menu

De Site / Gebruikers / Afwezigheid

zoeken in:
Ik weet niet of jullie het de laatste tijd hebben gemerkt, maar ik ben nauwelijks meer op de site gekomen. Dit komt door dat ik vanaf 5 december ben aangenomen tot de crew van www.gamingonly.nl en ik dus daar druk mee bezig ben. Ik hoop wat meer hier online te kunnen komen, maar met de aankomende release van onze nieuwe sites gaat dat er denk ik niet inzitten.

Gr.
Roy

Gefeliciteerd dat je in de crew mag gaan zitten Foetsj_NL!
Wij hopen (ik alvast) je binnenkort terug bij ons te mogen verwelkomen bij GamesMeter!
Good luck!

Ben jij toevallig junior daaro dan?

Klopt !

Dan moet jij vast Jeckyll NL zijn ?

Heb ook even een forumdipje gehad van een maand en 8 dagen. Zal weer wat vaker online komen.

Hey jongens, ik denk dat ik niet meer kom.

Wat is het probleem?

Judith schreef:
Hey jongens, ik denk dat ik niet meer kom.

Ga je verhuizen naar een ander land waar je geen computer hebt of zo?

Ik zal je missen.

Wat jammer Judith...

Ben even een paar daagjes met vrienden naar een bungalowpark in Weert, vrijdag ben ik er weer om samen met Louis de winnaars van de prijsvraag bekend te maken!

jaspertje3 schreef:
Ben even een paar daagjes met vrienden naar een bungalowpark in Weert, vrijdag ben ik er weer om samen met Louis de winnaars van de prijsvraag bekend te maken!

Oh, oké!
Veel plezier in Weert Jasper!

Veel plezier, Jasper.

Lol, daar werk ik

Misschien komen jullie elkaar wel tegen.

Lol, daar moet ik volgende week dacht ik ook schoonmaken
Of hebben we het hier niet over de Weerterbergen ?

Ik moet ook schoonmaken in Weert, maar niet op een bungalowpark

Grappig om te lezen dat er 3 mensen moeten werken daar.

Nu Jasper er even tussenuit is, kan ik zijn afwezigheid echt voelen, man!

Nu hij weg is is er - op één na - geen enkel spel (van mij) gecorrigeerd of doorgelaten.

Ik wil niet overkomen als een zeur, maar dat is gewoon iets wat me opviel, dus dacht ik "laat ik het hier maar 's melden."

Tsja, zo blijf je natuurlijk altijd wel eens iets hebben als iemand weg bent.

Als jij weg bent (voor een weekje of zo) dan denk ik ook wel dat ik jouw berichtjes mis en zeker jouw berichtjes op het knock-out topic en het 'goed en slecht' topic.

Jaaa Weerterbergen Niet zo'n goed park, maar wel heel goedkoop.

Welkom terug, Jasper.
JohnWilliams schreef:
Als jij weg bent (voor een weekje of zo) dan denk ik ook wel dat ik jouw berichtjes mis en zeker jouw berichtjes op het knock-out topic en het 'goed en slecht' topic.
Bedankt, man!

jaspertje3 schreef:
Jaaa Weerterbergen Niet zo'n goed park, maar wel heel goedkoop.

Was het wel de moeite waard?

kArIzMa_TuRk schreef:
Welkom terug, Jasper.
(quote)
Bedankt, man!

geen dank.

Chagrijnige bediening of heb je lekker kunnen schaatsen op de triplexplaten (uh.. ik bedoel de 'ijsbaan') ?

Ik ben maanden weggeweest door familieomstandigheden, waardoor mijn honger naar gamen helemaal weg was. ik ga werken mijn gameaddictie weer in topvorm te krijgen.

welkom terug Naomi, alles verder ok ?

Dank je. Om het even wat gedetailleerder te zeggen; bij mijn vader was er lymfeklierkanker geconstateerd (vandaar dat mijn gamehabit nogal een dieptepunt had bereikt), na maanden chemo's nu weer gezond en kankervrij. Dus verder alles weer ok, thanks for asking rpger .

Voor derest ook prima en ik ben weer hongerig naar games dus ben hier gewoo nweer dagelijks te vinden. Ik heb heel wat in te halen. Valkyria ipv Morrowind zie ik bij jou in je top 10, lijkt wel of ik jaren weggeweest ben .

Goed dat je terug bent. Ik zat vaak te denken waarom Naomi Watts niet meer zou op dagen, nu weet ik waarom. Goed dat je vader weer terug beter. Als je in de toekomst nog problemen mocht hebben kan ik daar over praten of met iemand anders als je dat wilt.

Gegroet Remytje86

P.S. nogmaal Welkom Terug.

Dank je wel, en zal ik zeker doen. Mooi aanbod ook, ook daar mijn oprechte bednakjes voor.

Gast
geplaatst: vandaag om 19:24 uur

geplaatst: vandaag om 19:24 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.