menu

De Site / Gebruikers / Afwezigheid

zoeken in:
avatar van Princess Piranha
WeZet schreef:
Ik merk dat ik hier de laatste tijd weer steeds meer kom koekeloeren. Kan me nog goed herinneren dat ik de oprichting (via MovieMeter) mocht meemaken en één van de eerste leden was. Jaja, Half-Life toegevoegd. Dat waren mooie tijden, zeg ik nostalgisch met een glas rode wijn in de hand. 8 jaar geleden jongens...

Wow, WeZet! Ik herinner jou nog wel Blijf maar goed koekeloeren hier zou ik zeggen

avatar van Manny Calavera
Ik ben zelf van het begin, juli 2007. We gaan dus inderdaad richting de 10 jaar. Ik blijf de site wekelijks, dagelijks bezoeken. Al post ik niet zo heel veel meer, vooral omdat er te weinig discussie op de site is. Zeker bij de oudere games mis ik dat wel, net als dat er bijna nooit reacties op een geschreven review komen. Maar ik bezoek de site graag en vind het ook leuk dat een vast groepje bezoekers ieder geval regelmatig aanwezig blijft.

WeZet herinner ik me ook nog wel. Mooi dat er weer een gouwe ouwe terug is!

All Seeing Fish
Die rpger is ook zomaar vanuit het niets verdwenen, terwijl dat best een actieve gebruiker was.

avatar van WeZet
RPG'er was wel lange tijd actief op het Gamer.nl forum en GoT als ik me niet vergis. Komt vast wel weer eens terug, zo zijn er meer

Dank voor de (her)verwelkoming!

avatar van JohnWilliams
Iedereen blijft hier terugkomen, ik heb soms ook een pauze maar voor je het weet...ben ik er weer

avatar van JohnWilliams
Evil Eye is er ook alweer een tijd uit . Zorgde altijd voor leuke gesprekken.

All Seeing Fish
JohnWilliams schreef:
Evil Eye is er ook alweer een tijd uit . Zorgde altijd voor leuke gesprekken.


Die is van zijn anti Nintendo geloof afgestapt en heeft nu heel wat games in te halen, en dus geen tijd meer voor gamesmeter

avatar van JohnWilliams
All Seeing Fish schreef:
Die is van zijn anti Nintendo geloof afgestapt en heeft nu heel wat games in te halen, en dus geen tijd meer voor gamesmeter


!!

Oldschool Bob
I'm back guys, na een jaar sabbat en fun stuff ga ik terug het rustige leven in. Dus hierbij kan ik terug af en toe een gamepje spelen. Ben sowieso al hier niet meteen de meest actieve user, maar zal mijn best doen om eens wat meer boven water te komen. Cheers!

avatar van JustMike
Welkom terug


avatar van Grovonion
Yo! Welkom terug! Je avatar heeft in de tussentijd misschien wel al 3 keer met de knock-out mee gespeeld

avatar van JohnWilliams
Grovonion schreef:
Yo! Welkom terug! Je avatar heeft in de tussentijd misschien wel al 3 keer met de knock-out mee gespeeld


Haha! Inderdaad!

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Heyho, afgelopen maand wat afwezig geweest, grote zomerschoonmaak beetje uitgelopen op halve verbouwing. Nog een een beetje opknap werk en m'n nieuwe gamecave inrichten en ben weer volop van de partij...

avatar van Grovonion
Al dat werk en moeite gaat zich binnenkort lonen! Gamecave! enne.. welcome back!

avatar van JohnWilliams
Squall Lionheart schreef:
Heyho, afgelopen maand wat afwezig geweest, grote zomerschoonmaak beetje uitgelopen op halve verbouwing. Nog een een beetje opknap werk en m'n nieuwe gamecave inrichten en ben weer volop van de partij...


Gezellig man! We begonnen je al te missen.

avatar van threeohthree
Squall Lionheart schreef:
Heyho, afgelopen maand wat afwezig geweest, grote zomerschoonmaak beetje uitgelopen op halve verbouwing. Nog een een beetje opknap werk en m'n nieuwe gamecave inrichten en ben weer volop van de partij...


Something like this?

spelfreak
Verkeerde topic?

Even verplaatsen, Squall Lionheart, BVD!

avatar van DarthSolidKevin
Welkom terug Squall Lionheart! Je zult het niet geloven maar we hebben gewoon een GM-meeting datum.

avatar van Sinner
spelfreak schreef:
Verkeerde topic?

Even verplaatsen, Squall Lionheart, BVD!


Yep

avatar van WeZet
Wat is er eigenlijk met gamelord gebeurd? Ik kan altijd wel genieten van zijn enthousiaste reviews. Bijna elke game die ik bekijk heeft hij wel gespeeld

avatar van JohnWilliams
Ik zal proberen te blijven jongens, ik zal niet meer stiekem verdwijnen

avatar van Princess Piranha
Haha, rond de maand juli verschijn je hier vaak weer! Welkom terug

avatar van JohnWilliams
Het werkende leven zorgt soms inderdaad voor minder vrije tijd, ik zal GM in september proberen in 't oog te houden

avatar van Confusie
Ik was eventjes als vanouds aan den begaaierij.

En zoals het een goei zakske begaaierij betaamt.

Ben je dan een tijdje van de wereld.

Dus zo ook ik.

Maar hier ben ik weer, nuchter en wel.

Klaar om aan de slag te gaan.

En iets van het leven te maken.

avatar van Grovonion
Welom.

terug.

Confusie.

We hebben de lege regels tussenin in erg gemist.

avatar van Confusie
Is en blijft erg bepalend voor het aangezicht.

Zet net wat meer kracht bij in individuele voortschrijdingen.

Vind je niet.

avatar van Grovonion
Dat vind ik niet per se, maar ik heb er anderszijds ook geen problemen mee

avatar van Confusie
Dat is nog eens een lieve deugd die het vernemen waard mag heten.

avatar van jellecomicgek72
WeZet schreef:
Wat is er eigenlijk met gamelord gebeurd? Ik kan altijd wel genieten van zijn enthousiaste reviews. Bijna elke game die ik bekijk heeft hij wel gespeeld


Had laatst nog gereageerd op iets dat ik had gepost op facebook. Hij leeft dus nog wel

Gast
geplaatst: vandaag om 09:28 uur

geplaatst: vandaag om 09:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.