menu

De Site / Gebruikers / Wat is je job?

zoeken in:
DarthSolidKevin schreef:
Ik werk op dit moment als postbode om zo genoeg tijd te hebben om me te storten op het bedenken, schrijven en creëren van mijn eigen interactieve fictieverhaal. Ik loop al jaren rond met de wens om fictie te schrijven, maar sinds een tijdje terug besloten om niet te gaan voor een boek, maar iets interactiefs. Zelfs als het niks wordt, kan ik tenminste zeggen dat ik het heb geprobeerd.

Voor degene die het interesseert: ik heb een website.

Nou weet ik het niet zeker meer, maar jij wilde toch de journalistiek in? Kan me nog heugen dat ik gamereviews van je hebt gelezen.

Sowieso belangrijk om te doen wat je leuk vind, anders is 45 jaar werken vrij lang.

Ik werk nu bijna 7 jaar bij Nike in Laakdal. Altijd nachtpost.

Nomak schreef:
Ik werk nu bijna 7 jaar bij Nike in Laakdal. Altijd nachtpost.
Das niet ver weg van waar ik woon (Zichem)

Manny Calavera schreef:
(quote)

Nou weet ik het niet zeker meer, maar jij wilde toch de journalistiek in? Kan me nog heugen dat ik gamereviews van je hebt gelezen.

Sowieso belangrijk om te doen wat je leuk vind, anders is 45 jaar werken vrij lang.

Ik heb journalistiek gestudeerd (en afgerond), maar tijdens de studie kwam ik er op een gegeven moment achter dat ik eigenlijk fictie wil schrijven. Dat durfde ik in eerste instantie niet toe te geven aan mezelf, omdat ik vasthield aan 'verwachtingen' die men heeft van iemand met een hbo-diploma. Werken bij PostNL en het kleine slagingspercentage van het fictie schrijven horen daar niet echt bij.

centurion81 (moderator)
Beter ten halve gekeerd... Ik kwam er tijdens een lerarenopleiding achter dat ik geen leraar wilde worden

Ik werk al 9 jaar in de marketing wereld. Mijn echte passie heb ik wel drie jaar geleden ontdekt, namelijk affiliate marketing. Je kan namelijk geld verdienen door het bloggen. Het is ondertussen zelfs mijn bijberoep geworden. De websites waar ik momenteel content op publiceer zijn steviefy.be en bankvergelijker.be

Gast
geplaatst: vandaag om 14:31 uur

geplaatst: vandaag om 14:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.