund overflowin' nu, woot! Persona 5 here I come .

centurion81 schreef:
Goede film?

Was voor 't regie-debuut van Theo Maassen, Billy, over een buikspreker die 'n relatiecrisis krijgt met zijn pop. Met oa Bruno vanden Broecke, Christine de Boer, Ruben van der Meer, Murth Mossel, en Fresku.

Wordt een super grappige film van wat ik heb meegekregen! Hier Theo in actie.

centurion81 schreef:
Verdwijnen users alleen maar wanneer ze zelf hun account opzeggen?

Ja. Vind het ook altijd vreemd... Niet meer inloggen of visiten vooruit, maar waarom uitschrijven?

Ik kom vanavond online, zie ik 11 nieuwe meldingen in mijn profiel. Ik denk, what the hell, is het 11 keer Squall Lionheart hahaha.

Goed dat je er weer bent! Dank dat je mijn Life is Strange verhalen de moeite vond.

Ghehehe, I warned ya! Even laten weten dat ik back on top o' thangz ben .

Mijn laatste stem als spelfreak was in Juli 2016. Ik ben inmiddels dus anderhalf jaar afwezig geweest van de Meter-sites. Toch heb ik weer de drang om terug te komen op, inmiddels immens gegroeide, sites. In het afgelopen anderhalf jaar heb ik geleerd zeer anders te schrijven, zijn mijn waarden en normen enorm verandert en heb ik uiteraard weer veel kennis opgedaan op entertainment gebieden.

Om die redenen heb ik wel besloten om een nieuw account te maken. Ik heb 'spelfreak' nog niet verwijderd, maar zal dat wel doen als de mods daar om vragen. Maar ik denk zelf dat 'spelfreak' (eveneens als 'jimcarrey gek' op MovieMeter) een 'puberaal' account was, en niet meer mijn huidige meningen representeert. Om van dat imago af te komen is hard werk, en een nieuw account vermindert dat werk enorm.

Ik ga nogmaals proberen actief te zijn op de Meter sites (vooral Movie- en GamesMeter, maar ik zal mogenlijk ook weer actief worden op de rest), en meer te participeren in discussies. Uiteindelijk ben ik ook een eigen Blog/Site aan het opbouwen, waarop ik opiniestukken en verschillende series wil gaan creëeren. Op deze manier wil ik dus ook ervaren of mijn meningen en manier van schrijven geapprecieerd zullen worden.

Ik kijk er alvast naar uit om de oud-bekende gebruikers weer te zien en alle nieuwe gebruikers weer te ontmoeten!

Nou, welkom terug dan! Ik snap het nieuwe account wel, ik schaam me eigenlijk kapot als ik soms oude berichten terug zie en lees. Maar tegelijk ook weer leuk, want dan zie je wel wat je toen erg leuk vond of wat je bezig hield.

Leuk om weer een oude user terug te hebben.

Welkom terug, Marvin.

Laten wij allen de persoonlijke progressie hoog houden.

Bijtijds het oude afwerpen.

Een mooi streven.

Welkom terug! De naam kwam me om de een of andere reden al bekend voor

Welkom terug.

Overigens is GM bepaald niet immens gegroeid hoor

Vraag me wel af of je een nieuwe account mag gebruiken. Zijn de mods meestal niet zo happig op bij de metersites.

Officieel mag het idd niet en zou ik je eigenlijk moeten terug verwijzen naar je oude account. Maar omdat het hier al niet zo druk is en chille users altijd welkom zijn, we'll let it slide .

Heb wel je oude account even op non-actief gezet.

Coole avatar trwns .

Hier zitten tenminste niet van die moederheren:

Gasten die nog thuis wonen en van daaruit in de veronderstelling verkeren dat ze wel eens even het mannetje kunnen gaan uithangen op internet.

Jou of mij te vertellen hoe het allemaal zit en wat we wel of niet kunnen gaan zeggen of doen.

Een van de redenen dat ik hier ook nog steeds ben.

Squall Lionheart schreef:

Heb wel je oude account even op non-actief gezet.

Begrijpelijk! Zoals Confusie zegt, zijn jij en de andere mods altijd chill geweest op GamesMeter. Wordt altijd gewaardeerd. Ook een van de redenen waarom ik altijd liever op GamesMeter zit dan MovieMeter..

Coole avatar trwns

. Persona 5 was toch wel een van mijn favoriete games dit jaar (niet dat ik superveel games heb gespeeld dit jaar), en tevens ook mijn eerste Persona game! Enige reden dat ik het niet geplatinumed heb is tijdsgebrek. Morgana is ook gewoon een superschattig personage!

