menu

De Site / Gebruikers / Recent gespeeld

zoeken in:
avatar van Foetsj_NL
Lijkt me een leuk spel, heb je ook al boosterpacks gekocht ? Net nog even de nieuwe FIFA modus geprobeerd, Be a Pro maar dan online, leuk, leuk , leuk !

Black opnieuw aan het spelen, maar nu op hard, want ik heb paar uurtjes geleden het spel op medium uitgespeeld.

avatar van Tsjo-Wi
Ben nu weer bezig met Warcraft III singleplayer omdat ik die nooit helemaal had uitgespeeld maar toch best wel vet is. Ook heb ik Jak 3 weer uit de kast getrokken, dat blijft een toppertje!

avatar van equalizersound
ik ben er nu 2 aan het spelen tony hawk´s proving ground en ratchet and clank tools of destruction

avatar van JohnWilliams
Ben weer begonnen aan: The Lord of the Rings: Return of the King.
Hij is best pittig na zo'n lange tijd hem niet gespeeld te hebben.

Louis2703
Heb zelf afgelopen tijd Red Alert 2 maar weer eens uitgespeeld. Simpel, maar het blijft leuk om te doen..

avatar van Bart Tönjann
Ben bewust bijna een jaar lang gestopt met GTA San Andreas... En nu het weer lekker koud buiten is, en December eraan komt, pak ik het denk ik eindelijk maar weer eens op

avatar van JohnWilliams
Moet je doen... Kom wel eens bij je langs
De Wintertijd komt er inderdaad aan, dus het is weer Gametijd! Dat is het eigenlijk altijd al, maar in de winter is het het leukst!

avatar van equalizersound
ratchet en clank tools of destruction (eindelijk) uitgespeeld!

p.s tony hawk en prostreet ook reden dat het zo lang duurde was...
ik was druk met online halo 3 spelen

avatar van Tha)Sven
Ik ben nu eigenlijk alleen maar bezig met Mass Effect en Frozen Throne

avatar van Hadouken
Vampire: The Masquerade - Bloodlines
Sam & Max Episode 5: Reality 2.0
Timeshift
Midnight Nowhere
Pro Evolution Soccer 2008

En vast nog meer...

avatar van Tsjo-Wi
Ben nu weer bezig met Sacrifice, briljant is die game!

avatar van LimeLou
Bezig met Silent Hill Origins voor de PS2. De game bevalt me redelijk. Alleen zijn sommige stukjes matig, en is de game erg moeilijk voor een SH game, dat nogal vrreemd aanvoelt..

284
Silent Hill Origins is echt het slechtste deel dat ik gespeeld heb !

Gast
geplaatst: vandaag om 16:17 uur

geplaatst: vandaag om 16:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.