menu

De Site / Gebruikers / Wat is je job?

zoeken in:
Ai, dat is wel klote ja.
Wat deed je dan voor soort werk?
En succes met een nieuwe baan zoeken. Ik hoop dat dat lukt voor je.

Niet zo leuk nieuws helaas! Succes met het vinden van een nieuwe soortgelijke job.

Altijd vervelend zulke dingen, zet je leven in een klap op z'n kop. Helaas is het schering en inslag de laatste tijd - je hoort het steeds vaker. Het biedt ook kansen; misschien vind je nu wel iets wat nóg beter bij je past of nóg leuker vindt, en kijk je er volgend jaar rond deze tijd toch positief op terug.
Maar voor nu heb je daar niet zo veel aan....

Winkelwagentje (moderator)
Ik werkte in de detailhandel als Hoofd-Technische Dienst bij een webwinkel.

Het is inderdaad vervelend. Zit er nu sterk aan te denken om terug te gaan studeren. Die plannen had ik al langer maar hebben een tijdje in de ijskast gelegen. Ook gezien de krappe arbeidsmarkt is het nu wel heel aantrekkelijk.

Ja dat las ik in de krant dat meer jonge mensen dat gaan doen. Het vervelende daarvan is wel dat je weer zal moeten wennen aan iets minder budget -> minder games

En straks zitten we weer met teveel hoogopgeleiden die geen passened werk kunnen vinden. (En die willen dan opeens ook geen andere werk doen) ik zie een vicieuze cirkel

Kut voor je Winkelwagentje.

Ik ben ben nu vakkenvuller bij - hoe kan het ook anders - Albert Heijn, sinds november. Daarvoor was het nog C1000 (vanaf februari 2008 ben ik daar begonnen), maar door een overname van Ahold is onder andere mijn filiaal overgenomen en ik dus ook.

Qua school heb ik eerst de HAVO afgerond, daarna twee en een halfjaar MWD (Maatschappelijk Werk en Dienstverlening gedaan), halfjaar Sociologie aan de Uni en in september begin ik met Crossmediale Communicatie op het HBO.

Ik ben adviseur ecologie bij een ruimtelijk adviesbureau

Ik ben 'hoofd spuiter'

Ik werk in een overdekte speeltuin voor kinderen. Ik sta daar in de keuken te frituren enzo

Verder studeer ik Informatica aan de Uni. Daarna ben ik van plan een masters 'Game and Media Technology' te doen

Brains schreef:
Ik werk in een overdekte speeltuin voor kinderen. Ik sta daar in de keuken te frituren enzo

haha geweldig! lijkt me een leuke baan

Brains schreef:

Verder studeer ik Informatica aan de Uni. Daarna ben ik van plan een masters 'Game and Media Technology' te doen

Whoo aparte banen doe jij
Lijkt me leuk

Het is ook leuk Alleen jammer dat het niet erg goed verdient.

folderwijk in de sneeuw

Naast school werk ik bij de Lidl en ben krantenloper (niet 's ochtend hoor, alleen woensdagmiddag). In de zomervakantie werk ik nogal eens bij een boer op het land (ja ik woon in Drenthe )

hellblazer93 schreef:
Naast school werk ik bij de Lidl en ben krantenloper (niet 's ochtend hoor, alleen woensdagmiddag). In de zomervakantie werk ik nogal eens bij een boer op het land (ja ik woon in Drenthe )

Klinkt wel leuk hoor!

Velzel Hoveniers

iemand een leuke baan voor 15 jarige in amsterdam

Supermarkt ofzo? En anders folders of kranten bezorgen? Lijkt me toch niet zo moeilijk?

blackhawk500
je kan ook gwn in het zwart gaan zoeke . nog makkelijker .

1 april is mijn laatste werkdag bij albert heijn, je word daar gebruikt waar je bij staat.. constant overwerken en nooit doorbetaald krijgen en je werd altijd afgezeken. Iedereen loopt bij ons nu weg, ze hebben dringend mensen nodig

ik zit nu bij hema, het verdient minimum maar ik hoef nog niet eens de helft te doen van wat ik deed bij de appie.

Pastichio Rocker
Ik ben profiteur van de staat.

En daar gaat mijn belastinggeld dan heen..

Haha. Goeie

hellblazer93 schreef:

Alsof jij al belasting moet betalen.

Haha, ook een goeie.

Shinobi schreef:
(quote)

Alsof jij al belasting moet betalen.

Jazeker moet ik belasting betalen. Denk maar aan werkbelasting en anders gewoon BTW.

Pastichio Rocker
hellblazer93 schreef:

Precies, dus een beetje doorwerken zodat ik straks lekker uit eten kan.

Pastichio Rocker schreef:
(quote)

Het is dat ik zelf ook graag geld wil, maar anders zou ik gelijk m'n ontslag indienen voor dit soort schorem

Pastichio Rocker schreef:
(quote)

Gast
geplaatst: vandaag om 05:57 uur

geplaatst: vandaag om 05:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.