menu

De Site / Gebruikers / Feestdagen!

zoeken in:
avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Hele fijne kerstdagen allemaal!

avatar van Confusie
Fijne dagen man.

Weer een jaar met onze community houden we deze site levende.


avatar van Manny Calavera
https://www.toynk.com/cdn/shop/articles/Mario_Christmas_Decorations.jpg?v=1668603996&width=1000

Fijne kerst voor iedereen!

Enjoy it, doe leuke dingen met de familie en stop ook niet met gamen!


avatar van DarthSolidKevin
Fijne kerstdagen allemaal!

avatar van Grovonion
Ik wens jullie allen ook fantastische feestdagen met je familie, PS5, Switch en/of Xbox Series X. Niet noodzakelijk in die volgorde

Blijf gezond allen en hopelijk blijft onze kleine maar fijne community nog lang bijeen.

Mijn wens voor 2024: elkaar toch eens een keer ontmoeten en de gamesmeter magie doorbreken

avatar van CarealotCarrot
Fijne feestdagen iedereen!

avatar van DarthSolidKevin
Grovonion schreef:
Mijn wens voor 2024: elkaar toch eens een keer ontmoeten en de gamesmeter magie doorbreken


Moeten we misschien toch eens een datumprikker opzetten en voorkeuren opgeven voor een locatie. Lijkt mij ook echt heel tof om de mensen achter de account eens in het echt te zien.

avatar van Winkelwagentje
Winkelwagentje (moderator)
Iedereen de allerbeste wensen!

avatar van Nomak
Beste wensen allemaal. Ik wens iedereen hier vooral een heel goede gezondheid.
En natuurlijk niet teveel geld want geld maakt niet gelukkig (zeggen ze toch )..

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Beste wensen allen!

avatar van Banjo
Een gelukkig nieuwjaar gewenst voor iedereen!

avatar van Manny Calavera
De beste wensen allemaal! Dat 2024 maar privé en ook qua games weer erg mooi mag worden.

avatar van Manny Calavera
Nomak schreef:
Beste wensen allemaal. Ik wens iedereen hier vooral een heel goede gezondheid.
En natuurlijk niet teveel geld want geld maakt niet gelukkig (zeggen ze toch )..


Geld maakt niet gelukkig, maar gelukkig heb ik wel geld.

Quotetje van Dick Advocaat je kan er toch maar beter wel wat van hebben.

avatar van Banjo
DarthSolidKevin schreef:
(quote)


Moeten we misschien toch eens een datumprikker opzetten en voorkeuren opgeven voor een locatie. Lijkt mij ook echt heel tof om de mensen achter de account eens in het echt te zien.


Misschien een bioscoop zaal afhuren (met gaming apparatuur natuurlijk!) of iets kleinere en gezelligere ruimte afhuren kan ook....

avatar van Confusie
Waarom niet de Efteling afhuren dan.

avatar van Banjo
Haha! dat is ook een optie en we huren een bus en we rijden zo met de hele GM club naar binnen!

avatar van Confusie
Regel het maar ik ga wel mee.

avatar van Banjo
Ja hoe regel je zo iets.. ik denk om te beginnen de crew van deze site op de hoogte te stellen.
Om te beginnen met centurion81 die is hier het baasje denk ik .
En dan een manier vinden om mensen die mee willen doen, met die ontmoeting gewoon op een lijst te zetten. En ja... en dan komen de ideeën vanzelf wel en ik zou het liefst in de lente willen .

avatar van Confusie
Kan niet wachten op de lente boi.

avatar van centurion81
centurion81 (moderator)
Ben geen baasje maar volgens mij kun je gewoon wat organiseren hoor

