menu

De Site / Gebruikers / Wat is je job?

zoeken in:
Geralt of rivia
Ulysses schreef:
Momenteel loop ik voor mijn laatste maanden een stage af in een leefgroep als begeleider van jongeren met autisme en zware agressieproblematiek.
Uiteindelijk wil ik graag gaan werken met jongeren met drugsproblematieken of wijkwerking met mensen met kansarmoede.

En tegelijkertijd nog wat gaan bij studeren voor contextueel (gezin) therapeut

Dus ja, gamen is een goed afweermechanisme na een zware dag
goed bezig heb zelf ook een ernstige vorm van autisme en een angststoornis . Goed bezig ?

Geralt of rivia
Ik weet nog niet wat ik ga worden heb in een kringloop en in een bakkerij gewerkt veel ervaring met boeken en ook veel verstand van films misschien dat ik daar nog iets mee ga doen

Geralt of rivia schreef:
Ik weet nog niet wat ik ga worden heb in een kringloop en in een bakkerij gewerkt veel ervaring met boeken en ook veel verstand van films misschien dat ik daar nog iets mee ga doen

Je gaat tweedehands boeken bakken en daar een film over maken?

Geralt of rivia
Ajax&Litmanen1 schreef:
(quote)

Je gaat tweedehands boeken bakken en daar een film over maken?
hahahahahahahahahahahah !

Zo grappig was het niet.

Confusie schreef:
Ik zit ergens tussen orderpicker en pikkenlikker in.

En dat bevalt wel moet ik zeggen.

Ik heb het orderpicker gedeelte losgelaten inmiddels.

Ook vanwege corona.

Soms verricht ik nog wel een dienstje hier en daar maar dat is allemaal vriendschappelijk van aard en uiteraard geheel gratis.

Gast
geplaatst: vandaag om 20:47 uur

geplaatst: vandaag om 20:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.