menu

De Site / Gebruikers / Afwezigheid

zoeken in:
Soms heb je dat wel gewoon zo van ik althans hey man deze gasten pussy ga hier toch met mijn gezonde verstand niet blijven rondhangen.

Hier nog niet voorgekomen gelukkig.

Was er eventjes uit weer, heb je nauwelijks iets van gemerkt.

Zo stilletjes aan alweer klaar om in actie te komen.

centurion81 (moderator)
Confusie schreef:

Zo stilletjes aan alweer klaar om in actie te komen.

Stilletjes welkom terug dan!

Hier heeft men over het algemeen altijd wel kunnen copen met de ongebreidelde action sequence.

Mocht deze zich zo eens voordoen.

Verder weet je van mij gewoon altijd serious met de materie die hier centraal staat.

Ik leef dit allemaal echt.

Net als jullie.

I'm back! ... na een weekje vakantie zonder PC En dat ik jullie gemist heb...niet werkelijk, maar toch een beetje

Toch weer even terugkeren naar Gamesmeter, al waren (en nog) de laatste drie maanden zeer hectisch en zwaar. Bij mijn oudjes gaat het z'n gangetje nu, help nog iedere dag voor zover het kan, alleen niet meer zoveel de laatste 2 maanden. Aangezien mijn hond in Juni 12 is geworden, zijn er half Juli 2 tumoren op de buik van mijn hond gevonden bij een routine onderzoek. Nu laatst vrijdag met spoed naar de dierenarts moeten gaan, waar nu blijkt dat de tumoren op haar baarmoeder beginnen aan te vreten. Voor nu heeft ze 2 spuiten gehad, waar ze flink van opgeknapt is en is ze gewoon vrolijk en pijnloos...al moet ik er wel rekening mee houden, dat het morgen maar kan ook over4/5 maanden het pijnlijke afscheid zal volgen...

Ben nu dus ook meer thuis voor mijn hond om flink even te verwennen en een waardig einde te geven. Dus nu ook voor afleiding de Playstation 4 weer opgepakt. Waarop ik nu Predator Hunting Grounds aan het gamen ben.

Heel veel sterkte

Gast
geplaatst: vandaag om 12:48 uur

geplaatst: vandaag om 12:48 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.