menu

De Site / Gebruikers / Afwezigheid

zoeken in:
avatar van Confusie
Soms heb je dat wel gewoon zo van ik althans hey man deze gasten pussy ga hier toch met mijn gezonde verstand niet blijven rondhangen.

Hier nog niet voorgekomen gelukkig.

Was er eventjes uit weer, heb je nauwelijks iets van gemerkt.

Zo stilletjes aan alweer klaar om in actie te komen.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Confusie schreef:


Zo stilletjes aan alweer klaar om in actie te komen.


Stilletjes welkom terug dan!

avatar van Confusie
Hier heeft men over het algemeen altijd wel kunnen copen met de ongebreidelde action sequence.

Mocht deze zich zo eens voordoen.

Verder weet je van mij gewoon altijd serious met de materie die hier centraal staat.

Ik leef dit allemaal echt.

Net als jullie.

avatar van Grovonion
I'm back! ... na een weekje vakantie zonder PC En dat ik jullie gemist heb...niet werkelijk, maar toch een beetje

avatar van Mithrandir
Toch weer even terugkeren naar Gamesmeter, al waren (en nog) de laatste drie maanden zeer hectisch en zwaar. Bij mijn oudjes gaat het z'n gangetje nu, help nog iedere dag voor zover het kan, alleen niet meer zoveel de laatste 2 maanden. Aangezien mijn hond in Juni 12 is geworden, zijn er half Juli 2 tumoren op de buik van mijn hond gevonden bij een routine onderzoek. Nu laatst vrijdag met spoed naar de dierenarts moeten gaan, waar nu blijkt dat de tumoren op haar baarmoeder beginnen aan te vreten. Voor nu heeft ze 2 spuiten gehad, waar ze flink van opgeknapt is en is ze gewoon vrolijk en pijnloos...al moet ik er wel rekening mee houden, dat het morgen maar kan ook over4/5 maanden het pijnlijke afscheid zal volgen...

Ben nu dus ook meer thuis voor mijn hond om flink even te verwennen en een waardig einde te geven. Dus nu ook voor afleiding de Playstation 4 weer opgepakt. Waarop ik nu Predator Hunting Grounds aan het gamen ben.

Heel veel sterkte

avatar van Confusie
Sommigen zij schreven in hun reactie aan mij ‘zucht’.

De emotie die zij op dat moment wensten te uiten.

Of ik daar eens even heel gauw mee op kon gaan houden.

Hadden er finaal tabak van echt genoeg gehad.

Konden het zo stilletjes aan niet langer verdragen.

En weer andere gasten die gingen dan bellen van waar bende.

Zonder mij echt stukken minder.

Vonden zij dan weer.

Dus ja verdeeldheid rond mij in de samenleving is er altijd wel geweest.

Die ophitsende heat van de congo bongo jungle beat die je al swingend trapsgewijs naar de bodem van de page doet trippelen.

Voor nu in ieder geval weer eventjes hier aanwezig.

avatar van legian
Confusie schreef:
Zonder mij echt stukken minder.

Ze zeggen altijd dat je niet weet wat je mist totdat je het niet meer hebt. Maar ja, dan moet je wel weten wat je niet meer hebt. Nu weet ik het weer.

avatar van Confusie
Als je mensen kan vermaken zijn ze je doorgaans dankbaar en vinden ze je aardig.

Om nog maar te zwijgen over de dames.

Ik ben wel wat iemand zoekt in iemand over het algemeen.

Voldoe wel aan die gestandaardiseerde criteria die men dan opsomt.

Zie zo’n programma als First Dates.

Zul je iemand als ik niet aan zien schuiven.

Altijd maar weer net dat stukje aantrekkingskracht dat dan ontbreekt.

Zul je bij mij geen last van ondervinden.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Hallo allemaal,

Ik hang de controllers in ieder geval voor nu aan de wilgen. In het kader van een dopamine detox

Ik zit af en toe wat slecht qua vermoeidheid en blij zijn de laatste tijd (bij vlagen de laatste jaren) en heb wel een vrij druk leven met drie kleine kids en een vrij drukke baan als beleidsadviseur. Ben naar zowel mijn gezin als mijn werk verplicht om wel een zo goed mogelijke versie van mezelf te zijn.

Gamen en ook gamesmeter zijn een mooie vorm van escapisme, maar vreten ook onevenredig veel onnodige aandacht. Ik denk dat ik zonder die beiden wellicht wat meer aandacht, focus en plezier uit werk en gezin kan halen, de dingen, met alle respect, die er echt toe doen

Ik ga het iig meemaken, leg bij deze ook mijn mod/crew taken neer..@ WW of Squall, het staat jullie vrij die rechten bij mijn profiel te verwijderen!

Ga me niet uitschrijven en wip af en toe wel langs hoor. En wellicht voegt het droppen van deze hobby wel niks toe en ben ik binnenkort weer helemaal terug.

Waarom deze vrij rigoureuze keuze en niet om gewoon minder te gamen? Dat heeft met mijn verslavingsgevoeligheid te maken. Net als bv Grovonion neem ik mezelf al in bescherming door bepaalde games gewoon niet aan te raken (Hearthstone bv). Ik ben heel slecht in doseren en snel ergens van bezeten. Sad but true!

