menu

De Site / Gebruikers / Vakantie

zoeken in:
Jaloers! Ik ga naar Engeland binnenkort, en ik wou altijd naar de Schotse highlands gaan Veel plezier!

Ik ben inmiddels weer terug in de lage landen

Schotland was super! Prachtige omgeving, en het weer viel reuze mee. Erg veel gereist en gelopen - voeten onder de blaren en opgezwollen dus nu even een paar dagen weer lekker gamen .

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.gamesmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img.photobucket.com/albums/v645/gasgan0/CIMG1010.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.gamesmeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://img.photobucket.com/albums/v645/gasgan0/CIMG1085.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat GamesMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe GamesMeter met je privacy omgaat.

Ziet er goed uit Brian.

Ziet er inderdaad erg mooi uit
Veel plezier met gamen

Prachtige foto's!

Wow Ik ben ook net terug uit Noord-Engeland. Was een dagje in Edinburgh. Leuk om te horen dat je het leuk had daar.

Thanks mensen

Edinburgh ben ik ook een aantal dagen geweest, erg mooie en leuke stad .

Ik ga een weekje naar de veluwe Dus tot over een week!

Zatardag ga ik naar Normandie!

Nice, veel plezier princess piranha en jerom1234

Princess Piranha schreef:
Ik ga een weekje naar de veluwe Dus tot over een week!

Have fun!

jerom1234 schreef:
Zatardag ga ik naar Normandie!

Ook een rijke geschiedenis, ga je daarvoor erheen of voor andere dingen?

Onder andere

Zo ik ben weer terug uit Slovenië.

Welkom terug

inderdaad welkom terug kevin

Welkom terug!

Ben terug van Duitsland.

Wat fijn u weer te kunnen ontvangen in onze nederige website. Ik hoop dat uw reis Duitsland gelukzalig en in perfecte harmonie is verlopen en dat u het heeft kunnen ervaren als een moment van plezier en genot, want is dat niet wat wij allen zoeken in het leven? Ja, zelfs onze lieve Duitse medemens. Nogmaals zeg ik blij te zijn u terug te kunnen ontvangen, welkom terug waarde vriend, opdat er maar weer fijn geconverseerd en gestemd moge worden op het media dat wij hier allen zo diep apprecieren: videospellen, consoles en daarbij horende hardware.

Sweet Eye heeft gesproken. Bedankt voor het lezen lieve mensen.

Wat een mooie text!
En dank je wel voor de welkombericht.

Evil Eye is weer terug hoor, hahaha

Welkom terug DES-Niels, hoop dat Duitsland is bevallen.

Welkom terug DES-Niels

Welkom terug!

En ik ben trouwens net aangekomen uit Frankrijk!

Zo, ben weer terug na een week Renesse met een paar kameraden. Ben nog nooit zo verbrand geweest als nu, bloedheet weer gehad zo nu en dan, elke dag een kater, maar was wel leuk verder.

jellecomicgek72 schreef:
Zo, ben weer terug na een week Renesse met een paar kameraden. Ben nog nooit zo verbrand geweest als nu, bloedheet weer gehad zo nu en dan, elke dag een kater, maar was wel leuk verder.

Gaat iedereen nu naar Renesse? Zeker zo'n 20 vrienden en/of klasgenoten ook. Wat is daar te doen naast je kapot zweten aan de kust en veel zuipen?
Welkom terug !

jirachi04 schreef:
(quote)

Gaat iedereen nu naar Renesse? Zeker zo'n 20 vrienden en/of klasgenoten ook. Wat is daar te doen naast je kapot zweten aan de kust en veel zuipen?
Welkom terug !

Beetje late reactie maarja idd, je ziet daar bijna alleen maar jongeren lopen. Naja in Renesse zelf is niet heel veel te doen, voornamelijk kroegen en eettenten. Wel leuk, maar mega druk s'nachts, echt op elke hoek van de straat stond er wel politie, zowel te paard als niet. Ook nog naar Middelburg geweest, dat was een stuk leuker.

Ben deze zomervakantie in Yorkshire (Noord-Engeland) geweest, bij familie. Eén week, waarvan we twee dagen in York zijn geweest. Eindelijk de York Minster ook eens van binnen gezien, was heel indrukwekkend, al moet ik zeggen dat ik de Keulse Dom iets mooier vond. Voelt niet echt als vakantie. Meer familiebezoek.

Een week daarna ben ik ongeveer drie dagen in Antwerpen geweest, maar daar heb ik echt bijzonder weinig gedaan. Wél het Rubenshuis in geweest en pogingen gedaan om het Diamantmuseum binnen te komen, maar dat feest ging niet door omdat het museum in kwestie nét een paar dagen terug was gesloten.

En verder, tja, verder heb ik niet bijzonder veel gedaan. Ben naar de Zwarte Cross geweest (was heel leuk maar ik zat wel onder de modder toen we terugkwamen) en zit de rest van de dagen lekker thuis te niksen.

Morgen met school naar Londen, al weer druk rooster, maar ik heb er al wel zin in!

En ik ben er weer Was op zich wel gezellig, maar zoals ik al zei hadden we een druk rooster. Dus aardig wat blaren op gelopen

Ik weet niet goed hoe ik hier een foto moet plaatsen maar ik ben net terug uit Londen, blijft een super stad!

Gast
geplaatst: vandaag om 01:51 uur

geplaatst: vandaag om 01:51 uur

Let op: In verband met copyright is het op GamesMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.