menu

De Site / Gebruikers / Feestdagen!

zoeken in:
avatar van Hadouken
Zoals ieder jaar met een groep van 25/30 man zuipen en feesten vanaf een uur of 3 's middags tot een uur of 7 's morgens. Dat is de planning in elk geval, en meteen de reden dat 1 januari mijn minst favoriete dag van het jaar is

avatar van Princess Piranha
Gewoon lekker gezellig met de familie thuis eten, sjoelen, oliebollen eten en daarna met de straat vuurwerk afsteken en bekijken Ouderwetsch gezellig!

Dr. Salvador
Lekker horrorgames in het donker spelen! .

Ouderwets gezellig!

avatar van jellecomicgek72
Met oud en nieuw? Beetje vuurwerk afsteken. 1 slok champagne drinken en daarna bier drinken omdat ik champagne niet te zuipen vind. Effe kijken of Youp van het Hek op tv is en keihard lachen. En Modern Warfare 2 spelen natuurlijk. Dat was het wel.

gamelord
Ik ga morgen lekker oud & nieuw vieren met 6 vrienden...bier sterke drank en weed zal van de partij zijn. Mijn vriendin is er niet bij, ze gaat tot zaterdag naar haar moeder toe ..zie haar zondag weer.
Dus morgen ga ik lekker ouderwets op keiharde Hardcore (cd/dvd) bonkend het nieuwejaar ingaan. Een partij gaar zullen we wel worden..en hadouken gelijk heb je..word je wakker ga je de eerste dag van het nieuwe jaar een beetje gaar wezen te zijn hehe!!

Dat is balen dat je vriendin morgen niet erbij kan zijn Roger!
Maar ja, je kan het best nog gezellig maken volgens mij, als ik het zo hoor!
Ik ga het rustig aan doen, samen met mijn vriendin. Genieten van de laatste uren van het oude jaar. Ik weet niet of ik morgen GamesMeter zal bezoeken of niet.
Dus ik doe dit beter nu maar alvast: gelukkig nieuwjaar iedereen!

avatar van Hadouken
@gamelord

Een béétje gaar? Aan de ene kant ben ik altijd blij dat ik in m'n nest wakker wordt in plaats van het ziekenhuis, maar aan de andere kant wil ik het liefst doorslapen tot 2 januari om de kater te ontwijken

Snap trouwens echt niet waarom mensen op oudejaarsavond gaan gamen, maar dat zal wel aan mij liggen.

avatar van Princess Piranha
Hey kan best leuk zijn hoor... Mario Party 2 met z'n alle spelen! Yeeey! XD

avatar van Hadouken
Ja een partygame kan ik nog inkomen inderdaad, maar:

Dr. Salvador schreef:
Lekker horrorgames in het donker spelen! .


Als een kluizenaar in het donker zitten kan altijd nog. Waarom zou je dat willen als de rest van het land feest viert?

Dr. Salvador
Misschien omdat het leuk is.....

En het was ook meer als een grapje bedoeld

avatar van jellecomicgek72
Tja Gamen met oud en nieuw doe ikzelf ook. (Modern Warfare 2, kan er maar niet mee stoppen) Maar zuipen hoort natuurlijk ook bij oud en nieuw en natuurlijk cabaret op tv kijken.

avatar van Squall Lionheart
Squall Lionheart (moderator)
Alvast een gelukkig, gezond en gamerijk 2010 iedereen!

(afbeelding)

avatar van Bahamut Zero
jellecomicgek72 schreef:
Tja Gamen met oud en nieuw doe ikzelf ook. (Modern Warfare 2, kan er maar niet mee stoppen) Maar zuipen hoort natuurlijk ook bij oud en nieuw en natuurlijk cabaret op tv kijken.


Alcohol en Call of Duty. 1 combinatie die bij mij nooit samen kan gaan

Ben een tijdje niet actief geweest op GM maar ik wens iedereen van dit forum een gelukkig en gezond 2010!!!


(afbeelding)

avatar van jaspertje3
Allemaal een geweldig 2010!
Tot volgend jaar!!

avatar van ps3me
Iedereen alvast een gezond en gelukkig 2010

avatar van jellecomicgek72
Gelukkig Nieuw Jaar iedereen. Beste wensen allemaal!



(afbeelding)

avatar van DES-Niels
Gelukkig nieuwjaar mensen!!!

avatar van Hadouken
Ben netr huis... iedereen een gelukkig niuew jaar en zo en nu de kater lekker laten uitslapen

284
Beste wensen allemaal.......


(afbeelding)

avatar van DarthSolidKevin
Nog de beste wensen iedereen!

avatar van paulisdik
Gelukkig nieuwjaar!

avatar van Shinobi
Iedereen van GamesMeter de beste wensen en dat 2010 een goed gamesjaar mag worden.

avatar van Naomi Watts
Een gezond en voorspoedig 2010 allemaal.

gamelord
De beste wensen voor 2010 iedereen en veel geluk in dit jaar!!

avatar van ReMyTje86
Ik wens iedereen op gamesmeter een goed game jaar 2010 toegewenst

avatar van jellecomicgek72
Hadouken schreef:
Ben netr huis... iedereen een gelukkig niuew jaar en zo en nu de kater lekker laten uitslapen



Zo te horen ben je aardig eraan geweest gisteren.

avatar van Brains
Gelukkig nieuwjaar iedereen en veel gameplezier!

Dr. Salvador
Gelukkig Nieuwjaar iedereen, en iedereen veel plezier, en geluk in het nieuwe jaar! .

avatar van Starmaster501
Voor mij was het zeker feest! Ik heb 31 Dec de pasfoto van mijn ex aan een vuurpijl gebonden en de lucht in geschoten
Gelukkig nieuwjaar iedereen!

Game_Kaza
Gelukkig nieuwjaar en de allerbeste wensen!

Gast
geplaatst: vandaag om 20:00 uur

geplaatst: vandaag om 20:00 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.