menu

De Site / Gebruikers / Feestdagen!

zoeken in:
Ik wens iedereen alvast....Een heel vrolijk Pasen!

(afbeelding)

Met veel lekkere paaseitjes! (wel melk natuurlijk )

Puur natuurlijk

De tijd van vrolijke kleren en lekker veel chocola Yum yum ^^

Zalig Pasen iedereen!

Vrolijk pasen iedereen!!

vrolijk pasen:

(afbeelding)

riczz
vrolijk pasen! ondanks dat het net afgelopen is

Bijna Koninginnedag! Gaan jullie het vieren?

Ik ga zelf dit jaar naar Arnhem, nog nooit geweest op die dag... dus ben heel benieuwd! Mijn zus zei dat het een soort van Arnhemse Zomerfeesten was, dus dat zit wel snor denk ik!

BoordAppel (moderator)
Ik ga morgen in Eindhoven een feestje vieren. Gelukkig wordt het mooi weer want als al die duizenden mensen naar binnen zouden moeten is er niet genoeg ruimte.

Verdurie, moet ik werken morgen van 13:15 tot 18:30.... Maar daarna inderdaad naar Arnhem!
Waarschijnlijk sta ik op 't pleintje bij de Intertoys. (Jansplein dacht ik)

gamelord
Je bent niet de enigste die moet werken voor de intertoys Jaspertje3, mijn broertje moet ook voor hen werken morgen...
Veel plezier als je vrij hebt Jasper!!

riczz
fijne koningedag allemaal !

Niet voor de inwoners in Apeldoorn. Wat een idioot zeg

Slaat weer nergens op die sukkel verpest het voor iedereen. Ik heb het te doen met de nabestaanden dat vind erg.

Treurige zaak inderdaad.

gamelord
triest om te horen dat er onder de slachtoffers drie kinderen zijn en meen gehoord te hebben een zwangere vrouw ....erg triest zeg, ook erg voor de omstanders die het gezien hebben en er boven op stonden!

Hopelijk overleeft hij het en krijgt hij een celstraf van over de 40 jaar!

Maar dit is Nederland dus ze zullen wel zeggen: Foei Foei, 2 jaar cel.

BoordAppel (moderator)
Als je zoiets gedaan hebt kan je in Nederland ook gewoon levenslang krijgen hoor. Maar het is allemaal niet meer nodig, de dader is al dood.

Oh ja dat voorval.... één man verpest het voor al die andere...

vrij ernstig, maar goed er gebeuren wel ergere dingen. Alleen omdat dit met koninginnedag was en omdat de koningin zelf erbij was word het ineens verschrikkelijk gevonden... neemt niet weg dat het uiteraard inderdaad een treurige zaak is natuurlijk

Bart Tönjann schreef:
Oh ja dat voorval.... één man verpest het voor al die andere...

vrij ernstig, maar goed er gebeuren wel ergere dingen. Alleen omdat dit met koninginnedag was en omdat de koningin zelf erbij was word het ineens verschrikkelijk gevonden... neemt niet weg dat het uiteraard inderdaad een treurige zaak is natuurlijk

Jep, Anders was er weer niet zo'n hele heisa op het nieuws.

joeri592
wat ben ik blij dat ik er niet bij was, anders had ik een trauma gehad...

BoordAppel schreef:
Als je zoiets gedaan hebt kan je in Nederland ook gewoon levenslang krijgen hoor. Maar het is allemaal niet meer nodig, de dader is al dood.

Inderdaad, hij was nummer 7 als ik me niet vergis.
Momenteel ligt er geloof ik nog 1 zwaargewonde in het ziekenhuis.

284
Fijne dagen allemaal.

(afbeelding)

Leuk plaatje, ja fijne feestdagen!

Winkelwagentje (moderator)
Alvast prettige feestdagen allemaal!

(afbeelding)

Mooie plaatje

Fijn kerstfeest gewenst allemaal!

Ben nu nog wat moe van het overheerlijke eten. Onverdiende zaligheden zullen we maar zeggen.

Yo yooow, wat gaat iedereen doen met Oud en Nieuw?!?! Vet feesten en keihard zuipen of gezellig hoorspelen doen met de familie?

Ik ga met mijn vriendin naar de Panama in Amsterdam. Hadden eens geen zin om bij vrienden thuis te vieren (hoewel het daar ook altijd wel losgaat, eerst was er op een haar na een Lawinepijl in huis afgegaan. Was nog bij mij thuis ook ).

Dit jaar houden we het burgerlijk. Nou ja tussen aanhalingstekens dan maar Er zijn teveel feestdagen in december.

Officieel 4 maar toch? (nou ja, eigenlijk iedere dag dat ik MW2 speel is een feestdag )

Gast
geplaatst: vandaag om 10:23 uur

geplaatst: vandaag om 10:23 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.