Thanks for all the "Welcome Back" everybody!

Zo hier ben ik weer na een zeer lange game dip. Een dip die deels komt door: vele andere interesses (muziek, films), door te gaan reizen en het drukste moment uit mijn opleiding. But I'm back now! Nu het winter wordt krijg ik steeds meer kriebels om te gaan gamen en heb nog een veel te grote collectie die onaangeraakt is gebleven. Maar ook veel jeugdsentiment begint weer naar boven te komen. Dus ik zal mijn best doen regelmatig een review te schrijven. Cheers!

centurion81 (moderator)
Ulysses schreef:
Zo hier ben ik weer na een zeer lange game dip. Een dip die deels komt door: vele andere interesses (muziek, films), door te gaan reizen en het drukste moment uit mijn opleiding. But I'm back now! Nu het winter wordt krijg ik steeds meer kriebels om te gaan gamen en heb nog een veel te grote collectie die onaangeraakt is gebleven. Maar ook veel jeugdsentiment begint weer naar boven te komen. Dus ik zal mijn best doen regelmatig een review te schrijven. Cheers!

Gezelligheid, WB!

geplaatst:
Heb allemaal maar het gevoel dat ik opval, misschien doordat ik er een tijdje uit ben geweest hier en dit volgens mij nog niet eens iemand hier is opgevallen.

Desondanks lijkt het mij altijd vrij sneu het idee dat deze site, bezaaid met bijdragen als deze is doorgaans, het op een dag ineens voorgoed zonder mij moest gaan stellen.

Gelukkig is dit vooralsnog allerminst mijn intentie.

Heb allemaal maar het gevoel dat de dingen die ik momenteel doe net aan randje anders zijn dan hoe ik deze normaliter zou doen, en dat er mensen zijn die dit opvalt. Maar volgens mij is dat nog niet eens echt zo, ben toch ook gewoon al die tijd al altijd zo, zij het de ene keer een tandje beknopter dan de volgende keer weer.

Of.

Volgens mij vrijwel altijd, ongeacht de persoonlijke omstandigheid vrij wervelende teksten, die van mij.

Siddert meestal wel lekker losjes kronkelend vervolgens door een licht opzwepende dynamiek gedreven naar mijn idee.

De lichtelijk uitgesponnen staccato jungle beat volgens mij toch het voornaamste deel van mijn tijd hier kenmerkend geweest voor verreweg het leeuwendeel aan mijn vrijwel uitsluitend onberispelijke berichtenstroom.

Laat ik hier mild nadrukkelijk aan toevoegen dat ik bovendien op dit moment terugkijk op vooral uitermate zinnige bijdragen, van mijn kant weliswaar. Heb ik volgens mij zeker wel het een ander te melden van relevante aard hier en daar. Er zijn dan misschien wel eens geluiden geweest die anders leken te suggereren of mij zelfs wenste aan te merken als zo'n op internet zeer veelgenoemd wezen gekenmerkt door zijn primitief ontsierende neiging tot overbeharing en geringe lichaamslengte.

Zo eentje zou ik hier zijn.

Of ooit een keer was geweest.

Volstrekt mee oneens uiteraard.

Terugkijkend op mijn berichten zie ik vooral geslaagde pogingen om netjes ontopic mijn twee centjes omtrent een willekeurig spel waar ik op dat moment mee bezig was aan de mensjes hier af te leveren.

En hierin inmiddels een vrij royale staat van dienst bovendien.

Laatste tijd staan een hoop dingen, waaronder videospellen spelen bij mij even op laag pitje maar gezien het iets is dat mij al sinds mijn vroegste herinnering tomeloos bezig kan houden zie ik mij hier zolang ik nog levend op het eind mag afstevenen niet zomaar mee ophouden.

En daarmee zal dus ook mijn gang naar deze site, zolang deze blijft bestaan én zolang mensen mij een beetje naar mijn zin weten te bejegenen in wezen onbeperkt in stand blijven.

Ingrijpen in wat voor vorm ook door mods ook wel liefkozend moederheren genoemd is iets waar ik echt immens slecht mee om kan gaan, niet voor niets heb ik mij hier al meermaals expliciet tegen uitgesproken en ik heb dan ook de indruk, of de gevoelsmatige zekerheid bijna zelfs dat men dit gegeven respectvol in acht neemt en onder geen beding ooit zal pogen om mijn vrije expressie in wat voor mate dan ook aan banden te leggen.

