De Site / Gebruikers / Wat is je job?
zoeken in:
0
geplaatst: 25 september 2007, 16:44 uur
Net zoals bij Musicmeter start ik dit topic hier ook maar!
Ik ben erg benieuwd naar wat jullie allemaal doen, zitten hier soms geleerden tussen, misschien wel goeie tekenaars? Of zitten hier mensen die later iets met Games willen? Of natuurlijk voor de mensen die wat ouder zijn... wat voor werk doe je? Ben je administratief medewerker of ben je vrachtwagenchauffeur?
Ik begin maar bij mezelf:
Ik werk elke week ( 6 uur bij elkaar) bij de AH.
Het is wel leuk werk hoor, maar af en toe.....
Mijn hobby is muziek maken. Zo zit ik op een Percussie-Groep van 12 man, we hebben ongeveer 1 × per maand een optreden. Maar ook help ik bij een orkest. Soms doe ik daar ook mee, ik heb regelmatig gesprekken met de Dirigent. Dan kijken we samen naar muziekstukken. Ik heb zelf ook 2 stukken gecomponeerd. Door mij is het Orkest ook Filmmuziek gaan spelen. Zo hebben we Pirates of the Caribbean gespeeld en ik wil nog misschien Jurassic Park voorstellen.
Ik ben erg benieuwd naar wat jullie allemaal doen, zitten hier soms geleerden tussen, misschien wel goeie tekenaars? Of zitten hier mensen die later iets met Games willen? Of natuurlijk voor de mensen die wat ouder zijn... wat voor werk doe je? Ben je administratief medewerker of ben je vrachtwagenchauffeur?
Ik begin maar bij mezelf:
Ik werk elke week ( 6 uur bij elkaar) bij de AH.
Het is wel leuk werk hoor, maar af en toe.....
Mijn hobby is muziek maken. Zo zit ik op een Percussie-Groep van 12 man, we hebben ongeveer 1 × per maand een optreden. Maar ook help ik bij een orkest. Soms doe ik daar ook mee, ik heb regelmatig gesprekken met de Dirigent. Dan kijken we samen naar muziekstukken. Ik heb zelf ook 2 stukken gecomponeerd. Door mij is het Orkest ook Filmmuziek gaan spelen. Zo hebben we Pirates of the Caribbean gespeeld en ik wil nog misschien Jurassic Park voorstellen.
0
geplaatst: 25 september 2007, 17:40 uur
Heb afgelopen zomer mijn HBO studie Facilitair Management afgerond. Omdat ik nog geen zin hem in een "echte" vaste baan werk ik nu als merchandiser voor een promotiebureau om wat geld bij elkaar te krijgen voor een lange reis + een eigen woning / appartement.
Voor mijn werk rij ik het hele land door. Zo ben ik nu bezig met klusjes in supermarkten, heb ik voor Kindersuprise display's gebouwd, heb ik Mr. Bean Holiday dvd's in Blokker winkels gepromoot en ga zo maar verder. In oktober start weer een project van Johma salades.
Leuk en afwisselend werk, geen 9 tot 5 mentaliteit. Tot nu toe bevalt het prima, maar uiteindelijk zal ik zin hebben in een wat stabielere werkomgeving. Hoop wel die afwisseling in het werk te houden, want 8 uur per dag achter een computer en vergaderingen houden trek ik niet
In probeer iets te vinden in de evenentenorganisatie. Leuke werkomgeving. Echter wel veel vergaderen maar ook afwisseling, en natuurlijk die enorme kick die je krijgt als een evenement geslaagd is! Maar goed, dat voor later. Nu nog even lekker promotie activiteiten doen!
Voor mijn werk rij ik het hele land door. Zo ben ik nu bezig met klusjes in supermarkten, heb ik voor Kindersuprise display's gebouwd, heb ik Mr. Bean Holiday dvd's in Blokker winkels gepromoot en ga zo maar verder. In oktober start weer een project van Johma salades.
Leuk en afwisselend werk, geen 9 tot 5 mentaliteit. Tot nu toe bevalt het prima, maar uiteindelijk zal ik zin hebben in een wat stabielere werkomgeving. Hoop wel die afwisseling in het werk te houden, want 8 uur per dag achter een computer en vergaderingen houden trek ik niet
In probeer iets te vinden in de evenentenorganisatie. Leuke werkomgeving. Echter wel veel vergaderen maar ook afwisseling, en natuurlijk die enorme kick die je krijgt als een evenement geslaagd is! Maar goed, dat voor later. Nu nog even lekker promotie activiteiten doen!
0
geplaatst: 25 september 2007, 19:17 uur
Momenteel werk ik bij de AH als bijbaantje om mijn school te kunnen betalen en daarbij loop ik de komende 5 maanden stage bij een grafisch bedrijf. Hier ontwerp ik pasjes, bouw websites en nog veel meer van dit soort dingen. Ik wil nog hbo hierna gaan doen (momenteel mbo media vormgeven) maar ik wil zeker verder gaan met websites en promotie ontwerpen.
0
geplaatst: 25 september 2007, 19:19 uur
jaspertje3 schreef:
gebouwd, heb ik Mr. Bean Holiday dvd's in Blokker winkels gepromoot
gebouwd, heb ik Mr. Bean Holiday dvd's in Blokker winkels gepromoot
Wat bedoel je daarmee?
0
geplaatst: 25 september 2007, 20:19 uur
De dvd's in een display de beste opvallende plaats in de winkel geven om een zo hoog mogelijke verkoop te creëren.
0
geplaatst: 25 september 2007, 22:40 uur
Ik werk in de bediening van een grand cafe in Haarlem, zo'n 35 uur per week. Wat ik volgend jaar wil gaan studeren is mij nog compleet onduidelijk...
