De Site / Gebruikers / Feestdagen!
zoeken in:
0
geplaatst: 1 mei 2008, 01:42 uur
jaspertje3 schreef:
Iedereen een hele fijne koninginnedag!
Wie gaat er nog naar de stad of wat anders leuks doen? Ik ga vandaag met vrienden richting Arnhem als het met de drukte een beetje te doen is. Gisteren in ieder geval een goede start gehad met de KoninginneNach. Echt vet wezen stappen in de Time-Out in Gemert. En ben ook nog op de foto geweest met m'n favoriete hardstyle DJ uit Italië, Danielle Mondello! Was een perfect avondje, en gelukkig was ik niet de Bob
Iedereen een hele fijne koninginnedag!
Wie gaat er nog naar de stad of wat anders leuks doen? Ik ga vandaag met vrienden richting Arnhem als het met de drukte een beetje te doen is. Gisteren in ieder geval een goede start gehad met de KoninginneNach. Echt vet wezen stappen in de Time-Out in Gemert. En ben ook nog op de foto geweest met m'n favoriete hardstyle DJ uit Italië, Danielle Mondello! Was een perfect avondje, en gelukkig was ik niet de Bob

Grappig, ik was gister en vandaag de hele dag in Arnhem. Ben net een kwartiertje thuis. Geen voeten meer over, maar het was erg gezellig en er was veel bier

0
geplaatst: 1 mei 2008, 13:35 uur
Tha)Sven schreef:
Ik was gisteren ook in de Time-out
Was inderdaad erg leuk en gezellig
Ik was gisteren ook in de Time-out

Was inderdaad erg leuk en gezellig
Ik vond het echt helemaal te gek! We zijn binnen gekomen in de Hollandzaal bij D-Block Vs. S-te-Fan, waarna we ook bij de complete set van Showtek zijn geweest. Om 3 uur was het natuurlijk tijd voor Danielle Mondello, ook de hele set meegemaakt. Tijdens de set van Vortex zijn we weer richting huis gegaan. Ben ook nog paar keer op de foto gegaan, zal ze wel eens uploaden, misschien herken je me wel

Ajax&Litmanen1 schreef:
Grappig, ik was gister en vandaag de hele dag in Arnhem. Ben net een kwartiertje thuis. Geen voeten meer over, maar het was erg gezellig en er was veel bier
(quote)

Ik vond Arnhem wel erg geslaagd! Het was wel redelijk druk, maar niet té druk. Op de Korenmarkt moet je eigenlijk sowieso niet komen, da's echt niet te doen. We zijn voornamelijk op het Jansplein geweest, vlakbij de Intertoys (in dat filiaal heb ik 2,5 jaar gewerkt). Was lekker relaxt sfeertje en niet zo heel erg druk. En het grootste voordeel, het was de hele dag droog

0
geplaatst: 1 mei 2008, 14:22 uur
Ik heb ook op het Jansplein gelopen, maar dat vond ik wat saai. Grotendeels het Kerkplein bezicht..totdat Partyquad kwam dan, toen gingen we vuurwerk kijken.
Die Intertoys ken ik wel ja, kort terug Rollercoaster Tycoon nog gekocht voor 4,95
Die Intertoys ken ik wel ja, kort terug Rollercoaster Tycoon nog gekocht voor 4,95

0
geplaatst: 1 mei 2008, 14:26 uur
Partysquad heb ik zo'n 20 minuutjes gezien, dat vond ik dan weer helemaal niks. Ik vond het eigenlijk maar een hoop geschreeuw
Vuurwerk tijdens Partysquad vanaf Eusebius kerkplein bekeken, maar voor zover ik kon beoordelen stelde het niet erg veel voor of niet?

0
geplaatst: 1 mei 2008, 15:13 uur
Het vuurwerk was best geinig, was ik ieder geval bij Partysquad weg hehe
Vuurwerk was wel oke....vonden ook de paar duizend andere mensen op de kade
Vuurwerk was wel oke....vonden ook de paar duizend andere mensen op de kade

0
geplaatst: 1 mei 2008, 17:29 uur
jaspertje3 schreef:
Ik vond het echt helemaal te gek! We zijn binnen gekomen in de Hollandzaal bij D-Block Vs. S-te-Fan, waarna we ook bij de complete set van Showtek zijn geweest. Om 3 uur was het natuurlijk tijd voor Danielle Mondello, ook de hele set meegemaakt. Tijdens de set van Vortex zijn we weer richting huis gegaan. Ben ook nog paar keer op de foto gegaan, zal ze wel eens uploaden, misschien herken je me wel

