menu

De Site / Gebruikers / Vakantie

zoeken in:
Gamesmeter leden zijn blijkbaar al meer dan een jaar niet op vakantie geweest. Zal ik het dan maar compenseren en morgen naar Spanje gaan? Wordt lekker weer de komende week in ieder geval.

Lekker! Spanje biedt vast en warm welkom ten opzichte van het weer hier in de lage landen. Veel plezier!

Mijn geweldige vakantie had ik blijkbaar verkeerd geplaatst in het afwezigheid topic, dus eigenlijk is compensatie niet nodig

Haha, veel plezier threeohthree

Veel plezier threeohthree!

Ik wilde eerst vragen waar in Spanje, maar eigenlijk doet het er niet toe, lijkt me alles leuk. Have fun!

Dank allen! Gaat wel goed komen. Ga ook maar 8 daagjes, dus enkel even vlug opladen voor de zware koude winter. Ik ga naar alicante/Benidorm overigens. Lekker zuidelijk.

En ook weer terug in het vreselijk koude kikkerland. Had eigenlijk regen verwacht, maar dat komt blijkbaar nog.

Nouja, in ieder geval lekker opgeladen, gemiddeld zo'n 25 graden met een zacht briesje. Hier zo'n beetje het tegenovergestelde, dus zal maar weer in de games duiken.

threeohthree schreef:
En ook weer terug in het vreselijk koude kikkerland. Had eigenlijk regen verwacht, maar dat komt blijkbaar nog.

Wacht maar...dit is de stilte voor de storm.

Geen gamesmeteraars op vakantie dit jaar?

Nou, ik bevind mij al een week in Ierland. Heb de afgelopen week The Wicklow Way gelopen - een hiking trail van 127 km door de Wicklow Mountains ten zuiden van Dublin. Ben nu aan het rusten in Dublin voor een paar dagen en daarna waarschijnlijk nog een andere trail doen. Daarna reis ik nog door naar Cork en daarna Galway om vervolgens op 7 augustus weer terug te keren naar de lage landen. Zal dan zeker wat fotootjes posten.

Groeten uit Ierland iedereen!

127 km is niet niks. Nog een fijne vakantie Brian!

BoordAppel (moderator)
In November naar Nieuw-Zeeland. Eerst nog even trouwen in Augustus .

Ierland lijkt me ook erg mooi en ook Schotland wil ik graag nog eens bezoeken.

Leuke reis daar in Ierland. Ik vertrek zelf vrijdag naar het zuiden van Frankrijk om volop te genieten van het weer
Alle consoles voor 2 weken achterlaten

Klinkt cool Brains! Alle respect bovendien, ik heb al moeite elke dag de trap te nemen. Kijk uit naar je kliekjes, uit ervaring weet ik dat Ierland een prachtland is.

BoordAppel: Toch niet met Malaysia en tussenstop in Singapore mag ik hopen? Eenmaal aangekomen schijnt het dan wel een van de mooiste landen te zijn, maar los van alle Malaysia bende, is het een behoorlijke vlucht, ook dat zou iets zijn waar ik het geduld niet voor op zou kunnen brengen.

Alvast mijn felicitaties overigens!

Ga zelf pas in september, overigens maar een week (en tegelijkertijd werken, maarja, mooi weer)

patenpac: Ook jij veel plezier gewenst.

BoordAppel (moderator)
Nope, Emirates/Qantas via Dubai. 30 uur ben je onderweg. Mijn langste vliegreis tot nu toe was naar New York, dus ik ben ook benieuwd hoe ik het er vanaf breng.

Veel plezier in Frankrijk patenpac!

Nieuw-Zeeland lijk me een prachtig land. Dat wordt een mooie maand November BoordAppel! En gefeliciteerd met de trouwerij!

spelfreak
Allemaal veel vakantieplezier! En Winkelwagentje, gefeliciteerd. Zelf is de family nu langzaam aan het plannen voor de meivakantie een weekje weg te gaan. Wordt Turkije of Egypte.

Niet mijn keuze. Maar toch effe lekker. Als het aan mij lag zouden we naar Italië gaan. Rome, Venetië en Florence. Of als geld geen issue was, touren door USA voor 2 maanden. Maarja, Money is a issue.

Winkelwagentje (moderator)
Alvast gefeliciteerd BoordAppel! Ook namens spelfreak.

spelfreak
Oeps, sorry foute naam. Weet niet hoe ik me daarin vergist heb. Haha . Als ik aan een mod denk, denk ik automatisch aan WinkelWagentje, daarom misschien .

BoordAppel (moderator)
Dank voor de felicitaties!

Gefeliciteerd alvast BoordAppel! En iedereen veel plezier met jullie vakantie's!

BoordAppel schreef:
In November naar Nieuw-Zeeland. Eerst nog even trouwen in Augustus .

OMIGOSH! Gefelicteerd man, geniet ervan.

Ik ben morgen trouwens een weekje weg naar Witteveen, gezellig met de familie. Dus ik ben een week niet aanwezig. (Niet dat ik de laatste weken heel actief was, druk druk druk!)

De laatste daagjes Frankrijk komen eraan, tot mijn grote spijt ( en tot de spijt van het vakantie vriendinnetje ). Toch ben ik een beetje blij dat ik bijna terug naar België kan keren, aangezien er nog enkele games zijn die mijn aandacht nodig hebben

In ieder geval nog vele groeten uit Frankrijk!

Squall Lionheart (moderator)
Veel plezier die laatste daagjes!

En BoordAppel tying da knot, gefeliciteerd! En een honeymoon in Nieuw zeeland, vet!
http://hsbrooker.files.wordpress.com/2011/01/ewzealandposternzrocks1200x900-vi.jpg

Ahh de twee weekjes zitten erop. Nu komen we net weer in België aan ( wat meteen aan het weer te zien is :s )
Maar zondag vertrek ik toch weer voor 2 daagjes naar de zee

Maandje afkicken van gamen ivm lange vakantie Peru

Familie van me vrouw bezoeken, ons 1 jarige baby girl showen en voor de 2e keer trouwen met dezelfde vrouw , omdat het kan.

Tot volgend jaar!

super, man! Amuseer je daar te pletter! Ik heb trouwens ook twee keer met dezelfde vrouw kunnen trouwen (zonder scheiding tussendoor), tweede keer is beter

Hahaha, thanks! In mijn geval is ook zonder scheiding hoor!!

Oh wat leuk! Veel plezier Marco

-marco- schreef:
Maandje afkicken van gamen ivm lange vakantie Peru

Familie van me vrouw bezoeken, ons 1 jarige baby girl showen en voor de 2e keer trouwen met dezelfde vrouw , omdat het kan.

Tot volgend jaar!

Heuh! Peru, het land waar mijn roots liggen.
Geniet van de cavia .

Was afgelopen week afwezig door een ongeplande trip naar Sevilla en omgeving. Ik ben al een tijdje aan het zoeken naar een huis in Spanje, en ben even wezen koekeloeren naar de mogelijkheden. Dat zijn er een hele hoop in elk geval, dus nu even zoeken naar een mooie baan.

Anyhow, kan nu eindelijk met Fallout beginnen!

Gast
geplaatst: vandaag om 14:06 uur

geplaatst: vandaag om 14:06 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.