Met andere woorden gebeurt dit ooit wel zal per direct mijn onomkeerbaar vertrek naar eigen hand in gang worden gezet.

Elk minuscuul greintje twijfel of een bericht van mij wel kan blijven staan of zal worden verwijderd maakt het voor mij waar dan ook eigenlijk al gelijk totaal ongeveer onbegaanbaar.

Die gedachte kan ik met een veilig gevoel geheel uitsluiten, of niet.

En dan.

Heb je daarnaast natuurlijk ook nog de mogelijke interrupties afkomstig van reguliere medeleden die eveneens zeker niet de spuigaten uit moeten gaan lopen, ben ik ook zo weg.

Realiseer me terdege hoe ik in deze hoedanigheid altijd spoedig machteloos sta, het simpelweg nooit echt voldoening schenkt om via internet met je toetsenbordje iemand uiterst geraffineerd psychisch af te breken, dus ik laat dit bij voorbaat achterwege.

Zelfs met de tranen tezamen die langs je ingevallen gezicht richting de afgrond komen rollen alsnog met een tenenkrommend bijdehante opmerking op de proppen, heb het werkelijk allemaal al eens mee mogen maken.

Wil ik pertinent niet nog eens ooit aan.

Opmerkingen over mijn opmaak.

Echt steeds weer een immens beroerd idee, ronduit onbeschoft qua etiquette haast van infantiele aard, ik ga jou ook niet zomaar ineens vertellen hoe ik vind dat je je zou moeten kleden.

Voorbeeldje:

Iemand diende mij dus ooit van repliek met het zinnetje, en nou komt ie: 'je gebruikt een beetje teveel enters in je bericht', ik benadruk: dit is letterlijk wat hij zei. Letter voor letter, woord voor woord, dit zijn binnenkomer waarmee hij een of andere geestdodende discussie in het leven poogde te roepen.

Ik herhaal:

'Je gebruikt een beetje teveel enters in je bericht.'

Laat 'm goed op je inwerken, dit komt niet uit het script van een sinister kinder ongeschikt werk van fictie waar louter voortkomend uit heel erg domme pech net de pedantste gruwelsequentie in effect bleek, dit is echt, dit is geweest, ik verzeker je iemand heeft dit ooit exact op deze manier gezegd.

Zonder dollen echt nog steeds nachtmerries van, het idee dat ooit mogelijk zou zijn alleen al.

Nou heeft dit zich ook nog eens voltrokken op een website waar ik eigenlijk veel te lang ben blijven plakken zelfs nog, daar ik de mensen over het algemeen vreselijk vind daar, naar hoe ze op mij overkomen in ieder geval, en waar ik dus ook een aardig riante handvol aan dit soort interrupties te verduren kreeg.

Het is echter deze ene die alle andere voorvallen met gemak doet verbleken, de hele exacte formulering van dat zinnetje, de precieze samenstelling van woorden, de klank van het toontje wat het voortbrengt, de beeldvorming die er gelijk bij komt kijken, het type persoon waar je onmiddellijk mee van doen meent te hebben.

Niet prettig.

Wat al die lieden in godsnaam bezielt die hem nog een hartje gaan geven ook.

Vind ik ook lastig ja.

Wat dat betreft helemaal niet zo'n fijne ontwikkeling wat mij betreft, dat vrijwel alle fora dit hebben.

Iemand doet het bijdehante poepventje naar je na en als het even tegenzit nog een mannetje of zes die gaan 'vind ik leuk' erop ook.

Wees dan gewoon een vent als je toch zo tof bent en spreek zelf ook even uit wat je op je hart hebt, als je wat te mekkeren moet, of hou je er gewoon geheel buiten.

Allemaal dingen die ik hier, of waar dan ook beslist niet wil zien dus.

Ben ik snel pleite.

Wat vervolgens dus best een gemis is of zal blijken, vraag je het mij dan.

Scheelt gelukkig dat dit allemaal tot op heden eigenlijk in het geheel zelfs niet aan de orde is geweest hier, én zolang dit dus zo mag blijven er dus geen enkele reden is voor wie dan ook hier om ooit door de stille angst bevangen te vallen dat deze site het op een dag zonder mijn ludieke zinnigheden zal moeten stellen.

De onmiskenbaar kenmerkende wijze van mij waarop ik mijn licht op allerhande actuele videospellen dan weet te schijnen, juist op een site waar nog niet het kleinste sprankje activiteit onopgemerkt blijft.