0
geplaatst: 26 september 2007, 08:17 uur
jaspertje3 schreef:
De dvd's in een display de beste opvallende plaats in de winkel geven om een zo hoog mogelijke verkoop te creëren.
Klinkt allemaal erg interessant hoor!
0
geplaatst: 26 september 2007, 20:07 uur
Ik heb als bijbaantje schoonmaker
Verdient erg lekker is gezellig en lekker makkelijk werk. Ik hoef alleen de hele tijd achter machine te staan
Ik werk ongeveer 10-15 uur in de week, want ik doe nu VWO 6.
Volgend jaar geneeskunde of werken of reizen
Verdient erg lekker is gezellig en lekker makkelijk werk. Ik hoef alleen de hele tijd achter machine te staan
Ik werk ongeveer 10-15 uur in de week, want ik doe nu VWO 6.
Volgend jaar geneeskunde of werken of reizen
0
Louis2703
geplaatst: 30 september 2007, 15:59 uur
Ik ben nu ongeveer een jaar Vakkenvuller/Groenteman/Magazijnman bij de Albert Heijn. Daarnaast ben ik hier ook parttime aan de slag en doe ik VWO 5 N&G.
0
geplaatst: 30 september 2007, 16:54 uur
En vakkenvuller én Groenteman én Magazijnman én Gamesmeter én VWO 5 N&G!!!!! En dan ook nog zeilen wat een druk leven heb je eigenlijk Louis. Overigens....wat is: N&G?
0
Louis2703
geplaatst: 2 oktober 2007, 10:41 uur
JohnWilliams schreef:
En vakkenvuller én Groenteman én Magazijnman én Gamesmeter én VWO 5 N&G!!!!! En dan ook nog zeilen wat een druk leven heb je eigenlijk Louis. Overigens....wat is: N&G?
Groente en magazijn is het tegenwoordig en ik doe het allemaal in de Albert Heijn hoor...en zoveel hoef ik de laatste tijd niet te werken want ik zit erg veel op school. Maar druk heb ik het af en toe wel ja...
N&G is een profiel op school. Inderdaad Natuur en Gezondheid.
0
geplaatst: 2 oktober 2007, 16:01 uur
En waar wil je dan voor studeren? Dierenarts of zo? (niet oprdingerig bedoel hoor Louis).
0
Louis2703
geplaatst: 2 oktober 2007, 18:14 uur
JohnWilliams schreef:
En waar wil je dan voor studeren? Dierenarts of zo? (niet oprdingerig bedoel hoor Louis).
Neen, ik wil iets doen met geologie. Iets in de medische sector is niets voor mij.
0
geplaatst: 2 oktober 2007, 18:32 uur
Doe maar sjiek! Ik wil later waarschijnlijk iets met tekenen doen, of misschien voor de klas.
0
geplaatst: 2 oktober 2007, 19:27 uur
Iets met tekenen terwijl je je nu voornamelijk bezig houdt met muziek?
0
geplaatst: 2 oktober 2007, 20:08 uur
Ik zou het liefst een Componist worden, maar helaas ligt dat beroep niet voor het oprapen zoals bijvoorbeeld leraar en adminstratief medewerker etc. Ik kan ook heel goed fantasy verhalen verzinnen.
0
geplaatst: 31 december 2007, 16:41 uur
JohnWilliams schreef:
Ik zou het liefst een Componist worden, maar helaas ligt dat beroep niet voor het oprapen zoals bijvoorbeeld leraar en adminstratief medewerker etc. Ik kan ook heel goed fantasy verhalen verzinnen.
componist worden dat zal nog moeilijk worden john
ik zou wat in de dierensector willen doen
of in de autobranche
0
geplaatst: 31 december 2007, 20:14 uur
Car-freak schreef:
of in de autobranche
(quote)
of in de autobranche
Vandaar je gebruikersnaam zeker.
Dierensector is ook wel leuk maar wat beroep bedoel je eigenlijk?
Toch géén strontschepper bij de Olifanten Of misschien wel in een dierenasiel werken of dacht je meer aan de geldwinnende beroepen zoals Dierenarts bijvoorbeeld. Dan kan je je hobby mooi compenseren...dan word je dierenarts en kan je ook nog een dure auto kopen...maar misschien wil je wel heel wat anders in de dieren sector...
0
geplaatst: 1 januari 2008, 14:03 uur
0
geplaatst: 1 januari 2008, 14:55 uur
Ken je dat niet? Dat valt onder de Kruidvat, en is inderdaad net zo'n rotzooitjes winkel
0
geplaatst: 1 januari 2008, 15:57 uur
Ik ben Interaction designer bij een groot multimediabedrijf. Wij ontwikkelen (online) marketingcampagnes en acties voor grote bedrijven in de retail sport, financieel en de overheid.
Als Interaction designer zit ik redelijk aan het begin van het proces, waarin ik het concept omzet naar het eerste ontwerp.
Als Interaction designer zit ik redelijk aan het begin van het proces, waarin ik het concept omzet naar het eerste ontwerp.
0
geplaatst: 2 januari 2008, 02:29 uur
Ik ben student Engels en werk daarnaast in een verpleegtehuis (interieurverzorger ) en in de keuken van het restaurant in een vakantiepark.
0
geplaatst: 11 januari 2008, 23:05 uur
ik werk bij een klein stedenbouwkundig adviesbureau als digitaal tekenaar en systeembeheerder.
0
geplaatst: 12 januari 2008, 01:42 uur
0
geplaatst: 12 januari 2008, 15:13 uur
Desktop publishing is het opmaken van pagina's van kranten en tijdschriften. Simpel gezegd: Ik krijg platte tekst en foto's aangeleverd en daar maak ik dus via de computer tijdschriften van.
* denotes required fields.