Eerst vaag de locatie bepalen, zou regio Utrecht doen ivm centrale ligging en goede bereikbaarheid, dan ff bepalen wat je wilt doen: gewoon middagje borrelen of met activiteit, dan weet men daarna wat je ongeveer kunt verwachten. Dan een datumprikker, dan weet je hoeveel animo er is, dan locatie/activiteit fixen en dan presto

avatar van Banjo
Ik wil wel een topic aan maken en even peilen wie serieus interesse heeft in een meeting komende maanden, en dat alle ideeën heel erg welkom zijn. En mij lijkt het ook erg leuk om alle crew leden van GM te zien! maar goed iedereen is natuurlijk een vrij man of vrouw .

avatar van Confusie
Ik kan mensen moeilijk vertrouwen in het verleden wel internet meetings gehad vervolgens ook een paar achterlangs in mijn rug gekregen waar ik veel van heb geleerd.

Zal voor velen nog steeds moeilijk zijn om mijn uiterlijk onder ogen te krijgen je hoopt natuurlijk dat ik kaal dik en lelijk ben vaak maar dat ben ik dus niet.

En dat steekt dan.

Mij zul je dus niet aantreffen op een dergelijke ontmoetingsgelegenheid helaas.

Dan toch eerder een onderonsje voor mij met Shelly van Gamekings waarschijnlijk.

Hoofdpersoon van mijn eerste roman heet ook Shelly dus dat schept automatisch een band uiteraard.

avatar van Banjo
Confusie schreef:


Zal voor velen nog steeds moeilijk zijn om mijn uiterlijk onder ogen te krijgen je hoopt natuurlijk dat ik kaal dik en lelijk ben vaak maar dat ben ik dus niet.



Nee man ik heb een foto van jouw gezien je leek een beetje op Maynard van de band Tool .

En mijn ervaring met een meeting is dat mensen online heel enthousiast worden, maar als het er echt op aan komt sommige mensen heel snel terug krabbelen. Maar! ik geloof ook dat het een succes kan worden in het begin is het natuurlijk spannend.. maar uiteindelijk kan het toch echt de moeite waard zijn.

Ik ben in ieder geval oprecht geïnteresseerd in elk persoon die (het lef heeft) om op een ontmoeting te komen.

avatar van Confusie
Mijn ervaring is dat het heel snel heel persoonlijk kan worden wanneer je mensen in je space toelaat wat je natuurlijk wel doet wanneer je op een gegeven moment besluit om op een zeker moment face 2 face te gaan.

Zit verder ook niet te wachten op gastjes die denken dat ze mij kennen of dat ik op een of andere manier deel uitmaak van hun sociale cirkel omdat ze mij 1x ergens hebben ontmoet.

Heb daar zelf een hele nare vooral lange nasleep van gehad dus ben zeker op mijn hoede ja.

Verder hoop ik dat de meeting maar mooi eens van de grond mag komen dat er veel toffe personen gaan komen en dat het maar eens een mooie knalfuif mag zijn.

Hoor wel hoe het is geweest dan.

avatar van -marco-
Geinig toch. Zo heb ik via een site een select aantal mensen leren kennen waarmee we online gamen. Soms komt er iemand bij of valt er iemand weg. Geen verplichting ofzo. En hebben we denk toch al zo’n 6x een bbq gehad met de harde kern (6 pers)

Eerste keer was echt leuk, omdat je dan eindelijk eens een gezicht ziet achter die online stem. Best een bijzondere ervaring!

Denk dat jij, Confusie, hem te zwaar insteekt. Je schept eigenlijk zelf al een vooroordeel, terwijl je tevens de angst hebt dat men dat over jou zou hebben..
Beetje gek toch?

avatar van Confusie
-marco- schreef:
Beetje gek toch?

Dit is eigenlijk precies wat ik bedoel.

Stel er komt een meeting en jij komt ook.

Jij en ik treffen elkaar daar.

Gaat niks worden dan.

avatar van JustMike
Nog een verlaat gelukkig nieuwjaar iedereen!

avatar van Princess Piranha
Yesss, van mij natuurlijk ook de beste wensen voor dit jaar!

Gast
geplaatst: vandaag om 14:22 uur

geplaatst: vandaag om 14:22 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.