Nou, ik ga op "plaatsen" drukken en dan op uitloggen. Ik kom snel weer es buurten!

Groetjes,
Centurion

avatar van mrdig
Ik begrijp het heel goed centurion81, hopelijk breng je zo het een en ander meer in balans. Dank voor alle mod en crew werkzaamheden! Ongelofelijk veel werk heb je volgens mij verricht.

Uiteraard hoop ik wel dat je af en toe nog es komt buurten. Tijd zal het leren.

avatar van Manny Calavera
Ik ga je hier missen kerel, gelukkig zien we je nog verschijnen. Hoop dat je voor jezelf rust en regelmaat gaat vinden.

Veel dank voor alles wat je voor deze site hebt gedaan!

avatar van Princess Piranha
Heel goed dat je zo op jezelf past! Hopelijk krijg je snel een betere energiebalans en zit je beter in je vel. Take care!

avatar van Confusie
Rustig aan gap.

avatar van -marco-
Dappere move en hoop dat het je veel goeds brengt!!
Dank voor je inzet op de site en vooral de gezelligheid
Ga je goed!

avatar van Confusie
Toch wel een van de grootste gemissen die deze site te verduren kan krijgen dus hopelijk valt het uiteindelijk mee.

avatar van Manny Calavera
Centurion is een trouwe. Ik zie hem wel weer terugkeren. Het gamen kun je over een paar maanden als je weer in rustiger vaarwater zit vast weer oppakken hopelijk.

avatar van Confusie
Ownt deze site zowat zou niet weten hoe het nu nog verder moet.

avatar van Eraser2
Succes met alles! Af en toe gamen op een lager pitje zetten is niet verkeerd denk ik.

avatar van -marco-
Ik heb een periode (3 maanden) zonder smartphone geleefd. Ook een aanrader in de hectische tijd.
Gemis voor mij waren met name twee praktische zaken als what’s app en maps. Hetgeen natuurlijk ook te ondervangen is.

Die drie maanden heeft me een hoop opgeleverd mbt bewustwording

avatar van Confusie
centurion81

Hoe gaat het nou met je.

Wanneer kom je weer terug.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Heujjj, ja gaat goed eigenlijk! Me-time aan het invullen met vooral weer es een film kijken en een boek lezen, ook leuk!

avatar van Confusie
Lekker bezig kul.

avatar van Manny Calavera
centurion81 schreef:
Heujjj, ja gaat goed eigenlijk! Me-time aan het invullen met vooral weer es een film kijken en een boek lezen, ook leuk!


Met een comeback op Gamesmeter

avatar van WeZet
Laatste jaren niet echt gegamed. Mijn aandachtspanne is een stuk korter dan het ooit geweest is. Ik merk het zowel bij games als films en boeken. Het zal vast niet zo zijn dat het aanbod vandaag de dag van mindere kwaliteit is of minder innovatie presenteert, maar eerder te maken hebben met het ouder worden en het meeste toch al in één of andere vorm meegemaakt te hebben. De tand des tijds. Echter merk ik de laatste jaren, waarin ik dus weinig interesse in games had (kocht wel trouw de Gameplay om op de hoogte te blijven), dat er toch een zekere hang naar games blijft. Maar dan niet zozeer om de games zelf, eerder het verdrinken in nostalgie. Games zijn ankerpunten in mijn herinneringen. Ik besefte mij dat ik maar al te graag weer eens in de wereld van Alan Wake duik (American Nightmare zojuist voltooid, en Alan Wake 2 schijnt volgend jaar uit te komen!), het treintje door the Black Mesa Research Facility (Half-Life) weer eens wil nemen en wat mooie parken in Rollercoaster Tycoon uit de grond wil stampen.

En dan is er natuurlijk de cyberpunk wereld van Deus Ex. Waar die recente Cyberpunk nooit aan zal kunnen tippen als ik de reviews moet geloven. Vorig jaar -één van de weinige games die ik heb gespeeld- het origineel uit 2000 met wat mods weer gespeeld. Met een goed glas wijn op winteravonden een magische ervaring. Net zo magisch als vroeger, en dat is bijzonder te noemen. Zojuist Human Revolution weer geïnstalleerd. Een warm bad wacht mij.

avatar van Manny Calavera
Welkom terug!

Plaats maar je verhalen bij de oude games, vind ik leuk. Ook ik zou wel weer Rollercoaster Tycoon willen spelen, daar heb ik pas een miljoen uur inzitten voor mijn gevoel,

avatar van Vincentvalentine
Ik ben heel lang inactief geweest. De laatste tijd ben ik weer steeds meer single player games aan spelen. Vooral voor de Switch dus ik ga proberen hier ook weer actiever te zijn.


avatar van Princess Piranha
Heey gezellig, welkom terug!

avatar van Grovonion
Tof dat je terug wat actiever aanwezig gaat zijn!

Gast
geplaatst: vandaag om 08:53 uur

geplaatst: vandaag om 08:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.