menu

De Site / Gebruikers / Afwezigheid

zoeken in:
avatar van jellecomicgek72
Hij gamed volgens mij niet echt meer zei ie laatst tegen mij.

Pastichio Rocker
Iedereen gaat weg.

avatar van CarealotCarrot
...en er komt weer evenveel bij .

avatar van Grovonion
Ik blijf alvast, dus laat maar weten waar je iets post en eenzaam wordt van de weinige reacties, ik zal wel helpen met een of andere meer of vaak minder waardevolle repliek.

Pastichio Rocker
Waar is de 'like' button?

Pastichio Rocker
Beste mensen,

Aangezien ik eigenlijk al een lange tijd geen voldoening meer haal uit de site en gamen in het algemeen zie ik er geen heil meer in om nog langer een profiel te hebben hier.

Daarbij ben ik van mening dat mijn huidige gebruikersnaam nog steeds teveel negativiteit met zich meedraagt, iets wat jammer genoeg is overgewaaid van mijn roerige tijd bij MovieMeter. Het is een naam die bij een persoon hoort die al een tijdje niet meer bestaat.

Ik heb het gevoel dat ik mijn energie en tijd beter kan besteden en vooral dat ik tot een andere, oudere doelgroep behoor dan de gebruikers die hier nu actief zijn. Daarbij wil ik me ook meer focussen op mijn privéleven en hobby's: films, fotografie en muziek.

Het ga jullie goed en ik hoop dat de site in de toekomst wat drukker zal worden.

Gr, PR

avatar van Grovonion
Sorry om dit te lezen, PR, ikzelf trek me namelijk niks aan van wat iemand op andere sites of in het verleden in het algemeen al of niet heeft uitgespookt. Maar je zult er wel over hebben nagedacht, dus veel plezier verder in het leven met je andere hobbies.

avatar van Princess Piranha
Overgewaaid? Ik wist niet eens dat er wat had gespeeld op Moviemeter. Veel geluk gewenst met alles in ieder geval. (Weet niet of je dit nog leest though)

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Jammer, weer een leuke user pleite... Maar idd have phun irl!

avatar van Manny Calavera
Princess Piranha schreef:
Overgewaaid? Ik wist niet eens dat er wat had gespeeld op Moviemeter. Veel geluk gewenst met alles in ieder geval. (Weet niet of je dit nog leest though)


Hij heeft daar de nodige aanvaringen met de mods gehad en is uiteindelijk geband.

Maar wel jammer. Ik mocht PR wel als oudere gamer op GM. Zoveel vaste leden heeft GM al niet.

avatar van JustMike
Balen Weer iemand weg. Maar inderdaad veel plezier met wat je nu gaat doen! Hopelijk zien we je nog een keer terug

kiriyama
Soon...the site will be mine.


(afbeelding)

avatar van Shinobi
Jammer om te horen Pastichio Rocker, ik vond je bijdrages altijd wel leuk om te lezen.

Het gaat je goed.

avatar van Awake78
Erg zonde om inderdaad weer een oudere user weg te zien gaan kon zijn mening, gamevisie, discussies en persoon meestal wel waarderen.

Hopelijk bedenkt hij zich ooit nog en komt ie een keer terug onder een andere naam

Ook zonde dat we dan zijn reviews en dergelijke kwijt zijn. Hoe dan ook: veel geluk in je verdere leven

avatar van Grovonion
Zijn reviews blijven toch staan? Je bedoelt zijn stemmen, die zijn idd weg.

avatar van Awake78
O ja klopt idd gelukkig maar.

avatar van Vincentvalentine
Zonde dat er de laatste tijd weer een aantal leden verdwenen zijn.

avatar van JohnWilliams
Ik snap nooit waarom je je zou uitschrijven,blijf gewoon offline want wie weet krijg je weer eens zin om het forum te checken en dan kan je gewoon weer online komen. Uitschrijven vind ik altijd erg drastisch, maar dat mag iedereen natuurlijk zelf bepalen.

avatar van Starmaster501
Ben het eens met hierboven ^
Had zelf ook al eerder hier zo'n reactie geplaatst. Vind het maar niks, misschien een beetje een roep om aandacht zelfs.

avatar van krokus
Dinsdagmiddag gaat mijn laptop naar Betaware en moet ik wel 'afwezig' zijn.
Sterker nog: ik ben genoodzaakt mij 'uit te schrijven'.
Betaware gaat alles wissen en de zaak opnieuw installeren.
Voorbeeldje: hoogst ongewenste 'troep' breekt door van postvak ongewenst naar postvak in.
Vermoedelijke oorzaak: 4 accounts op buitenlandse sites, waarvan alleen Discogs echt nuttig was (in tegenstelling tot Jordy zijn sites, hebben die sites geen duidelijke uitschrijfprocedure).
Kan ik mij, nadat alles gewist is, onder dezelfde naam opnieuw inschrijven met behoud van stemmen?

