menu

De Site / Gebruikers / Wat is je job?

zoeken in:
Shangri-la schreef:
Desktop publishing is het opmaken van pagina's van kranten en tijdschriften. Simpel gezegd: Ik krijg platte tekst en foto's aangeleverd en daar maak ik dus via de computer tijdschriften van.

Klinkt leuk, doe je het al lang?
Wel leuk, liggen er veel van jouw opgemaakte tijdschriften in de winkels?

Ik werk als Vakkenvuller bij de Makro (groothandel). Verder ben ik met de studie Boekhoudkundig Medewerker bezig op MBO niveau 3. Saaie opleiding aan het worden zeg

Waarom heb je het dan gekozen als ik vragen mag?

Omdat ik er goed in ben. En alleen het schoolgebeuren is saai. We krijgen veel herhaling in ons schoolwerk. Zodra er echt werk moet gebeuren (zoals op stage) dan vindt ik het ook wel weer leuk.

JohnWilliams schreef:
(quote)

Klinkt leuk, doe je het al lang?
Wel leuk, liggen er veel van jouw opgemaakte tijdschriften in de winkels?

Is ook leuk, ik doe dit werk nu 17 jaar en het bevalt nog steeds goed.

Bahamut Zero schreef:
Ik werk als Vakkenvuller bij de Makro (groothandel). Verder ben ik met de studie Boekhoudkundig Medewerker bezig op MBO niveau 3. Saaie opleiding aan het worden zeg

FF doorbijten, momenteel 1 van de beste opleidingen die je kunt volgen, met de komst van alle boekhoudkundige regels vanuit de VS is er een enorme vraag naar financieel personeel. Je kunt goud verdienen nu.

Shangri-la schreef:
(quote)

Is ook leuk, ik doe dit werk nu 17 jaar en het bevalt nog steeds goed.

17 jaar al!
Wow, en ik dacht altijd maar dat je iemand van 22 was...
Maar wel leuk dat je het leuk vind want het zou niet best zijn als je met een slecht humeur een géén zin naar je werk gaat.

Bahamut Zero schreef:
Omdat ik er goed in ben. En alleen het schoolgebeuren is saai. We krijgen veel herhaling in ons schoolwerk. Zodra er echt werk moet gebeuren (zoals op stage) dan vindt ik het ook wel weer leuk.

Oh, oké...herhaling is inderdaad stom tenminste als je het nog niet hellemaal snapt is het niet erg maar als je het snapt en alsmaar de zelfde soort dingen moet herhalen kan ik me zeker voorstellen dat het vrij irritant word.

Ik werk momenteel elke zaterdag van 6-13:00 bij de Sligro, het distributiecentrum van deze groothandel. Lekker orderpikken enzo.

Als studie zit ik momenteel in het 1e jaar van het MBO, de studie: AudioVisuele Producties, maar daar stop ik mee, mn hele leven filmen, foto's maken, monteren, of muziek mixen, digitaal bewerken en live mixen, lijkt me toch niks, maar ik weet er nu wel veel van.

Volgende jaar doe ik waarschijnlijk Sociaal Maatschappelijk Werk, een mooie opleiding, daarna wil ik op HBO Personeel & Arbeid doen, als dat kan met een sociale opleiding, maar dat lijkt me wel.

Ik werk als boekhouder bij een bouwbedrijf. Flink wat sjoemelen dus.

Ik zit nu al een tijdje als front-end developer bij Internet Architects, een bedrijfje dat zich bezighoudt met het bouwen van (toegankelijke) websites en applicaties. Redelijk uniek in België, toffe job

Ik werk nu als schoonmaker. En nee ik hoef geen toiletten schoon te maken, we maken alleen vloeren en meubilair schoon. Lekker door heel NL rijden en op bedrijven en scholen schoonmaken.
Verdiend belachelijk goed voor mijn leeftijd, als bijbaantje dan he.
Zal binnenkort wel helaas een ander baantje moeten vinden, als ik ga studeren.

Ik werk als farmaceutisch medewerker in een ziekenhuis.

Remi
Ik ben Verzorgende IG in een verzorgingshuis.

Ik verkoop prima rolletjes (van printers) en tevens PC Parts als binnendienst medewerker.

Onderhond schreef:
Ik zit nu al een tijdje als front-end developer bij Internet Architects, een bedrijfje dat zich bezighoudt met het bouwen van (toegankelijke) websites en applicaties. Redelijk uniek in België, toffe job

Zitten die in Antwerpen? Zit nu in mijn 5e jaar middelbaar in Informaticabeheer maar het is wel interessant om als een wat bedrijven in het oog te houden.

Jack Savage
Ben beveiliger, heb momenteel een nul uren contract dat erg handig was op momenten maar moest veel te lange afstanden afleggen dus ga nu werk in de omgeving zoeken en misschien ga'k opleiding volgen in ICT (met computers)
Beleefde heel wat mee in de beveiliging, er waren uiteraard saaie momenten maar soms werd je ook wel eens bedreigd.
Heb genoeg van beveiliging (als bijbaantje is het prima) en ga nu dus een rustige carrière zoeken.
Heb nog maar 4 jaar ervaring in de beveiliging maar wat ik al zei heb genoeg meegemaakt.

Docent opt VMBO. Jaja.

Echt waar? Welk vak?

Boekhouder en daarnaast spekt mijn 'on the side' job als Texas Hold'em speler mijn budget ook flink.

Waarnemend manager bij Jan Linders supermarkten. Bevalt goed!

joeri592
krantenbezorger

Adviseur Employee Benefits. (Pensioen, inkomensverzekeringen werkenemrs en werkgevers, verkoop woekerpolissen en zo )

jaspertje3 schreef:
Waarnemend manager bij Jan Linders supermarkten. Bevalt goed!

Bevalt momenteel helemaal niet goed

jaspertje3 schreef:
(quote)

Bevalt momenteel helemaal niet goed

Wil je er over praten?

Toch niet Jasper? Dat is niet zo mooi man...

Ach ja, het goede nieuws is dat ik weer aan het solliciteren gegaan ben, 16 januari weer een gesprek

Succes met je gesprek Jasper! Maak er het beste van zou ik zeggen.

Nu heb ik even geen job, toch maar even zoeken . Liefst in een Gameswinkel ofzo.

Van de zomer was ik hulp-electriciën.

Zou wel leuk zijn Caroline, succes met het zoek naar een gamewinkel ik hoop dat je aangenomen word

Gast
geplaatst: vandaag om 18:37 uur

geplaatst: vandaag om 18:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.