menu

De Site / Gebruikers / Feestdagen!

zoeken in:
Het is weer zo ver, de feestdagen zijn begonnen!
December is toch echt de absolute feestmaand met sinterklaas en de kerst en oud en nieuw! Daarom dacht ik waar doen jullie aan?

Ik doe niet aan Sinterklaas maar wel aan kerst dus misschien vraag ik een leuke Game...Vragen jullie ook een Game voor kerstmis? Ik hoor het nog wel via dit topic van jullie.

Alvast een héél goed en vooral gezond 2008 gewenst voor jullie allemaal!!!

Half-life: The Orange Box voor Ps3 heb ik gevraagd

Wij hebben deze kerst volgens mij alleen crappy surprise.
Ik had anders wel een PS 2 gevraagd (ik wil ontzettend graag de grote krakers van de PS 2 nog spelen)

PS2 is wel verminderd in €'s dus het zou een leuk verjaardagscadeautje kunnen worden alleen wat mij betreft denk ik nog wat duur (denk niet dat mijn ouders me dat geven) maar misschien wel als een paar opa's en oma's wat geld bij elkaar leggen. Wat is een crappy surprise als ik vragen mag.

JohnWilliams schreef:
Wat is een crappy surprise als ik vragen mag.

Klinkt als het maken en ontvangen van een kartonnen prul en vervolgens je fake smile opzetten terwijl je veel liever die leuke game had gekregen

Jij hebt het wel vaker meegemaakt
Ik ga de PS2 binnenkort wel halen, dat geld verdien ik makkelijk in 1 week. Money is no problem

Hadouken schreef:

Klinkt als het maken en ontvangen van een kartonnen prul en vervolgens je fake smile opzetten terwijl je veel liever die leuke game had gekregen

Oh, ja nu weet ik wel wat je bedoelt...

Alweer kerstmis achter de rug en binnenkort alweer nieuwjaar, het gaat toch snel!
Onlangs mijn PlayStation 3 afbetaald en nu maar weer beginnen sparen voor een Xbox 360 Elite...

Het is nog niet voorbij hoor, er is nog een 2e kerstdag.

Da's waar.

BoordAppel (moderator)
Allemaal een gelukkig nieuwjaar! Heeft iedereen wel goed opgelet met vuurwerk? Gamen met wat minder vingers gaat vrij lastig.

Dat lijkt me ook erg lastig, ik ben géén vingers kwijt geraakt hoor.
Bovendien heb ik géén vuurwerk af gestoken dit jaar, ik koop daar liever Filmmuziekscore's van of een leuke Game. Dit jaar heb ik gekozen voor het kopen van Filmmuziek (3 Score's).

Ik hoop dat niet iemand van Gamesmeter zijn vingers is verloren of nog erger...een oog... Maar daar ga ik niet vanuit want jullie zijn allemaal wel voorzichtig geweest...toch...

Ik heb dit jaar het vuurwerk wel in m'n handen gehouden, gelukkig waren het sterretjes! Voor mij verder ook geen vuurwerk, ik kijk liever met een pilsje in de hand.

Beste wensen iedereen!

Leuk dat vuurwerk, maar door de dichte mist hadden we ongeveer 3 meter zicht haha
Gelukkig hadden we geen vuurpijlen, dat was echt nutteloos geweest gister

Iedereen een goed 2008!

In Overigen > Algemeen > Jaarwisseling:

Wat hebben jullie allemaal gedaan tijdens de jaarwisseling? Veel vuurwerk afgestoken, lekker gefeest of gezellig samen wat met vrienden gedaan?

Ik heb eerst de oudejaarsconference van Guido Weyers gekeken, die ik eigenlijk niet zo goed vond. Daarna Jan Jaap van der Wal gekeken en dat vond ik echt brilliant. Fantastische show. Daarna ben nog even lekker uitgeweest samen met wat vrienden.

Dat van die mist hoorde ik inderdaad, gelukkig hadden wij daar nog géén last van hier. Ik vind het wel sneu voor al die mensen daar, ze konden niet echt genieten van het sier vuurwerk, maar ondanks dat weet ik zeker dat je misschien wel plezier hebt gehad...oliebollen en misschien nog een leuk spel gedaan.

Wij hebben thuis het spel: Triviant gedaan, was alweer een tijdje geleden dus mijn hersenen moesten wel even opgeborreld worden.

Met een grote groep gewoon zooi ingeslagen en bij iemand thuis gezeten de hele avond/nacht. Was erg leuk! Niet zoveel vuurwerk afgestoken dit jaar.

Helaas ben ik nu een beetje ziek en kan ik niet naar de Postcode Loterijshow, want die is namelijk nu live op tv in ons dorp
Misschien ben ik straks wel miljonair

Oeh, spannend zeg .

Wij (broertjes, zusjes en ik) hebben met zijn allen lekker in mijn vaders werkplaats gesingstard . Gelukkig heeft mijn vader een vrijstaand huis . Daarna nog oliebollen gegeten en toen vuurwerk kijken. Mijn vader had zoals gewoonlijk weer een heleboel ingeslagen, dus dat was wel leuk .

Het was echt niet leuk dat ik geen vuurwerk kon zien inderdaad. Ik wens iedereen hier op gamesmeter een heel erg fijn 2008.

Gelukkig viel de 4 miljoen niet bij een kerel waar ik 4 jaar geleden bij in de klas zat. Zou die me nog kennen?

Het was echt leuk gister avond, Mario Party 2 gedaan met iedereen thuis XD Helaas viel het vuurwerk wel een beetje tegen... binnen een half uur was de hele straat al zo goed als opgehouden. Maar hier gelukkig geen last van de mist gehad.

Heb trouwens wel het gevoel dat ik ga ontploffen van de oliebollen

Prettig nieuwjaar allemaal.
Ook ik heb het jaar goed ingeluid, met wat vrienden geweest eten, wat op de bank een ' paar' pilsjes gepakt, na 12en de stad in gegaan en daarna tot een uur of zeven weer een gezellig samenzijn in het huis van een vriend. En 's middags gaan werken

Dan werkte je zeker wel erg hard... zzzz...zzzzz......zzzzz.

Ik heb het best wel zwaar gehad ja

Iedereen een hele fijne koninginnedag!

Wie gaat er nog naar de stad of wat anders leuks doen? Ik ga vandaag met vrienden richting Arnhem als het met de drukte een beetje te doen is. Gisteren in ieder geval een goede start gehad met de KoninginneNach. Echt vet wezen stappen in de Time-Out in Gemert. En ben ook nog op de foto geweest met m'n favoriete hardstyle DJ uit Italië, Danielle Mondello! Was een perfect avondje, en gelukkig was ik niet de Bob

Ik ga niets leuks doen...
Maar toch wens ik iedereen ook een fijne koninginnendag toe.

Ik was gisteren ook in de Time-out
Was inderdaad erg leuk en gezellig, maar vandaag doe ik het rustiger aan. Ben nooit van fan geweest van Koninginnedag. En ik moet ook nog veel leren voor examens

Ik ben lekker naar Oranjepop geweest hier in Nijmegen! Nouja, heb maar 1 echt leuke band gezien eigenlijk XD

Wel slecht eigenlijk, had zo'n beetje alle kleurtjes wel in mijn kleren zitten, behalve oranje

Lekker gewerkt in cafe de hele dag. Stampes druk
Maar ga zo meteen naar feestje in Patronaat

Whehe naar het strand geweest met 2 maten, beetje gewicht heffen en lekker genieten van de rust en het geluid van de golven. (iedereen is druk met zich volgieten en eren van de koningin) iets waar ik totaal niks mee heb, dus vond dat wel een heel CHILL idee, heb me dan ook prima vermaakt!!

Gast
geplaatst: vandaag om 11:58 uur

geplaatst: vandaag om 11:58 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.