De Site / Gebruikers / Wat is je job?
zoeken in:
0
geplaatst: 12 januari 2008, 16:30 uur
Shangri-la schreef:
Desktop publishing is het opmaken van pagina's van kranten en tijdschriften. Simpel gezegd: Ik krijg platte tekst en foto's aangeleverd en daar maak ik dus via de computer tijdschriften van.
Desktop publishing is het opmaken van pagina's van kranten en tijdschriften. Simpel gezegd: Ik krijg platte tekst en foto's aangeleverd en daar maak ik dus via de computer tijdschriften van.
Klinkt leuk, doe je het al lang?
Wel leuk, liggen er veel van jouw opgemaakte tijdschriften in de winkels?
0
geplaatst: 12 januari 2008, 18:34 uur
Ik werk als Vakkenvuller bij de Makro (groothandel). Verder ben ik met de studie Boekhoudkundig Medewerker bezig op MBO niveau 3. Saaie opleiding aan het worden zeg 

0
geplaatst: 12 januari 2008, 19:11 uur
Omdat ik er goed in ben. En alleen het schoolgebeuren is saai. We krijgen veel herhaling in ons schoolwerk. Zodra er echt werk moet gebeuren (zoals op stage) dan vindt ik het ook wel weer leuk.
0
geplaatst: 12 januari 2008, 19:13 uur
JohnWilliams schreef:
(quote)
Is ook leuk, ik doe dit werk nu 17 jaar en het bevalt nog steeds goed.
0
geplaatst: 13 januari 2008, 14:34 uur
Bahamut Zero schreef:
Ik werk als Vakkenvuller bij de Makro (groothandel). Verder ben ik met de studie Boekhoudkundig Medewerker bezig op MBO niveau 3. Saaie opleiding aan het worden zeg

FF doorbijten, momenteel 1 van de beste opleidingen die je kunt volgen, met de komst van alle boekhoudkundige regels vanuit de VS is er een enorme vraag naar financieel personeel. Je kunt goud verdienen nu.
0
geplaatst: 13 januari 2008, 14:36 uur
17 jaar al!

Wow, en ik dacht altijd maar dat je iemand van 22 was...

Maar wel leuk dat je het leuk vind want het zou niet best zijn als je met een slecht humeur een géén zin naar je werk gaat.

0
geplaatst: 13 januari 2008, 14:37 uur
Bahamut Zero schreef: