menu

De Site / Gebruikers / Afwezigheid

zoeken in:
Ik ben altijd een lid geweest die niet altijd actief is maar nu komt er weer een tijd aan waarin ik er zeer weinig tot niet ben.

Er zijn momenteel prive zaken die ontzettend veel aandacht nodig hebben. Ik heb op moment nog steeds geen werk (enkel vrijwilligerswerk en ik zoek nu al bijna 2 jaar betaaldwerk) en ik zit nu op het punt dat ik echt moet gaat beslissen wat ik wil. Mijn leven is een soort van stil komen te liggen ondanks dat ik toch dingen bleef doen en dat probeer ik nu weer opgang te krijgen. Maar dat betekent wel dat ik minder bezig moet zijn met internetten en gamen.

Succes met je privéleven en hopelijk zien we je (snel) weer terug!

Ik ken de frustratie. Zelf een jaar opzoek naar een bijbaan, maar kom ook nergens aan de bak. Kan mij goed voorstellen hoe je je voelt. Ik hoop dat je snel iets vindt wat je wilt en kan gaan doen. Wij wachten hier op je!

Veel succes ook van mij gewenst!

Veel succes en we kijken al uit naar je terugkeer op GM!

Begrijpelijk Vincentvalentine, ik ben zelf ook nog steeds druk zoekende naar werk.

Veel succes gewenst en dat we je snel terug mogen zien.

Succes met je zoektocht en wie weet tot snel!

Gebeurt er nog wat op dit forum eigenlijk? Het begint een beetje een dooie boel te worden heb ik het idee...

kiriyama
Dat is al een paar jaar zo.

Valt wel mee. We hebben zelfs met een groepje gebruikers een L4D2 multiplayer topic. We spelen bijna elke dinsdag wel een potje met elkaar.

En je kunt mij hier van tijd tot tijd nog immer rond zien dartelen.

solidKevin schreef:
Valt wel mee. We hebben zelfs met een groepje gebruikers een L4D2 multiplayer topic. We spelen bijna elke dinsdag wel een potje met elkaar.

Een groeiend groepje

jellecomicgek72 schreef:
Gebeurt er nog wat op dit forum eigenlijk? Het begint een beetje een dooie boel te worden heb ik het idee...

Het schiet niet op nee. GM is nooit echt populair geworden zoals Moviemeter. Ik bezoek de site nog wel regelmatig, maar meestal maar een paar minuten. Toch jammer. Misschien moeten er wat nieuwe topics komen? Ik zou zelf meer over retrogaming willen lezen. Verhalen over oude games, consoles, gamemomenten etc. Praten over de nieuwe Fifa of CoD boeit me niet zo heel veel.

Over films kan je denk ik ook véél langer praten dan over games. Daarbij komend is natuurlijk het feit dat er veel meer films zijn. Zelf ben ik ook meer van de films, maar de game-wereld heeft mij (tot grote spijt van mijn vrouw) ook altijd geïnteresseerd.

Met dank aan Ajax&Litmanen1 weer terug op Gamesmeter, begon de gezelligheid en KO's toch wel een beetje te missen. I'm BACK!

Welkom terug

"It's Alive!!!"

Welkom terug en hopelijk ben je dit keer weer wat langer terug!

Dankjewel Ajax! Welkom terug John, en nu écht blijven plakken, hè? : )

Ja hoor, ik blijf plakken!

Welcome Back!

Winkelwagentje (moderator)
He welcome back buddy!

Princess Piranha schreef:
Dankjewel Ajax! Welkom terug John, en nu écht blijven plakken, hè? : )

Ja toch. Ik dacht hem maar weer eens via MM aan te sporen terug te keren. Deze site heeft zijn vaste bezoekers wel nodig

Ik merk dat ik hier de laatste tijd weer steeds meer kom koekeloeren. Kan me nog goed herinneren dat ik de oprichting (via MovieMeter) mocht meemaken en één van de eerste leden was. Jaja, Half-Life toegevoegd. Dat waren mooie tijden, zeg ik nostalgisch met een glas rode wijn in de hand. 8 jaar geleden jongens...

Winkelwagentje (moderator)
Ha WeZet. Ik herken je nog wel uit de early days, al was ik zelf in het begin nog niet zo actief als nu. Je hebt wel een mooie toevoeging op je naam staan met Half-Life!

De eerste één á twee jaar was 't inderdaad wel een stukje drukker hier. Maar het is er nu niet minder om, ondanks dat we wel wat 'vaste gebruikers' zijn kwijtgeraakt onderweg. Met het huidige groepje vaste users is het ook reuze gezellig.

8 jaar alweer. Over twee jaar moeten we toch maar eens een feestje geven...

Winkelwagentje schreef:
8 jaar alweer. Over twee jaar moeten we toch maar eens een feestje geven...

Misschien dat we dan eindelijk eens een GamesMeter meeting kunnen bewerkstelligen.

Ik was er 8 jaar geleden niet, maar alsnog welkom terug

En dan kom ik ook wel op de meeting

Acht jaar geleden had ik ook een account, ik ben een tijdje terug weg geweest maar uit eindelijk weer teruggekomen

Acht jaar geleden had ik ook een account, ik was toen 7. Blij dat ik toen niet actief was

En welkom terug Wezet

solidKevin schreef:
(quote)

Misschien dat we dan eindelijk eens een GamesMeter meeting kunnen bewerkstelligen.

Dat zal een drukke boel worden .

Gast
geplaatst: vandaag om 13:58 uur

geplaatst: vandaag om 13:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.