Die nooit zomaar zonder duidelijke aanleiding zal verdwijnen.

Bovendien daarbij zeker waardevol in ogenschouw te nemen dat ik ook nog eens een van de jongsten ben hier, overigens, waardoor eveneens bijna niemand op deze site zich ooit onzeker in zijn geest over mijn eventueel aanstaande overlijden hoeft voort te bewegen.

Het merendeel hier zal ik eerder zien gaan dan andersom, kwestie van reële levensverwachting naar natuurlijke standaard calculatie aandragen.

Zoals ik nu voor net dat beetje extra prettig duidelijk zijnde duidelijkheid maar even doe gelijk.

En dat:

Wilde ik dus gewoon allemaal even kwijt.

In het kader van mijn recentelijke afwezigheid.

geplaatst:
7/10, niet genoeg enters...

Maar vanwaar deze plotselinge memento mori?

Of was dit licht dreigende bericht wellicht een oproep tot meer likes?

...Of nou net niet?

Ik gok het erop!

geplaatst:
Viel mij achteraf ook op ja, zo netjes in alinea's ingedeeld allemaal.

Iets te als je het mij vraagt.

Lijk wel normaal bijna.

Dat 'zij' niet nog gaan denken van kijk issie dan toch voor onze input gezwicht, doet 'm dus toch echt wel iets als allemaal mensen steeds blijven komen van does nie dat wij vinden het maar niks.

Enige minpunt wat ik er uiteindelijk aan kan bedenken.

Het hoe of waarom, tja. Soms heb je van die dagen, ik in ieder geval wel, de kleinste dingetjes die zomaar ineens je geest kunnen sparken tot een verhaal als razende racekak rollend richting straat begint te gaan.

Vanzelfsprekend lekkere pacing aanwezig, flowen een feestje, onverstoord bezig ermee alsof je alle WC's daar helemaal heb voor jou alleen.

Wat me nu dus plots overkwam met dit segmentje hier, zag ineens een heel verhaaltje ontstaan rond het overkoepelend thema 'afwezigheid' zodra ik dat woord waarnam.

Vond het daarnaast vooral ook een mooie gelegenheid om bijvoorbeeld dat ene zinnetje nog eens aan te halen, omdat het toch iets is dat ik als enigermate traumatische ervaring met me mee draag, een kans voor mij om het van me af te zetten wellicht, er eens en voor altijd mee af te rekenen, als het even kan geheel gevrijwaard van de mogelijkheid deze persoon in kwestie hierbij op me af te roepen met zijn onvermijdelijke zegje zodra die merkt dat iets over hem zou gaan, de gedachte alleen al aan hem en zijn brutaal belerende taaltje die mij dan weer ineens moeten hebben haast genoeg om me rillend als een rietje tot de allernieuwste miet te maken.

Dus even zo asjeblief.

Wat de likes betreft, zeker geen oproep tot meer. Eerder minder. Met name gericht op het gedrag dat ik beschrijf. Vind dat echt heel naar om op die manier waar te moeten nemen allemaal. Misschien betekent dit wel dat je gewoon niet langer geschikt bent om te interageren op het hedendaagse internet, maar dat is dus gelijk het hele ding, misschien ben ik dat ook wel niet.

Kan het allemaal gewoon niet meer verdragen deze dag vandaag, het valse genicht tot niemand anders gericht, typische bitch dinges berichtend, de hartjes holmaat, het hoerige zinnetje.

Waarop tot slot de hoofdgedachte dat ik me op deze bewuste site tot dusver wel altijd geheel vrij van dergelijk dreigende risicofactoren heb kunnen bewegen, en ik dus enkel kan hopen dat dit zo mag blijven.

En zo niet, keertje met je oogleden knipperen het enige wat er in zal zitten tussen de overgang van vanzelfsprekend vaste waarde naar vermist plotseling onomkeerbaar, onmogelijk ooit nog te achterhalen.

Beslist geen loze uitspraak want kracht bijgezet door meerdere voorvallen die al zo verliepen.

Oftewel:

Deed het al, doe het zo weer.

Ik maak geen praatjes.

En dat is het wel zo'n beetje meen ik.

Hopelijk zo duidelijk voor je dan.

geplaatst:
Confusie zijn weekend was al vroeg begonnen, zie ik.

Gast
geplaatst: vandaag om 01:46 uur

geplaatst: vandaag om 01:46 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.