Showtek was helemaal geweldig

0
BoordAppel (moderator)
geplaatst: 1 mei 2008, 23:56 uur
Koninginnedag in Eindhoven, altijd leuk. Vooral als er niets te doen is zoals gisteren. Vandaag een beetje in Den Bosch staan kuieren. Ook altijd leuk, vooral als het niet regent. En nu is het tijd om te gaan slapen.
0
geplaatst: 2 mei 2008, 12:45 uur
Om deze feestdagen goed af te sluiten ga ik morgen naar Fantasyland Outdoor Festival in Nijmegen! DJ's zoals Showtek, Luna, Darkraver, Buzz Fuzz, en op het laatst helemaal los op Partyraiser 

0
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 27 december 2008, 00:19 uur
Beetje aan de late kant, maar alsnog: Prettige feestdagen iedereen!

0
geplaatst: 27 december 2008, 05:35 uur
Bedankt squall
Ik wens iedereen nog fijne kerstdagen, laat ik het zo zeggen ik hoop dat jullie allemaal fijne kerst dagen hebben gehad ik wel.
Ik wens iedereen nog fijne kerstdagen, laat ik het zo zeggen ik hoop dat jullie allemaal fijne kerst dagen hebben gehad ik wel.
0
geplaatst: 29 december 2008, 20:48 uur
Iedereen alvast een goede jaarwisseling en een super 2009 !!
En allemaal braaf gamen, in je pyama, naast de kerstboom

En allemaal braaf gamen, in je pyama, naast de kerstboom

0
Winkelwagentje (moderator)
geplaatst: 31 december 2008, 17:13 uur
Namens mij alvast het allerbeste voor 2009! Maak er een mooie avond van! 
En laten we hopen dat we komend jaar weer veel nieuwe actieve leden mogen verwelkomen!

En laten we hopen dat we komend jaar weer veel nieuwe actieve leden mogen verwelkomen!

0
geplaatst: 31 december 2008, 21:27 uur
In De Site > Gebruikers > Ik heb iets mee te delen!:
Aha, ik ga bijna weg naar buiten om wat vuurwerk af te steken, dus ik ga iedereen hier alvast een gelukkige nieuwjaar wensen!
Aha, ik ga bijna weg naar buiten om wat vuurwerk af te steken, dus ik ga iedereen hier alvast een gelukkige nieuwjaar wensen!

0
geplaatst: 31 december 2008, 22:47 uur
Iedereen alvast een goede jaarwisseling een en gelukkig nieuwjaar...
En geen dingen doen dat ik nooit zou doen
En geen dingen doen dat ik nooit zou doen

0
Taken
geplaatst: 1 januari 2009, 12:38 uur
Ik wil iedereen een gelukkig nieuw jaar wensen.
Gelukkig en goed nieuw jaar allemaal
Gelukkig en goed nieuw jaar allemaal

0
Squall Lionheart (moderator)
geplaatst: 1 januari 2009, 17:30 uur
Gelukkig nieuwjaar iedereen en een chill 2009!

0
geplaatst: 2 januari 2009, 13:09 uur
Namens mij ook nog een gelukkig nieuwjaar 
Dankzij mijn overburen was ik bijna geraakt door een vuurpijl! .__. Dat ding schoot de lucht in, maar viel toen weer naar beneden en landde op onze oprit. Iedereen maken dat 'ie weg kwam dus!! Gelukkig heb ik het overleefd en kan gewoon lekker gamen!
Ik zou straks nog even een foto posten van onze kerststal, haha XD

Dankzij mijn overburen was ik bijna geraakt door een vuurpijl! .__. Dat ding schoot de lucht in, maar viel toen weer naar beneden en landde op onze oprit. Iedereen maken dat 'ie weg kwam dus!! Gelukkig heb ik het overleefd en kan gewoon lekker gamen!

Ik zou straks nog even een foto posten van onze kerststal, haha XD
0
geplaatst: 4 januari 2009, 10:26 uur
Misschien een beetje laat maar rond de nieuwjaartijd ben ik nooit zoveel online......
Een heel goed 2009 voor iedereen!
Een heel goed 2009 voor iedereen!

* denotes required fields.