Rolf

kiriyama
Maar waarom moet je je uitschrijven? je kan toch gewoon uitloggen en later weer inloggen?

avatar van wiiplayer
Inderdaad?

avatar van Manny Calavera
Je account op GM is er echt niet verantwoordelijk voor dat je computerproblemen hebt. Weet niet wie jou dat wijs heeft gemaakt, maar die persoon moet je hard uitlachen. Gewoon even uitloggen, je laptop laten maken en je weer inloggen.

avatar van BoordAppel
BoordAppel (moderator)
Ik kan je deactiveren en later weer activeren maar dat lijkt me inderdaad niet nodig. Gewoon uitloggen lijkt me voldoende.

avatar van krokus
Geachte medegebruikers, ik ben een computerleek en leefde zelf in de veronderstelling dat mijn account automatisch abrupt wordt beëindigd als echt alles gewist wordt. Ik ben van Valentijnsdag ´71 en heb dus geen onderwijs met computer genoten. In mijn soms nogal eens van baas wisselende beroepscarrière zoek ik het vooral in fabriekswerk en krijg daarin ook niet met computers te maken. Pas, naar boven afgerond, 4 jaar geleden kocht ik een laptop. Voorheen surfde ik wel eens in maatschappelijke gebruiksruimtes gratis of tegen betaling op het internet. Van alle kanten werd op me ingepraat een computer te kopen, maar ik hield het been stijf. Waarom zou ik? voor hetzelfde geld kon ik een degelijke fiets kopen en ik was - ben er niet echt happig op om mijn vaste lasten te verhogen. Op een gegeven moment introduceerde iemand mij tot MusicMeter, muziek is mijn hobby en het sociale aspect van de site sprak mij wel aan. Ondertussen heb ik een Account op alle sites van Jordy en houd mij nu vooral bezig met het toevoegen van boeken op BoekMeter. Gamen zit even in de rust, net als films kijken en wat er zich op de beeldbuis afspeelt kijk ik amper naar om (vervelende talkshows, films met onderbreking, ergerlijke reclame etc, voor het nieuws lees ik wel eens een krant).
Over gamen, in ´77 keek ik met grote ogen naar de Atari van mijn oom. Heb in ´94 ooit eens de Nintendo gekocht, kreeg je de eerste Mario en Duckhunt bij en er werden vecht - knokspellen gehuurd in de videotheek. Tussen ´96 en uiterlijk ´98 werd er in de gokhal heel wat geld in Virtua Fighter 2 gestopt, wat heb ik daar een lol om gehad. Eind 2004 lach ik in een deuk toen ik bij kameraden San Andreas zag en het zelf mocht proberen, begin 2005 kocht ik alleen daarom de PS2 en het spel San Andreas. Najaar 2008 kocht ik de PS3 om GTA IV. Voor de hobby later er nog eens een eenvoudige Xbox360 gekocht om meer 3rd person spellen te kunnen spelen. Als de PS4 ooit uitkomt, ga ik die vermoedelijk niet meer kopen. Ik heb alle tijd om GTA V in prijs te zien dalen, maar maak me a.u.b. wakker als Yakuza 5 wel in Europa verschijnt.
De 4 Engelstalige muziekaccounts waar ik mij inschreef brachten in de loop der tijd steeds meer ongewenste ´troep´ met zich mee. Ik heb mijn lesje geleerd, niet weer Engelse accounts en als de bank nog één keer op mij in denkt te moeten praten om mij tot internetbankieren te bewegen, zal ik toch eens het idee opperen van bank te veranderen (de acceptgiro is nog niet afgeschaft). Ik ga wel eens zien of ik via UPC een nieuw E-mail adres kan krijgen.

avatar van JohnWilliams
kiriyama schreef:
Maar waarom moet je je uitschrijven? je kan toch gewoon uitloggen en later weer inloggen?



avatar van Grovonion
krokus schreef:
Als de PS4 ooit uitkomt, ga ik die vermoedelijk niet meer kopen.
Tja, wie zal het weten? Wacht, even in mijn kristallen bol kijken, ja, hij komt en nog wel erg binnenkort. Ik voel dat hij wel eens 29 November zou kunnen uitkomen.

avatar van Manny Calavera
Waar is Leidenaar87 toch gebleven? Aparte gozer, maar zorgde wel altijd voor wat leven in de brouwerij hier.

spelfreak
Mag van mij weg blijven. Sorry, maar ik vond al zijn reacties maar dom en ergerend. Heel erg uitlokkend ook. Een beetje zoals Confusie, alleen dan 10x irritanter en minder grappig. Confusie kan nog wel eens goeie opmerkingen maken.

avatar van JohnWilliams
Gebruikers zoals Leidenaar87 en Evil Eye zorg(d)en altijd voor wat lol hier, gelukkig is meneer Oog er nog

Gast
geplaatst: vandaag om 10:27 uur

geplaatst: vandaag om 10:27 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.